2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Nincs messze a Mazda CX-3.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Katalinbonde | 2013-09-18 15:09
Elnézést elírás történt a papíron...23,24..egy vesszőt lehagytak... :)
mazda-auto.hu | 2013-09-18 12:20 Katalinbonde részére
Biztosan 2324 a kód?
Katalinbonde | 2013-09-18 08:39
Jó napot kívánok!
Van egy Mazda Premacy tipusú autónk. 2,0 2000 évjárat RF motorkód.
És egy hibakódot dob be újból és újból. 2324 a kód. ez mit jelent? Nem tudták megmondani a szervízben ahol kiolvasták.
Előre is köszönöm a segítséget.
expanzio | 2013-09-12 16:00
x
mazda-auto.hu | 2013-09-12 08:05 szebi76 részére
Ezt hallani kellene! Lehet mechanikus zaj, szelep, hajtókar, dugattyú stb, vagy tökéletlen égésből eredő kopogás, mely például lehet porlasztócsúcs, vagy kompressziós probléma.
szebi76 | 2013-09-11 20:25
üdv.Érdeklödni szeretnék hogy van egy Mazda Premancy 2,0 DiTD 2000 évjáratu 66KW autom.Egyik naprol a másikra erős kopogó hang jön a motorból hidegen és melegen is.Mi okozhatja ezt a problémát.?Válaszukat elöre is köszönöm,
mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:13 jvarga részére
Három-négy hetente érdemes minimum 10 km-t menni az autóval, hogy a beindítás után keletkező kondezvíz is távozzon a kipufogóból, illetve az olajteknőből. Ez a benzinrendszernek, és a fékeknek is előnyös. Persze csak száraz időben!
Elázva, vizesen, akár közvetlenül mosás után hosszabb időre leállítani az autót, sokat árthat. A korrózió, oxidáció melegágya.
jvarga | 2013-09-01 19:16
Tisztelt Szakértő!
Van egy 2002-es gyártásu Mazda6 2.0i TE autóm.
Mióta beköltöztünk a párommal abba a városba, ahol dolgozunk, nem sokat használjuk az autót. Eladni nem akarjuk és úgy döntöttünk, hogy télre a szülőknél parkoljuk le az autót garázsban.
A kérdésem az, hogy van-e valami különös óvintézkedés, ha hosszabban nem használjuk az autót? Azt mondták ,hogy érdemes benne kevés benzint tartani ilyenkor.
Azt is hallottam, hogy a benzin képes belegyantásodni az injektorba, és hibákat, teljesítménycsökkenést okozni.
Ez mennyire igaz? Jobb lenne azért 1-2 hetente járni vele egy kört?
Kell-e számítani valaminek a meghibásodására, ha a hosszabb állás miatt csak havi kb 80-100 km-t megyek vele?
Köszönöm a választ
Autós
cuba.71 | 2013-08-15 09:13 mazda-auto.hu részére
KEDVES MAZDA-AUTO.HU!!
Évek óta javitjuk a DITD adagolókat GÖDÖLLŐN,alapfelujitás+meghajtotengely bronzpersely csere,garanciával 70.000magyar forint.
mazda-auto.hu | 2013-08-15 08:15 girnyooman részére
A problémát az fogja okozni, hogy a gyári tetőablakok - vagy inkább nyitható tetőnyílás -, esetében a tetőlemez peremezve van, és a nyitható elemen van a szigetelés. A peremezésben fekszik fel a nyitható rész szigetelő gumija. Ezért nem elég kivágni a tetőlemezt, és a peremezés utólag gyakorlatilag kivitelezhetetlen.