2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:00 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 11:53 LeKlein részére

Nem fogok tudni így a távolból segíteni. Valószínűleg a vezetőoldali kapcsolóegységgel van probléma.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 08:44 Foreszt 074 részére

A vezérműszíj, és a feszítőpatron, de erősen javasolt a vezető, és feszítő görgő cseréje is.

LeKlein | 2013-04-30 08:42 mazda-auto.hu részére

Akksit lekötöttem, próbáltam utána újra tanítani az ablakfelhúzást ajtó zárás után. Továbbra is csak a vezető oldal működik. Külön modul lehet oldalanként? Ha hibás lenne a modul akkor működhetnek bentről az ablakok? (fel le húzás megy vezető oldalról és sajátjáról is)

Foreszt 074 | 2013-04-30 03:15

Üdvözlet! szeretném megkérdezni hogy 120000 ezres nagyszervíznél esedékes vezérlés csere alkalmával mi az amit okvetlen cserélni kell? Válaszát előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-04-29 10:13 pogonya részére

Köszönjük.

pogonya | 2013-04-26 15:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a reagálást! Tulajdonképpen, a franc sem akarja növelni a teljesítményt, csak az egyik kedves barátom nagyon erőlteti a témát, és gondoltam rákérdezek. Ami viszont fontos lenne, az a használati útmutató. A megadott címre küldök egy "kérvényt" és bízom benne, hogy van még a központban. Köszönöm Péter

sbali | 2013-04-26 15:01 mazda-auto.hu részére

A fedélzeti komp. minden tankolásnál nullázva van, és így is fennáll a jelenség :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó