2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-01-18 15:27 zzoltan részére

A MOP vezérlőkörére, és magára az olajadagoló pumpára vonatkozó hibakódok. Mindkét kód többesélyes, végig kell ellenőrizni több dolgot. Legutóbb egy P1688-ast oldottunk meg úgy tökéletesen, hogy nem kellet a gyári utasítás szerint cserélni a komplett olajadagoló pumpát. De minden hiba egyedi, nem lehet általánosítani. Konkrétumokat nem írhatok, hiszen abból próbálunk "élni", hogy utánajárunk, és megoldjuk az ilyen jellegű problémákat is. Másnak is meg lenne a lehetősége rá.

zzoltan | 2011-01-18 12:39 mazda-auto.hu részére

És azt lehet tudni, hogy konkrétan mik ezek a hibák és mi okozza? Tehát konkrétan ebből lehet tudni, hogy mit kell javítani, kicserélni, hogy a jövőben ilyen ne forduljon elő?

mazda-auto.hu | 2011-01-18 12:16 zzoltan részére

Igen, jelenleg ezek az árak. A második kódhoz tartozó egyes hibák esetén akár 2000-3000 is lehetett volna a maximális fordulatszám. Tulajdonképpen a rendszer vészüzemmódra áll, a motor megóvása érdekében, de igyekszik az autót mozgóképesen tartani.

zzoltan | 2011-01-18 10:15

Legutóbb kiolvasott hibakódjaim:
P1687 és P1687*
Metering Oil Pump control circuit high flow problem
P1688 és P1688*
Metering Oil Pump control circuit initial check problem

Ez lenne a "limp" mód?

zzoltan | 2011-01-17 16:51 mazda-auto.hu részére

Akkor következő olajcserére nekem is kb ennyit kell összegyűjtenem? :)

mazda-auto.hu | 2011-01-17 15:18 Atika részére

Ez leszerelés után derül ki, de véleményem szerint vétek ilyenkor a régi szerkezetet benne hagyni,hiszen az is "kapott" az ultra magas hőmérsékletből.

Atika | 2011-01-17 14:45

Köszönöm a gyors választ.
Elegendő a tárcsa és a csapágy cseréje, vagy a szerkezetet is kell? Kb 70000km van az autóban. Úgy tudom hogy még semmi nem volt cserélve benne.

mazda-auto.hu | 2011-01-17 14:35 Atika részére

Csúszik a kuplungtárcsa. A tárcsa 59260,-Ft, a szerkezet 56142,-Ft, a kinyomócsapágy pedig 12071,-Ft nálunk, illetve kell még kb. 16000 Ft a munkadíjra és az apróságokra.

Roland__ | 2011-01-17 14:32 Atika részére

nem a kuplung csuszik csak meg?

Atika | 2011-01-17 14:12

Üdv Mindenkinek!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
Mostanában néha azt a hibát produkálja az autó, hogy még akár 5. fokozatban is kb 4000 körüli fordulatnál gyorsításkor felpörög a motor de nem gyorsul a kocsi. Mi lehet a baja? Kb milyen összegű javítás várható?
Köszönöm a segítséget.
Ati

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó