2025. Június 18. Szerda - Levente

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-08-07 07:46 zolika72 részére

 Ezt hallani kellene, így csak találgatni lehet. A szelephang igen jellegzetes.

zolika72 | 2014-08-06 16:17

Vezérlés csere uttán 5 e km rel jelent meg a hang. Szerelő ellenőrízte a szelep hézagot.

 

Enyit tudok kiegészítésként írni.

cuba.71 | 2014-08-05 18:31 zolika72 részére

 Vezérléscsere előtt is jelenvolt ez a hang?

cuba.71 | 2014-08-05 18:29 zolika72 részére

 Nem hidrotőkés,de irtad,hogy leelenőritétek a sz.hézagot.

zolika72 | 2014-08-05 17:32

Köszönöm a választ !

Megprobálkoztam a féktísztitóval, de nem változott a helyzett.

Van aki szerint lehet hogy hidrótőke probléma lehet ? Erről mi a véleménye ?

 

Előre is köszönöm.

 

Zoltán.

 

 

mazda-auto.hu | 2014-08-05 15:27 zolika72 részére

 Nehéz az ilyen kérdésekre látatlanban válaszolni. Esetenként a hosszbordás ékszíj is adhat fémesen csattogó hangot. Ki lehetne próbálni, hogy csattogás közben pl. féktisztító aerosolt fújni a szíjra, változik-e a hang.  

zolika72 | 2014-08-05 10:15

Tisztelt szakértő !

Nem régen vásároltam egy 2000-es évjáratú Mazda Premacy Dieselt 90 LE -ős autót.

A probléma a következő. Hideg inditás uttán (hideg a motor is) a motor tér vezérlés felüli oldaláról csatogó hangot hallalani. Ez kb adig tart amíg a víz hőfok mérő kinem mozdul a skálázás legalsó vonaláig , majd megszünik a csatogás. Viszont ha meleg motornál leállítom az autót és 5-6 óra mulva beindítom akkor nincs ez a jelenség. Kb 12 órát kel az autónak álni hogy jelentkezen a hiba. A vezérzés nem rég lett cserélve ,víz szivattyúval együtt. A szelep hézag is ellenőrzésre került. Az olaj 10w40 majd 5w30 lett beletöltve . A jelenség nem változott meg.

Kérem a tanácsát , mi lehet a hiba !

 Előre is köszönöm !

 

Tisztelettel: Zoltán.

 

 

mazda-auto.hu | 2014-07-24 15:11 Luigi92 részére

 Pontosan egyik motor sem passzol bele, ha a nagy teljesítmény a lényeg, akkor elsősorban alulvezérelt V8-as (LS-...), de tulajdonképpen motorháztető módosítással szinte minden befér. Viszont rengeteg egyéb átalakításra van szükség. Csak megszállottaknak ajánlott, gazdaságossági fontolgatás nélkül.

mazda-auto.hu | 2014-07-24 14:59 csomg részére

 Nincs kiegyensúlyozó tengely a dízelben, és ennek az autónak nincs digitális szervizkönyve, illetve egyéb mérvadó adata sem. Az eredeti motor száma: 832341 .

 

mazda-auto.hu | 2014-07-24 14:54 Buboe21 részére

 A sok lehetőség közül az első, hogy valószínűleg valamelyik kerék fordulatszám jeladó áramköre nem jó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó