2025. November 6. Csütörtök - Lénárd
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2014-02-12 12:23 Sanyika 2 részére
A lendkerék élettartamát gyakorlatilag lehetetlen megállapítani. Nem tudom miért nem való külföldözésre, ezt a kijelentést nem tudom értelmezni.
Alvázszám alapján talán kideríthatünk valamit a valós futásteljesítményről, de nem garantált.
mazda-auto.hu | 2014-02-12 12:21 Gepi85 részére
Elsősorban a befecskendezés tökéletlenségére lehet gondolni, melyet diagnosztikával lehet kideríteni. A befecskendező alátétek cseréje is javasolt, ha nincs információ ezek korábbi cseréléséről. A tempomat az újabb dízel modellek esetében nem oldható meg egyszerű alkatrész cserével, így ebből kiindulva nem tudok biztosat írni. Kb. 29000,-Ft-ba kerül a próba (alkatrészek+munkadíj) . Elképzelhető, hogy a kijelző cseréje (egy info gombosra) megoldja a kérdést, de ez is (majdnem) autónként változó.
Sanyika 2 | 2014-02-11 22:15
Nemrég vásároltam Mazda 6 2.0 CD autóm 10 éves, 140000 km-rel,szervízkönyvel.Szerelőhöz vittem vezérlés cserére (mivel más autónál emiatt már pórul jártam)ő,mielőtt nekilátott volna azt mondta,hogy biztos volt már cserélve.Aztán miután végzett azt mondta,hogy ennek a cserének már itt volt az ideje.A csere közben azt mondta,hogy valami csavarba meg szakította a menetet véletlenül és így plusz melót csinált magának mert jobban lekellet bontani az egészet,hogy helyre hozza.Eközbe észre vette,hogy a kuplung tárcsa eléggé elvan kopva (hibátlanul müködött az autó és a váltó is) és javasolta szettbe a cseréjét.Ezis megtörtént.(ezért nem kért munka díjat,így tartotta fernek)Ezek után azt mondta,hogy a kettős tömegű lenkerék kb.100 000 km-t bír még.Kérdésem meg lehet ezt állapítani rá nézésre egyáltalán kuplung tárcsa csere közben?Ő a látottak alapján állítja,hogy ebbe az autóba biztosan nem 140000km van!Én úgytudom,hogy a kuplung tárcsa kopása nem km-függő,tehát ez nem utalhat egyértelműen az óra tekerésre.Igazam van?Sajnos most vettem észre,hogy a 2 hátsó ajtó belső része alul elégé rozsdás!Ezzel mi a teendő?Okozhatja az esőelvezető dugulása?Hogyan bizonyosodhatnék meg,hogy valós km van-e a kocsiba?És vajon meddig bírja a kettős tömegű lenkerék??Azt is mondta,hogy ez az autó nemvaló külfödözésre!Mért? -------köszönettel-Sándor
Gepi85 | 2014-02-08 14:41
Múlt héten vásároltam egy Mazda 6ost (2006-os évjárat, 2.0 CD) és szeretnék feltenni néhány kérdést az autóval kapcsolatban.
Azt vettem észre, hogy az autó amikor még hideg és elindulok vele akkor 1000-2000 közti fordulaton néha elkezd picit rángatni. Ezt csak akkor csinálja mikor egy tempóban haladok vele, gázadásra pedig elmúlik a rángatás. Az érdekes az, hogy kb 15-20 perc autózás után ezt elhagyja, illetve 2000es fordulat fölött sem tapasztaltam ezt a jelenséget.
Továbbá érdeklődnék, hogy utólag lehet-e ezekbe tempomatot szerelni, ha igen milyen áron van?
Fedélzeti számítógépet lehet e rá tenni, vagy milyen alkatrészt kéne cserélni, hogy kiírjon pl. átlag fogyasztást, pillanatnyi stb...
mazda-auto.hu | 2014-02-03 11:05 stuszi részére
Elvileg, ha most minden működik, akkor valószínűleg nem. Az akkumulátor viszont biztosan károsodott.
stuszi | 2014-02-02 09:43 mazda-auto.hu részére
Másnapra az akkut teljesen leszivta az autó.Kivettem az akkut egy napig töltöttem ,majd visszatettem.Rámértem a töltőfeszre 18V körül volt.Eléggé meglepődtem.Megmértem az autó áramfelvételét 5A volt ami szintén meglepett.Elvittem tehát egy elektromoshoz ,aki rávágta ,rossz a generátor ill.a feszszabályzó.A fényszórók pedig kiégtek a magas feszültség miatt.Feszszabályzó csere ,égők cseréje ,30 e. HUF és már mindenki boldog.
Kérdésem mivel lábon mentem el az elektromoshoz a magas rendszerfeszültség okozhatott-e hibát/gondot másban is az égőkön kivül.Eddig mást nem vettem még észre.
senna75 | 2014-02-01 14:06
Üdv.
Van egy Mazda 6-os 2010-es autóm. Az a problémám hogy levettem az akkusarut és azóta nem tudom használni a navigációs fejegységem mert kér valami betöltő lemezt! Állítólag orvosolható gyári térkép lemezzel ami feltöltené softverrel a fejegységet! nekem sajnos nincs hozzá semmi lemez! Lenne esetleg önnek vagy valakinek kölcsön 1 percre amig feltöltöm!? Köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-01-31 11:22 Binladen részére
Kompatibilis a rugókészlet.
Binladen | 2014-01-30 17:53 mazda-auto.hu részére
Igen azt elfelejtettem írni elnézést , benzines , köszönöm a segítséget ! Még egy olyan jellegű kérdésem volna ,hogy a 2005 bent megjelent Mazda 6 facelift rugóin változtattak e az elődhöz képest , tehát egy facelift mazda 6 sportrugói kompatibilisek e egy nem facelift modellre ha mindkettő hatchback ?!
mazda-auto.hu | 2014-01-30 07:55 Binladen részére
Gondolom benzines. Valószínűleg ki kell takarítani a fojtószelep házat, de akár rossz motorhőmérséklet szenzor is lehet, vagy más.