2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:00 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 11:53 LeKlein részére

Nem fogok tudni így a távolból segíteni. Valószínűleg a vezetőoldali kapcsolóegységgel van probléma.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 08:44 Foreszt 074 részére

A vezérműszíj, és a feszítőpatron, de erősen javasolt a vezető, és feszítő görgő cseréje is.

LeKlein | 2013-04-30 08:42 mazda-auto.hu részére

Akksit lekötöttem, próbáltam utána újra tanítani az ablakfelhúzást ajtó zárás után. Továbbra is csak a vezető oldal működik. Külön modul lehet oldalanként? Ha hibás lenne a modul akkor működhetnek bentről az ablakok? (fel le húzás megy vezető oldalról és sajátjáról is)

Foreszt 074 | 2013-04-30 03:15

Üdvözlet! szeretném megkérdezni hogy 120000 ezres nagyszervíznél esedékes vezérlés csere alkalmával mi az amit okvetlen cserélni kell? Válaszát előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2013-04-29 10:13 pogonya részére

Köszönjük.

pogonya | 2013-04-26 15:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a reagálást! Tulajdonképpen, a franc sem akarja növelni a teljesítményt, csak az egyik kedves barátom nagyon erőlteti a témát, és gondoltam rákérdezek. Ami viszont fontos lenne, az a használati útmutató. A megadott címre küldök egy "kérvényt" és bízom benne, hogy van még a központban. Köszönöm Péter

sbali | 2013-04-26 15:01 mazda-auto.hu részére

A fedélzeti komp. minden tankolásnál nullázva van, és így is fennáll a jelenség :-)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó