2025. December 21. - Tamás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rooger | 2014-08-17 17:07

Tisztelt Mazda szakértő! Megtetszett egy Mazda6 sport kombi alvázszáma:JNZ6Y19R661419 Nagy tisztelettel kérem ha tud erről előzményt irja meg,valoszinu németbol behozott  érdekelne KM: futás és egyéb valami ami légyeges. köszönettel

Sándor | 2014-08-16 17:04

 Tisztelt Szakértők!

Egy hónapja vásároltam egy 2003-as gyártású 6-os mazdát, 4 kéz alól, de semmilyen más előéleti információt nem kaptam, mint ami a tulajdonlapon áll.
A kérésem az lenne Önökhöz, hogy gyártástól számítva ha létezik digitális lenyomata a járműnek, akkor azokat szeretném megtudni
Alvázszám: JMZGG123241218726

jancsi | 2014-08-16 12:04

Tisztelt Szakértő!
A MPV 2.0 CDH 2002 ben gyártott JMZLW19R230200729 alvázszámú előéletével
kapcsolatosan érdeklődnék.
Továbbá a fékrendszerrel kapcsolatban kérnék tanácsot.
A motor beinditása után ugyan a ABS lámpa elalszik de indulás után azonnal
ismét megjelenik. A fékerösítö töbszöri egymásutáni fékezésnél "elfárad"
(a pedál kemény lessz).
A motorház balfelén lévö négyszögletes testkonnektor kapcsoló rajzát kérném
Válaszát előre is köszönöm.

Üdv,.

tnj

paragon | 2014-08-15 10:26 mazda-auto.hu részére

 Nagyon köszönöm! Azt esetleg látják, hogy az előző tulaj valóban a kinti Mazda szalon volt? Vagyis konkrétan, hogy az autó Németországban a Mazda szalon tesztautója volt? Az eladó szerint igen. Nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-08-15 09:07 paragon részére

 Németországban helyezték üzembe 2013.11.20.-án. Csak egy bejegyzés van:2014.07.31., 6646 km. Ezt a szervizt is ott végezték el, Zeven-ben.

paragon | 2014-08-14 22:37

Tisztelt Mazda-auto!

 

Komolyan gondolkozok egy új 6-os mazda vásárlásban, viszonylag kevés kilométerrel. Ami képbe került, abban 6600km van. De olyan mintha lenne valami csavar a dologban az autó előéletét illetően. Alvázszáma:  JMZGJ596611148486  Nem járt meg több szervízt is a tulaj által hibának vélt jelenségekkel? Egyáltlán magyar üzembehelyezés? (Gyanus, hogy valaki 6600km-rel megválik új autójától..)

 

Nagyon köszönöm a segítséget! 

mazda-auto.hu | 2014-08-14 10:33 nagyszabolcs részére

 Nincs adat az autóról, és még az akkoriban lehetséges ingyenes kuplungmunkahenger cserét sem végezték el, így valószínűleg nem járt Mazda szervizbe az autó. Másrészről kissé okafogyott a korábbi kérdés, hogy mi kopog, ha az olajszint nincs folyamatosan ellenőrizve, és az olajnyomás teljes hiánya következtében felvillanó lámpa jelzi, hogy már régóta kevés olajjal fut a motor. Nincs az a motor, amely ezt károsodás nélkül átvészeli. A dugattyú kopogást elsősorban jellegzetes hangja alapján lehet azonosítani, de mint írtam, ilyen előzmények után más is kopoghat. 

nagyszabolcs | 2014-08-13 10:24 mazda-auto.hu részére

 Az alvázszám:

JMZBK14J261337679

 

nagy0906@freemail.hu-ra legyen szíves elküldeni a szervízmúltat, km futást és amit talál az autóról.

 

Köszönöm a segítségét!

Üdv,Nagyszabolcs

nagyszabolcs | 2014-08-13 09:43 mazda-auto.hu részére

 Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!

Tavaly volt olajcsere vásárláskor éppen egy éve és most villant ki egy kanyarodásnál az olajszintjelző lámpa. Épp ma lesz újabb olajcsere.

Az autó egy év alatt kb. 10-12 ezer KM-t tett meg. Nem tudom ,hogy a jelzőszintnél mennyi olaj van még az autóban ebből gondolom kiszámítható lenne az olajfogyasztás.

A dugattyú hibát milyen vizsgálattal tudják egyértelműen beazonosítani és mennyi ennek a kb. költsége?

köszönöm szépen a segítségét!

Üdv,NagySzabolcs

mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:25 nagyszabolcs részére

 Láncos a vezérlés. Az 1,4i motorok esetében hidegen a dugattyúk is adhatnak kattogó hangot. Ez a hengerekben hidegen egyenetlenül terjedő lángfront miatt van. Amennyiben valóban erről van szó, akkor a dugattyúk cseréje a járulékos költségekkel kb. 200000,- Ft.

A Mazda szerint műszakilag nem probléma. Az olajfogyasztást figyelni kellene.  

Meg tudom nézni, hogy van-e esetleg digitális szervizkönyv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó