2025. Június 18. Szerda - Levente
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nincs messze a Mazda CX-3.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
BZ | 2014-07-18 16:10 perendi.marci részére
Szia,
ez: http://www.kovsh.com/media/library/233/EECD0501.pdf alapján a két injektor technikailag megegyezik, csak a kalibráció (ami a gyártási különbségeiket korrigálja) módja tér el egymástól. Az A-tipusúakhoz van egy kalibrátor-kábel (lásd itt: http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/esicont/en/srvc/html/BME014013251W01.html), a B-típusúaknál pedig a vezérlőegységben kell rögzíteni az injektor korrekciós tényezőjét, ez a megoldás váltotta ki a kalibrációs kábelt.
Ha nálad számozott kalibrátor-kábel tartozik az injektorhoz, és megegyezik az azon és az injektoron levő szám, akkor valószínűleg nem számít hogy most B-típusú injektorok vannak benne, feltéve hogy az autódban a régi vezérlőegység maradt meg. Ha nem így van, akkor valószínűleg eléggé csúnya volt már eddig is az alapjáratod, ott nagyon érződik ha valami nincs rendben a kalibrációval - nálam pl. az egész utastér rezonált tőle.
perendi.marci | 2014-07-18 15:08
Az alvázszám alapján 13H50A-kell bele. A vezérlőegységen feltüntetett cikkszám: "ECU Denso RF7G 18 881A"
Ami nagyon bezavar, az az, hogy most 13H50B-sek voltak benne. A szerelő szerint a motor is A- vagy B- nek van kialakítva. Vagyis elvileg amelyik motort 13H50B hez készítették, abba nem jó a 13H50A-s.
Nem értem. A baj, hogy semmit nem tudok arról, hogy annó ki csinálhatta a motor cserét, illetve hogyan.
Mi tévő legyek? Sajnos most egy dízel porlasztós műhelybe szét van szedve a kocsi és sietnem kellene az alkatrészekkel.
Meg kellene próbálnom a gyári 13H50A-t belevenni?
Ott fontosak a kábelek is hozzá ugye? Ha jól tudom ott nem mindegy hogy melyik ellenállású kábel tartozik az adott porlasztóhoz.
Kérem valami ötlete adjanak!
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:53 perendi.marci részére
mazda-auto.hu | 2014-07-18 14:52 janoca13 részére
perendi.marci | 2014-07-18 10:23
Kedves Szakértő!
Sajnos mind a 4 porlasztóm rossz! (Mazda6 136Le 2004)
Tudna segíteni, hogy pontosan milyen sorozatszámú befecskendező kell ebbe a modellba?
13H50A vagy 13H50B?
Két szerelőt kérdeztem, mind a kettő mást mondott. Illetve mi a különbség ezek között?
A kocsiba 13H50B-volt, de sajnos az nem mérvadó, mert már az előző tulajnál motor cserés volt.
Sürgős lenne! Köszönöm!
janoca13 | 2014-07-18 09:32
Sziasztok,van egy mazda 6-osom 2006,1.8 benzines,110000km van bene es eleg jol eszi az olajat 1000km-nel 0,5liter,sehol nem csepeg,alitolag 100ezer felett jobban eszik az olajat,akitol erdeklodtem. Ez normalis?
mazda-auto.hu | 2014-07-08 13:26 tuske82 részére
Csavarok fogják a váltó felől, de nem kell a váltót levenni.
tuske82 | 2014-07-06 13:09
Helló.Olyan kérdésem volna,hogy 2003 mazda premancy 2.0 benzinesnél a köztes olajteknő levételéhez le kell-e venni a váltót?Van-e alatta karter csavar?Köszönöm
mazda-auto.hu | 2014-07-04 12:06 adam0325 részére
Erre vonatkozóan nincsenek gyári ajánlások. A motor, a kettős tömegű lendkerék, és a koromszűrő rendszer miatt a felsőbb 4-5 fokozatban érdemes kerülni a 1600-1700-as fordulatszám alatti tartományt, illetve a hatodik fokozat használata csak 1800-as fordulatszám felett javasolt.
adam0325 | 2014-07-04 10:49
Tisztelt mazda-autó!
2006.04. havi Mazda 6 2.0D 143le autóm van 6-os váltóval. Érdekelne a gyár álltal előírt, fordulatszámhoz megfelelő sebességi fokozat kiválasztása. Szóval, melyik sebességi fokozatot használjam az éppen aktuális fordulatszámhoz? Normál felhasználás mellett. Ha léteznek ilyen paraméterek. Nem vagyok kezdő sofőr, csak érdekelnének az adatok.
Köszönöm előre is!