2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-08-18 08:10 cella részére

Elöl a főtengely végénél.

mazda-auto.hu | 2009-08-18 08:07 Easyrider5277 részére

Több féle futómű létezett ezekhez az autókhoz. Volt lágy, kemény, 2WD, 4WD. Például az első lengőkarok kizárólag normál felfüggesztés (2WD) esetén egyeztek. Hátul ugyanez a helyzet.

cella | 2009-08-17 19:30

Szeretném megtudni, hogy a Mazda B2500-asba hol található az olajszivattyú. 2000 évjáratú 2500 cm3,.
Tegnap este leállítottam semmi baj és reggere el ment az olajnyomás.
Megmértük órával is és tényleg nincs.

Easyrider5277 | 2009-08-17 15:37

Azt szeretném megtudni, hogy az 1991-ben kiadott BG-s mazdákon a 3 ill. 4 ajtós kiviteleknél egyezik a futómű?

Katarn | 2009-08-17 11:13 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát, sajnálattal veszem tudomásul, hogy ez ennyire titkos információ. A korábbi Opel Vectram kezelési útmutatójában benne volt, hogy gyujtást bekapcsolom, és egyszer megnyomom a távirányító valamelyik gombját, és a távirányító már be is van programozva. Mivel ehhez az autóhoz nem kaptam használati utasítást, ezért kérdeztem.

mazda-auto.hu | 2009-08-17 08:44 Katarn részére

Bármelyik hivatalos Mazda szerviz birtokában van az ehhez szükséges információnak. Egyébként alvázszám függő is a procedúra. Nem adhatjuk ki az információt, de szervizünkben szívesen segítünk.

Katarn | 2009-08-16 17:30

Tisztelt Mazda-Autó!

Vásároltam egy használt Mazda B2500-ast, melyhez 3 kulcsot és 3 távirányítot adtak. A 3 távirányítóból azonban csak egy kapcsolja ki a riasztót és nyitja az ajtókat. Kérdésem, hogy hogyan lehet programozni a távirányítót.
Köszönettel:
Brenner Roland

mazda-auto.hu | 2009-08-07 10:41 rm250 részére

Sajnáljuk a történteket. Általában magas olajfogyasztás (nem DPF) előzi meg a történteket, így vannak előjelei a dolognak. Hasonló esetben sebességben hagyva le kell fékezni (nem satufék) az autót.

rm250 | 2009-08-07 08:05 didoapa részére

Szia didoapa !

Az én 6-osom is 2003-as 136LE-s és szintúgy 150E km van benne , 2 hete az én blokkom is szétment , a turbó felrántotta az olajat és addig nem állt le a motor , amég az olaj égett. Ja és hirtelen megszaporodtak az esetek az utóbbi időben , bontókban hiánycikk a fűzött blokk, a hasonló esetek miatt. Motorfelújítás meg kb. 800e ! Japán = megbízhatóság ??????

mazda-auto.hu | 2009-08-06 08:38 didoapa részére

Ezt a legegyszerűbben a szétszerelés előtt lehetett volna ellenőrizni.
A olajnyomás lámpa kb. akkor villan fel, amikor a motorban már csak nem egészen egy liter olaj van. Az olajhőmérséklet normális esetben 90C fok körül alakul, de ez csak akkor igaz, ha 4-5 liter motorolaj van az autóban. 1 liter olaj hőmérséklete tartósan ilyen tempó mellett óriási mértékben megnövekedhet. Mindez tetőzheti egy esetleg félrekalibrált tuning. A motorolaj hirtelen fellépő probléma miatt is elfogyhatott. Ettől függetlenül egyáltalán nem bizonyos, hogy motorolaj probléma miatt történt a dolog. Egy ilyen probléma miatti szétszerelés előtt-közben-után minden apró jelre figyelni kell, az ok megállapítása érdekében.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó