2025. November 6. Csütörtök - Lénárd
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










perendi.marci | 2014-07-18 16:22 BZ részére
Szia!
Az a baj, hogy az alapjárat tökéletes volt., annak ellenére, hogy a porlasztók rosszak voltak.
Nem tudom mikori vezérlőegység számít réginek, ez Denso RF7G 18 881A.
Te mit ajánlanál? Maradjak akkor a B-s injektornál?
Köszi!
BZ | 2014-07-18 16:10 perendi.marci részére
Szia,
ez: http://www.kovsh.com/media/library/233/EECD0501.pdf alapján a két injektor technikailag megegyezik, csak a kalibráció (ami a gyártási különbségeiket korrigálja) módja tér el egymástól. Az A-tipusúakhoz van egy kalibrátor-kábel (lásd itt: http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/BME014013251W01.html), a B-típusúaknál pedig a vezérlőegységben kell rögzíteni az injektor korrekciós tényezőjét, ez a megoldás váltotta ki a kalibrációs kábelt.
Ha nálad számozott kalibrátor-kábel tartozik az injektorhoz, és megegyezik az azon és az injektoron levő szám, akkor valószínűleg nem számít hogy most B-típusú injektorok vannak benne, feltéve hogy az autódban a régi vezérlőegység maradt meg. Ha nem így van, akkor valószínűleg eléggé csúnya volt már eddig is az alapjáratod, ott nagyon érződik ha valami nincs rendben a kalibrációval - nálam pl. az egész utastér rezonált tőle.
perendi.marci | 2014-07-18 15:08
Az alvázszám alapján 13H50A-kell bele. A vezérlőegységen feltüntetett cikkszám: "ECU Denso RF7G 18 881A"
Ami nagyon bezavar, az az, hogy most 13H50B-sek voltak benne. A szerelő szerint a motor is A- vagy B- nek van kialakítva. Vagyis elvileg amelyik motort 13H50B hez készítették, abba nem jó a 13H50A-s.
Nem értem. A baj, hogy semmit nem tudok arról, hogy annó ki csinálhatta a motor cserét, illetve hogyan.
Mi tévő legyek? Sajnos most egy dízel porlasztós műhelybe szét van szedve a kocsi és sietnem kellene az alkatrészekkel.
Meg kellene próbálnom a gyári 13H50A-t belevenni?
Ott fontosak a kábelek is hozzá ugye? Ha jól tudom ott nem mindegy hogy melyik ellenállású kábel tartozik az adott porlasztóhoz.
Kérem valami ötlete adjanak!
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:53 perendi.marci részére
mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:52 janoca13 részére
perendi.marci | 2014-07-18 10:23
Kedves Szakértő!
Sajnos mind a 4 porlasztóm rossz! (Mazda6 136Le 2004)
Tudna segíteni, hogy pontosan milyen sorozatszámú befecskendező kell ebbe a modellba?
13H50A vagy 13H50B?
Két szerelőt kérdeztem, mind a kettő mást mondott. Illetve mi a különbség ezek között?
A kocsiba 13H50B-volt, de sajnos az nem mérvadó, mert már az előző tulajnál motor cserés volt.
Sürgős lenne! Köszönöm!
janoca13 | 2014-07-18 09:32
Sziasztok,van egy mazda 6-osom 2006,1.8 benzines,110000km van bene es eleg jol eszi az olajat 1000km-nel 0,5liter,sehol nem csepeg,alitolag 100ezer felett jobban eszik az olajat,akitol erdeklodtem. Ez normalis?
mazda-auto.hu | 2014-07-08 13:26 tuske82 részére
Csavarok fogják a váltó felől, de nem kell a váltót levenni.
tuske82 | 2014-07-06 13:09
Helló.Olyan kérdésem volna,hogy 2003 mazda premancy 2.0 benzinesnél a köztes olajteknő levételéhez le kell-e venni a váltót?Van-e alatta karter csavar?Köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-07-04 12:06 adam0325 részére
Erre vonatkozóan nincsenek gyári ajánlások. A motor, a kettős tömegű lendkerék, és a koromszűrő rendszer miatt a felsőbb 4-5 fokozatban érdemes kerülni a 1600-1700-as fordulatszám alatti tartományt, illetve a hatodik fokozat használata csak 1800-as fordulatszám felett javasolt.