2025. Június 9. Hétfő - Félix

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-31 08:44 csontosotto részére

Egy viszonylag hosszú procedúrát kell végrehajtani az ablakemelő gomb segítségével, hogy a rendszer újratanulja az üveg helyzetét. Ez szervizben 15 perc. Sajnos ez olyan jellegű információ, melyet nem adhatok ki. Ha ez a megoldás nem segít, akkor valószínűleg alkatrész cserére lesz szükség.

csontosotto | 2013-05-30 18:16

Tisztelt Mazda- Auto. Elektromos ablakemelővel kapcsolatos kérdésem lenne: 2004 novemberi Mazda6, bal első elktromos ablak felhúzás után mindig visszanyit középállásig (mintha valami akadályt érezne, pedig csak rendesen felhúzódik). A központi zárás után általában automatikusan felhúzza, és meg is áll fenn, de nem mindig. Olyankor többszöri próbálkozásra azért össze szokott jönni. Esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a baja? Előre is nagyon köszönöm! :)

mazda-auto.hu | 2013-05-30 08:13 mannogab részére

Természetesen a kerékdőlést is mutatja a futómű állító berendezés.

littlerock79 | 2013-05-29 19:11 mannogab részére

Olyan műhelyt kellkeresni, ahol mind a négy kerék helyzetét vizsgálják. Esetleg érdemes lenne az első-hátsó kerekeket felcserélni, illetve egy próbaút erejéig a jobb-bal oldalt is. Kivéve, ha kötött forgásirányos az abroncs. Elvileg ez nem okoz károsodást egy korszerű abroncsnak. Próbaút alatt érdemes átmenni a szembejövő sávba,illetve középen is menni egy kicsit, ha erre lehetőség van. Az útburkolat dőlése néha becsapja az embert. Az abroncsokon érdemes lenne kijelölni 5 mérési síkot, és ott pontosan megmérni a kopást.

mannogab | 2013-05-29 16:40

futóműállításon volt több helyen és mindig rendben találtak mindent. Nem tudom, hogy ilyenkor a kerékdőlést nézik-e.

mazda-auto.hu | 2013-05-29 14:11 mannogab részére

Azt hittem, hogy a futómű rendben a kerékdőlés helyes értékét is magában foglaja. Természetesen rossz első, vagy hátsó kerékdőlés félrehúzza az autót.

mannogab | 2013-05-29 11:05

A Premacy jobbra húzásával kapcsolatban tett javaslatát kipróbáltam. Motort menet közben leállítva is húzott jobbra, tehát nem a rásegítő okozza. Fék, futómű, gumik, kerékcsapágy rendben. Ha a kerékdőlés a lúdas, akkor mit lehet tenni? Egy korábbi karambol nem okozhat ilyen elváltozást esetleg? Szerelő nem lát komolyabb problémát, de biztosan volt elől törve.

mazda-auto.hu | 2013-05-29 08:47 Mazdalover részére

Elveinknek megfelelően nem véleményezünk más szervizeket. Amit javasolhatok, hogy lehetőleg a hosszú ideje Mazdával foglakozó hivatalos szervizeket érdemes keresni.

Mazdalover | 2013-05-29 03:08

Tisztelt Mazda-Auto, Mar regota el a szerelem a Mazdak es koztem es most egy 10 eves Mazda6 1.8 TE-t neztem ki.Megvetel elott szeretnem bevizsgaltatni, de mivel az auto Pesten van csak pesti szervizben engedik bevizsgaltatni illetve erre vab idejuk velem jonni.Kerem adjanak tanacsot, melyik szervizbe vigyem es mire figyeljek ennel a tipusnal es ebben a korban.Mielobbi valaszukat varom, mert nagy bennem az izgalom. Koszonettel,Mazdalover

mazda-auto.hu | 2013-05-21 09:03 bella01 részére

A kondenzátor gyakorlatilag egy alumínium hűtő. Ennek nincs teteje ami leeshet, így valószínűleg másról volt szó a szervizben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó