2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 11:25 beniasz részére

A Német TSI motort nem ismerem, de a CX-7 turbós motorjával nincs semmi gond.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 11:22 DavidMotionless részére

A  GDK6 66 DHXA váltója, így az jó bele, a többi nem.
 Ha van ilyen meg kell venni, mert az új nagyon drága.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 11:15 mazda20te részére

A kipufogóban nincs valami dugulás?

Műszerrel ki lehet szűrni, hogy mi okozza.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:36 Morzsi007 részére

Ha az alapjárat ingadozás azóta se szünt meg, egy alapbeállítást kell csináltatni, de valószínűleg magától is megtanulja. Az írott lemezt általában nem fogadja el, csak a gyárit, de az is lehet, hogy már 2 soros lemez kell bele, mert kb. 2005-től már azzal jöttek ki.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:26 kovi2 részére

A 4 ajtóshoz 3 kulcs volt, (2 teljes értékű és 1 szerviz) az 5 ajtóshoz és kombihoz pedig 2-2.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:23 Szenyor részére

Mi a Sintexet használjuk, de az a lényeg, hogy jó kemény zsír legyen.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 10:21 arde0902 részére

Nincs benne, de létezik gyári riasztó bele, aminek engedménnyel bruttó 71.120.-Ft az ára.

DavidMotionless | 2016-03-29 19:59

Tisztelt Mazda-Auto!
A héten valószínűleg megadta magát a Bluetooth Modulom  A kérdés az lenne ,hogy   működne e például egy olyannal amin a szÁmok nem teljesen egyeznek? Pl az enyém: GDK6 66 DHX K2352.
 de amiket találok az pl  GDK6 66 DHXA K2352 vagy GDN3 66 DHX K2352.  A Bluetooth QD ID az mindegyiknél egyezik ( B013518)
A mazda könyvbe az alkatrészt 66-DHX nek jelzi
A választ előre is köszönöm.

beniasz | 2016-03-29 16:28

Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.

A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?

szucsfe | 2016-03-29 14:15 hobo123 részére

Helló!

Szerintem a tűzkarika lesz a hiba okozója, én is így jártam. Nem összeg, 1400 Ft a 4 darab, VISZONT(!!!) mindenképpen le kell szedni az olajteknőt, és ki kell takarítani, nehogy úgy járj, mint én, hogy 1500 km után a rossz tűzkarika ideje alatt lehordott koksz megegye a hajtókar csapágyadat. Én azóta is ennek a levét iszom!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó