2025. November 5. Szerda - Imre

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vszabolcs | 2015-12-02 20:49

Tisztelt Mazda-auto.hu team!

2011-12-es évjáratú 2.2-es dízel (163Le) kombi Mazda 6-os vásárlása előtt  állok.Milyen tapasztalataik vannak a meghibásodás terén a fenti autóval kapcsolatban? Van e  olyan szerkezeti elem , illetve más mozgó alkatrész melynek átvizsgálása ezen típus kapcsán külön figyelmet érdemelhet? Válaszukat előre is köszönöm.

Üdvözlettel : V.Szabolcs

zolli71 | 2015-12-02 18:05

Helló kérdésem mazda 3 sedan 2003 napi használat után másnap inditáskor abs-dsc jelzések világítanak nem alszik el a hibajelzések egyszerre jelentek meg szervizben még nem jutottam el az auto rendesen mükodik mien hibalehetöségek merülnek fel?

bal700 | 2015-12-02 12:18

Tisztelt Mazda-autó!
2003 mazda 6 136Le 185ezer, mostanában furcsa jelenséget produkál:

ha áll pár napot az autó (mindegy h kint vagy garázsban) elsőre nehezen indul el, ill csak másodszorra indul el (benyomott kuplunggal indítva ott érződik valami kattanás ilyenkor, illetve a motortérből egy sziszogo suhogó hang ) ezután minden működik jól és szépen :) ha naponta használom a kocsit elmúlik 1 hétig elő sem jött, ismét állt az autó 2-3 napot és újra előjött a jelenség, nem indult elsőre, vagy indításnál leállt vagy csak 3x ra, és kuplungnál kattanás és sziszegő hang a motortérből. Így nem tudom szervizbe elvinni mert 2 napja megint jó :) Mi lehet ez?

Köszönöm válaszukat!

attila87 | 2015-12-02 05:45

Helló az én nevem Attila,azt szeretném meg kérdezni,hogy nekem van egy Mazda 6 2004-es évjáratú 2.0 CD,és most eljött a pillanat,hogy ki irta ezt a hiba kódot:P0106?Üzemanyag és levegő adagolás,ezt hozta ki de hogy mi a hiba és hogy mit cseréljek ki arra nem találtam választ,Erről szeretnék információt kapni ha lehetséges.Köszönöm 

mazda-auto.hu2 | 2015-12-01 17:59 tisfekete részére

Nincs kettőstömegű lendkerék az autóban.

Nincs külömbség a teljesítményen kívül.

Nem tudunk semmilyen típushibáról.

Nem igényel különösebben semmit az előírt karbantartásokon kívül.

tisfekete | 2015-11-28 13:20

Tisztelt Mazda Szakértő,

Egy Mazda Premacy 1.8 Exclusive (1999/12) vásárlásán gondolkozok, de szeretném a segítségét kérni néhány kérdésemmel kapcsolatban.
Próbáltam utána járni, de nem sikerült rátalálnom azokra az információkra, hogy:
- az autó kettős tömegő lendkerékkel van-e szerelve;
- milyen előnyökkel és hátrányokkal bír a 114 lóerős motor a 100 lóerőssel szemben (karbantartás, fogyasztás, meghibásodás, az olaj minőségére való érzékenység);
- van-e bármilyen típushibája;
- mennyire szerviz igényes (futómű, karosszéria, műszaki extrák).

Az autóról olvasott nagyon sok pozitív gondolat között nem találtam semmi "negatívat", ami választ adott volna a kérdéseimre.

Segítségét előre is nagyon szépen köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-26 17:32 djjosy részére

Így akkor a rézpaszta az oka!

Speciális pasztát kell használni a fékhez, pl brembó, vagy bármi más amit adnak a szakboltban, de rézpasztát ne.

djjosy | 2015-11-26 06:17 mazda-auto.hu2 részére

Mint irtam a fék teljesen fel lett újitva... könnyen járt,és a nyergen is kézzel mozgatható volt...rézpasztát használtunk... Viszont azért is gondolok fékcső dugulásra mert abból a csőből nem csepegett az olaj mikor le volt véve...csak pedál nyomásra jött belőle....viszont megvettem az új fékcsöveket...Barátom ezt hamarosan kicseréli(Autószerelő)

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:28 RK1 részére

A navigációhoz kell a DVD, anélkül nem működik.

Egyébként nincsenek kódolva.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-25 10:08 djjosy részére

A szorulás okát kell először megszüntetni, és utána valószínűleg nem lesz gond vele. Nem valószínű, hogy dugulás okozná.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó