2025. November 6. Csütörtök - Lénárd
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










Wombat | 2014-01-09 13:02 mazda-auto.hu részére
köszönöm, közben kiderült, hogy a tankban egy gumi/műanyag cső rossz helyen volt/hajlott a szervíz szerint, és ez okozta a szintjelző hibáját, meg lett igazítva és most rendesen működik úgy tűnik, a következő teli tanknál kiderül hogy mennyire működik :)
közben felvetődött provklémaként, hogy egész nehezen jár érzésre a gázpedál. 1,8 benzines motor, ha jól láttam akkor ebben bowdenes megoldás van. ma például egy motorfékes lassítás után nem is tudtam lenyomni a pedált, mert érezhetően ellentartott valami miatt, pár 10 méter gurulás és egy kuplungolás után újra működött rendesen, hol szorulhat meg a bowden vagy egyéb hogy ezt okozza?
mazda-auto.hu | 2014-01-08 15:42 sumegir részére
Elsősorban lehet hibás gázolajszűrő ház szelep, de izzítógyertya is. Ha a reggeli indítás előtt a kézi pumpával felpumpálod az "üzemanyagot", és így sem indul, akkor inkább az utóbbi.
mazda-auto.hu | 2014-01-08 15:40 Wombat részére
Az úszót viszonylag egyszerű ellenőrizni, a műszerfalat nehezebb.
sumegir | 2014-01-07 07:45
Kedves Szakértők!
Egy 2004-es Dízel Mazda 2-es tulajdonosa vagyok. Az autó nyáron tökéletesen indul, télen (már 5 fok körül) reggeli indításkor van hogy csak sokadjára indul. Ilyenkor 3-at, 4-et forgat, utánna nem teker, hiába tartja az ember a kulcsot az indító pozícióba. Ezt ismételgetve 6-20 próbálkozás között általában elindul. Tudnátok segíteni, hogy hol kéne keresgetni a problémát.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Wombat | 2014-01-06 19:43
egy 2002/9-es mazda6 1,8 te boldog tulaja vagyok, az egyetlen probléma az, hogy mikor elhoztam és megtankoltam akkor derült ki, hogy az üzemanyag szintjelző nem jó.. gondoltam üres, mert világított a kis lámpa is, de 35 liternél többet nem sikerült tankolnom. már beszéltem az eladóval, januárban tudom visszavinni, és megnézni ezt a problémát, de addig is van valami tanács, hogy mire számítsak majd? úszó/jeladó hiba lehet, vagy a műszer reálisabb?
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:33 bakter8 részére
Nincs digitális szerviz nyilvántartása. Az utolsó egyéb adat. 2006.12.18. 48196 km.
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:23 mgerihun részére
Gratulálok az autóhoz!
A használattal kapcsolatban inkább az itt leírtakat kellene tartani:
http://www.mazda-auto.hu/mazda-rx-8-rx8-wankel-szerviz-olajcsere-gyik-auto-expanzio.html
Elképzelhető például, hogy testkábel hiba okozza a problémát. Feszültséget kell mérni egyes pontokon a motor működése közben. Ha valahol különbség van, ott van a feszültségesés, ami a hibajelenséget okozza.
mazda-auto.hu | 2014-01-06 08:16 stuszi részére
Egyáltalán nincs digitális szerviznyilvántartása az autónak. Az utolsó garanciális bejegyzés 2006.11.10. 40318 km.
Nincs sem a szervónak, sem a hűtőfolyadék kritikus szintjének jelzése.
bakter8 | 2014-01-05 20:15
Lehet e tudni valamit a JMZLW19R240301171 alvázszámu mazda mpv előéletéröl? Elöre is köszi
mgerihun | 2014-01-05 15:40
Tisztelt Szakértő !
3 napja vettem RX 8-at, direkt olyat kerestem ami megbízható. 2006os évjárat, 1 tulajdonos végig, 160.000km motorcsere vagy felújítás nélkül, nincs kompresszió vesztés, végig márkaszervizben szervízelt, full extrás(bőr, sat nav, dvd stb) bár így csak jobban szívja majd aksit. Tulaj kiokított (50+os férfi, rx8 klubtag, 2 rx8asa van stb), indításnál kulcsot tartsam elfordítva amíg motor indul, olaj, hűtő üzemhőmérséklete legalább félig legyen mielőtt rálépek vagy felpörgetem a motort, leállításnál 4000es fordulaton járassam 8-10pmig és így vegyem el a gyújtást, akkor nem marad üzemanyag az égéstérben. Hideg, meleg indítással sincs gond.
A gondom :
2 napja mentem vele 80km-et pályán, semmi gond nem volt, állt a kocsi 4-5 órát majd kb 2 km után akkú visszajelző kigyúladt és nem sokkal később rá abs, servó stb lekapcsolt és kidobták visszajelzőt. Másnap reggelre akkú teljesen lemerűlt (előző napi kb 90km-e után), se központi zár, se gyújtás... Bebikáztuk majd gond nélkül mentem vele 13-15km-et városban, hazafele útón újra kezdte. Beálltam vele szervízbe ahol igazából ötletük nem volt, de kimértük, tőltés jó, és elvileg akkú is. Sarut már nem hagyom aksin. Ma már üzemanyagszint jelző is lenullázódik, kb világításon kívűl nincs semmi elektronika. Akkú jó, vettem másikat, ugyan az a baj. Sarukat lecsiszoltam. Esetleg lehet gond, hogy nem azt a kulcsot használtam amit előző tulaj, hanem a tartalékot ami még bontatlan volt? Az után kezdődőtt az egész.
Ha van bármi ötlet, tipp azt megköszönném.