2025. December 21. - Tamás
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










rooger | 2014-08-17 17:07
Tisztelt Mazda szakértő! Megtetszett egy Mazda6 sport kombi alvázszáma:JNZ6Y19R661419 Nagy tisztelettel kérem ha tud erről előzményt irja meg,valoszinu németbol behozott érdekelne KM: futás és egyéb valami ami légyeges. köszönettel
Sándor | 2014-08-16 17:04
Tisztelt Szakértők!
Egy hónapja vásároltam egy 2003-as gyártású 6-os mazdát, 4 kéz alól, de semmilyen más előéleti információt nem kaptam, mint ami a tulajdonlapon áll.
A kérésem az lenne Önökhöz, hogy gyártástól számítva ha létezik digitális lenyomata a járműnek, akkor azokat szeretném megtudni
Alvázszám: JMZGG123241218726
jancsi | 2014-08-16 12:04
Tisztelt Szakértő!
A MPV 2.0 CDH 2002 ben gyártott JMZLW19R230200729 alvázszámú előéletével
kapcsolatosan érdeklődnék.
Továbbá a fékrendszerrel kapcsolatban kérnék tanácsot.
A motor beinditása után ugyan a ABS lámpa elalszik de indulás után azonnal
ismét megjelenik. A fékerösítö töbszöri egymásutáni fékezésnél "elfárad"
(a pedál kemény lessz).
A motorház balfelén lévö négyszögletes testkonnektor kapcsoló rajzát kérném
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv,.
tnj
paragon | 2014-08-15 10:26 mazda-auto.hu részére
Nagyon köszönöm! Azt esetleg látják, hogy az előző tulaj valóban a kinti Mazda szalon volt? Vagyis konkrétan, hogy az autó Németországban a Mazda szalon tesztautója volt? Az eladó szerint igen. Nagyon köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-08-15 09:07 paragon részére
Németországban helyezték üzembe 2013.11.20.-án. Csak egy bejegyzés van:2014.07.31., 6646 km. Ezt a szervizt is ott végezték el, Zeven-ben.
paragon | 2014-08-14 22:37
Tisztelt Mazda-auto!
Komolyan gondolkozok egy új 6-os mazda vásárlásban, viszonylag kevés kilométerrel. Ami képbe került, abban 6600km van. De olyan mintha lenne valami csavar a dologban az autó előéletét illetően. Alvázszáma: JMZGJ596611148486 Nem járt meg több szervízt is a tulaj által hibának vélt jelenségekkel? Egyáltlán magyar üzembehelyezés? (Gyanus, hogy valaki 6600km-rel megválik új autójától..)
Nagyon köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2014-08-14 10:33 nagyszabolcs részére
Nincs adat az autóról, és még az akkoriban lehetséges ingyenes kuplungmunkahenger cserét sem végezték el, így valószínűleg nem járt Mazda szervizbe az autó. Másrészről kissé okafogyott a korábbi kérdés, hogy mi kopog, ha az olajszint nincs folyamatosan ellenőrizve, és az olajnyomás teljes hiánya következtében felvillanó lámpa jelzi, hogy már régóta kevés olajjal fut a motor. Nincs az a motor, amely ezt károsodás nélkül átvészeli. A dugattyú kopogást elsősorban jellegzetes hangja alapján lehet azonosítani, de mint írtam, ilyen előzmények után más is kopoghat.
nagyszabolcs | 2014-08-13 10:24 mazda-auto.hu részére
Az alvázszám:
JMZBK14J261337679
nagy0906@freemail.hu-ra legyen szíves elküldeni a szervízmúltat, km futást és amit talál az autóról.
Köszönöm a segítségét!
Üdv,Nagyszabolcs
nagyszabolcs | 2014-08-13 09:43 mazda-auto.hu részére
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!
Tavaly volt olajcsere vásárláskor éppen egy éve és most villant ki egy kanyarodásnál az olajszintjelző lámpa. Épp ma lesz újabb olajcsere.
Az autó egy év alatt kb. 10-12 ezer KM-t tett meg. Nem tudom ,hogy a jelzőszintnél mennyi olaj van még az autóban ebből gondolom kiszámítható lenne az olajfogyasztás.
A dugattyú hibát milyen vizsgálattal tudják egyértelműen beazonosítani és mennyi ennek a kb. költsége?
köszönöm szépen a segítségét!
Üdv,NagySzabolcs
mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:25 nagyszabolcs részére
Láncos a vezérlés. Az 1,4i motorok esetében hidegen a dugattyúk is adhatnak kattogó hangot. Ez a hengerekben hidegen egyenetlenül terjedő lángfront miatt van. Amennyiben valóban erről van szó, akkor a dugattyúk cseréje a járulékos költségekkel kb. 200000,- Ft.
A Mazda szerint műszakilag nem probléma. Az olajfogyasztást figyelni kellene.
Meg tudom nézni, hogy van-e esetleg digitális szervizkönyv.