2018. December 17. Hétfő - Lázár

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovizozi | 2012-11-18 13:34

Tisztelt mazda-auto, Mazdások! Tegnap sikerült vennünk egy Mazda 3 sport 1.6 CD GT-t. A következő hiba jelenségek vannak: -A vezető felől lévő kapcsolóval az anyós ülés felőli ablak nem irányítható.(csak az utas felől lehet irányítani azt az egy ablakot, tegnap még működött ma már nem!) - A középső digit klíma panelen a a ventilátort nem lehet ki kapcsolni az OFF gombbal, és a hőfok állító tekerő közepén lévő AUTO gomb se csinál semmit. Illetve nem világít a hőfok állító gomb, a levegő irányítás gombok és az ablak fűtés - AMB gombok sem. Kérdezném hogy ezek milyen eredetű hibák? Mechanikus hibák?( El romlott a kapcsoló, LED-ek kiégtek?) vagy valami Számítógépes probléma? Jómagam Elektro műszerész vagyok tehát ha mechanikus hibái vannak akkor meg tudom javítani csak ha valami komputer baj van akkor annak nem nagyon tudok mit csinálni. Előre is köszönöm segítségeteket!

mazda-auto.hu | 2012-11-16 14:20 neger4 részére

Korongos (hézagoló alátétes), így kb. 9900+Áfa az ellenőrzés.

neger4 | 2012-11-14 17:56

Tisztelt mazda-auto! 2005-ös 1.6 benzines mazda 3-oson a szelephézag állítás csavaros vagy korongos állítású? nálatok mennyibe kerül az ellenőrzés illetve ha kell akkor az állítás? ( anyag költség+ munkadíj) köszönöm előre is a válaszod!

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:41 Tamás-M3 részére

Mindenki nevében köszönjük tapasztalataid megosztását!

Tamás-M3 | 2012-11-02 14:25

Üdv mazdások! Augusztusban jeleztem egy problémát az autó belső szellőzésével kapcsolatban. Ennek egyik részét, azt, hogy a belső szellőzés csak a motor beindítását követő hosszú percekkel később indul el - mások is tapasztalták már. Konkrétan a Mazda3klub másik 2 mazdás tagja is. Egyikőjük jött rá a megoldásra. Akkor mikor már éppen szellőző bventillátort készültek cserélni a szerelőnél. A következő a helyzet: Van a motortérben az akksi mellett a biztosító - relé tábla. Ebben van 2 teljesen egyforma relé. Típusa: TYCO V23134-B52-X464 C215. Ez egy kb 2,5cm élhosszássúgú fekete kocka alul 4 fém tüske érintkezővel. Az egyik az indítómotor (starter) a másik a belső keringetés és fűtés (heater) indításáért felel. A következő a teendő: Ki kell cserélni a 2 relét egymással. :) A csere után a szellőzés valószínűleg azonnal elindul, az autót viszont nem lehet elindítani. Ha visszacseréljük, az autó indíthatóvá válik, a szellőzés viszont megint nem indul. Ha ez van, a relé a rossz! Nagy örömmel vettem egy új relét, melyért kiskeresdelmi forgalomban boldogan fizettem ki a kemény 660Ft-ot áfával, és a szellőzésem azóta tökéletesen működik. Ja és az autó is ugyanúgy elindul. :)

mazda-auto.hu | 2012-10-09 14:45 Lili részére

2178,-Ft+ posta utánvétellel.

Lili | 2012-10-09 13:46

Érdeklődni szeretnék, hogy kapható-e olyan foglalat, amibe a tompított fényszórót kell tenni. Sajnos megolvadt valamitől. Ha igen, mennyibe kerül? Köszönöm: Lili

mazda-auto.hu | 2012-08-22 11:28 szviktor87 részére

Lehet, hogy csak letört egy fül, de ennek megállapításához is ki, és szét kell szerelni az egységet.

szviktor87 | 2012-08-22 09:02

Tisztelt Mazda-Expanzió! Egy ma reggel jelentkezö hiba kapcsan irok Önöknek. Reggel munkaba indulasnal inditom az autot, bekapcsolom a ventillatort(alapbol 15 fokon van), majd nehany km utan amikor mar a motor is felmelegedet, feljebb akartam allitani a kiaramlo levegö hömersekletet, de nem tudom. A ventillator sebessege allithato, viszont a jobb oldali tekeröt hiaba tekergetem,a hömerseklet marad 15 fokon, nem törtenik semmi! Vajon a komplett a hömersekletet szabalyzo panel romlott el, vagy csak valamilyen "mechanikus" hiba lehet a panel a tekerögomb között!?. pl. letört egy kis "fülecske" ami a panel es a gomb között teremt kapcsolatot! Valaszukat elöre is köszönettel!

mazda-auto.hu | 2012-08-16 07:34 Tamás-M3 részére

Van egy ellenállás hálózatnak nevezhető alkatrésze a szellőzőmotor sebesség szabályzó rendszerének. Elsősorban ezzel lehet a baj. 35000 Ft körüli összeg. A másik lehetőség a szabályzó konzol, mely szintén előfordult már. A konzol általában javítható, így érdemes először azt ellenőrizni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó