2025. Június 27. Péntek - László
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Oszi | 2006-09-28 11:42
2003 xenonost nem lehet atvarialni ugy hogy gyujtasra felkapcsoljon a fenyszoro?
mazda-auto.hu | 2006-09-27 15:03
Egy kézzelfogható elõnye máris van az állandó világításnak, nem halványul nappal a kijelzõ. Sajnos a navigáció képének sötétítése CAN-BUS-os "információként" megy, így nem tudjuk egyszerûen vezeték kiiktatással megszüntetni.
Oszi | 2006-09-27 12:14
Errol jut eszembe.2003 M6 navigaciot nem lehet lekotni a vilagitasro?mikor felkapcsolom a fenyszorot akkor a navi atkapcsol ejszakai szinre es semmi sem latszik rajta.az uj 6ban telesen mashogy muxik.
mazda-auto.hu | 2006-09-27 08:18
Akkor ezek szerint még nem állandó "világításos" az autó. Ezeknél egyszerûen nem kell nappal világítást kapcsolni és ilyenkor a mûszerfalvilágítás nélkül mûködnek a fényszórók. A hagyományos "bekapcsolós világításos" kivitelekben (más típusokban is) egyes fényviszonyok között elõfordulhat, hogy nem igazán jól látható a kijelzõ, a mûszerfali világításerõsség maximumra állítása ellenére. (Ez biztos maxon van?) Mivel CAN-BUS rendszerû a vezérlés, így nem tudjuk megkerülni a fényerõ gyengülést a világítás bekapcsolásakor.
ps | 2006-09-26 23:04
Az autóm egy Mazda 5 GT.
Ha bekapcsolom a fényszórót, a fedélzeti számítógép kijelzõje (a max álláson is) nappali fényviszonyok közt nem, vagy csak nehezen leolvasható. Nappal csak lekapcsolt fényszórónál megfelelõ a háttérvilágítás ereje. Létezik ennek megoldása? Némiképp kellemetlen az autópályán lekapcsolni a lámpát, ha meg szeretném nézni valamelyik adatot.
mazda-auto.hu | 2006-09-26 09:51
CAN-BUS rendszerû az elektronika, de a kérdés valójában nem értelmezhetõ. Esetleg meg tudjuk adni Mazda6 taxis ügyfelünk telefonszámát, aki biztos szívesen megosztja tapasztalatait veled.
spectus | 2006-09-26 08:24
Sziasztok. Meg tudnátok nekem mondani hogy 2003-as mazda 6-ban milyen típusú elektronika van??
Taxiórát kellene beleszereltetni!!
Oszi | 2006-09-21 14:30
ha nagyon szeretnel navigacioval autozni vegyel egy PDA-t egy GPS-vevot es ha ezek megvannak en adok neked ingyen IGO navigacios szoftvert.
spectus | 2006-09-21 08:06
Köszi szépen a segítséged ez nem valami jó!!!
Oszi | 2006-09-20 14:38
Navteq ceg navija van benne es sajna sehol sem fogsz magyar terkepet talani.mar 3eve keresem :)
Allitolag a pioneer hasznalja meg az SDAL formatumot,es a pioneernak van magyar terkepe ,de hogy mukodik e a mazdaeval,azt nem tudtam kideriteni.kb jovoev elejere-kozepere igerte a NAVTEQ ceg egy e-mailben.ha lejebb mesz megtalalod a levelet ha jol emlekszem bemasoltam ide.