2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-07-21 12:02 perendi.marci részére

 "A"-s vezérlőegységhez a kalibráló kábeles "A"-as befecskendezők kellenek. A "B"-s vezérlőegységbe lehetne bevinni az A-s, vagy B-s befecskendezők sorszámát, de csak ha mind a négy A-s, vagy B-s.

 

 

http://www.mazda-auto.hu/mazda-dizel-befecskendezo-akcio-auto-expanzio.html

BZ | 2014-07-18 16:50 perendi.marci részére

Erre sajnos laikusként nem tudok válaszolni neked, tanácsolni sem merek semmit. Csak azt tudom, hogy az alább linkelt Denso doksi szerint a két injektor között önmagában nincs különbség, csak a kalibrálásuk módja között.

perendi.marci | 2014-07-18 16:22 BZ részére

 Szia!

Az a baj, hogy az alapjárat tökéletes volt., annak ellenére, hogy a porlasztók rosszak voltak. 

Nem tudom mikori vezérlőegység számít réginek, ez Denso RF7G 18 881A.

Te mit ajánlanál? Maradjak akkor a B-s injektornál? 

Köszi!

BZ | 2014-07-18 16:10 perendi.marci részére

Szia,

ez: http://www.kovsh.com/media/library/233/EECD0501.pdf alapján a két injektor technikailag megegyezik, csak a kalibráció (ami a gyártási különbségeiket korrigálja) módja tér el egymástól. Az A-tipusúakhoz van egy kalibrátor-kábel (lásd itt: http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/BME014013251W01.html), a B-típusúaknál pedig a vezérlőegységben kell rögzíteni az injektor korrekciós tényezőjét, ez a megoldás váltotta ki a kalibrációs kábelt.

Ha nálad számozott kalibrátor-kábel tartozik az injektorhoz, és megegyezik az azon és az injektoron levő szám, akkor valószínűleg nem számít hogy most B-típusú injektorok vannak benne, feltéve hogy az autódban a régi vezérlőegység maradt meg. Ha nem így van, akkor valószínűleg eléggé csúnya volt már eddig is az alapjáratod, ott nagyon érződik ha valami nincs rendben a kalibrációval - nálam pl. az egész utastér rezonált tőle.

perendi.marci | 2014-07-18 15:08

Az alvázszám alapján 13H50A-kell bele. A vezérlőegységen feltüntetett cikkszám: "ECU Denso RF7G 18 881A"

Ami nagyon bezavar, az az, hogy most 13H50B-sek voltak benne. A szerelő szerint a motor is A- vagy B- nek van kialakítva. Vagyis elvileg amelyik motort 13H50B hez készítették, abba nem jó a 13H50A-s.
Nem értem. A baj, hogy semmit nem tudok arról, hogy annó ki csinálhatta a motor cserét, illetve hogyan. 

Mi tévő legyek? Sajnos most egy dízel porlasztós műhelybe szét van szedve a kocsi és sietnem kellene az alkatrészekkel. 

Meg kellene próbálnom a gyári 13H50A-t belevenni? 

Ott fontosak a kábelek is hozzá ugye? Ha jól tudom ott nem mindegy hogy melyik ellenállású kábel tartozik az adott porlasztóhoz. 

Kérem valami ötlete adjanak!

Köszönöm. 

mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:53 perendi.marci részére

Alvázszám alapján derülhet ki, mi volt benne eredetileg. Nem a motor, hanem a vezérlőegység határozza meg, melyet természetesen nem cserélnek a motorral együtt.

mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:52 janoca13 részére

Nem tekinthető normálisnak. Lehet kopás, gyűrű "leragadás", szelepszár szimering.

perendi.marci | 2014-07-18 10:23

 Kedves Szakértő!

Sajnos mind a 4 porlasztóm rossz! (Mazda6 136Le 2004)

Tudna segíteni, hogy pontosan milyen sorozatszámú befecskendező kell ebbe a modellba?

13H50A  vagy  13H50B?

Két szerelőt kérdeztem, mind a kettő mást mondott. Illetve mi a különbség ezek között? 

A kocsiba 13H50B-volt, de sajnos az nem mérvadó, mert már az előző tulajnál motor cserés volt. 

 

Sürgős lenne! Köszönöm! 

janoca13 | 2014-07-18 09:32

Sziasztok,van egy mazda 6-osom 2006,1.8 benzines,110000km van bene es eleg jol eszi az olajat 1000km-nel 0,5liter,sehol nem csepeg,alitolag 100ezer felett jobban eszik az olajat,akitol erdeklodtem. Ez normalis?

mazda-auto.hu | 2014-07-08 13:26 tuske82 részére

 Csavarok fogják a váltó felől, de nem kell a váltót levenni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó