2025. Június 18. Szerda - Levente

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Olahz | 2014-07-22 10:40

 Tisztelt szakértő!

Rendelkezem egy Mazda 5 2.0 diesel autóval. A multkor a pótkulcsát kezdtem el használni miután cseréltem benne elemet az eredeti már nagyon kotyogott. A kulcs nyitja ,zárja az autót inditja is rendesen, de- vagy már korábban is meg volt ez a jelenség vagy csak én vettem most észre- amikor bezárom az autót a távkapcsolóval a riasztó bekapcsolása mellett a műszerfalon az immobiliser piros lámpa ( autó benne egy kulcs )  villog. Szerintem ezt korábban nem csinálta, ezért kérdezném Önt, hogy ez normális jelenség-e. Inditást követően a lámpa kialszik menetközben nem villog. Válaszát köszönöm.

janoca13 | 2014-07-22 09:26

 Multkor kerdzeztem,hogy normalis,hogy 107ezerben levo mazda 6 os 2006os evjarat,1000 km-nel megeszi a 0,5 liter olajat. Kaptam is valaszt,hogy nem normalis,amit koszonok. Most azt szeretnem kerdezni,hogy kb milyen esedekes koltsegek terhelhetnek? Talan jobb eladni? Es ha mast veszek es annal is fent all ez a baj,ebbe nem latok bele. Koszonom

mazda-auto.hu | 2014-07-22 09:19 jocoildi részére

 Csak teljes alvázszámmal tudom megmondani.

csabika01 | 2014-07-22 01:01

Mindenkit üdvözlök, bt50-hez ujszerű fullos fekete tetődobozomtól megvállnék, ill. 4db.16-os alufelnin szinte teljesen új matador nordicca téligumi eladó. Tel. 0620 9 613150. Tisztelt mazda autó, kérdésem a következő, normális jelenség-e bt50-nél a szokásosnál jóval nagyobb diffi holtjáték,újkora óta tapasztalom váltani csak odafigyelve lehet különben nagyokat csattan. 87000km van benne jelenleg,volt már benne váltóolaj cserélve és a leirtakkal ellentétben gyárilag ATF olaj volt benne normál hozzá ajánlott olajjal váltani sem tudtam. A csere óta továbbra is tökéletes,persze ATF-el kb 20000-et mentem vele azóta.

jocoildi | 2014-07-21 20:57

 Tisztelt szakértő!

 

Azt szeretném megkérdezni öntől, hogy a másik topikban már említett ABS problémával szenvedő autómban, (626 2.0i,1999 évjárat 85Kw 115Le FS motor JMZGF alvázsz.)  milyen típusszámú ABS kocka van. Jó lenne megúszni azt, hogy ki kelljen venni, mert az autó mindennap használva van.

Előre is köszönöm válaszát.

 

szilas90 | 2014-07-21 19:47

Kedves Szakértő!!!!

 

Van egy Mazda323f (bj) 2000-es évjáratú 16szelepes 90 LE-s autóm!!!! Most volt rajt vezéműszíj csere!!! A csere elött fél másodperces indítás után elindult!!! Most pedig a csere után sokszor akár 8-10 másodpercig is eltart mire elindul!!!!! Menet közben semmi probléma!!! A motor húz alapjárat megfelelő, nem rángat nincs semmi eltérő hang a motorból!!!! Mi lehet a probléma vagy esetleg ezt számítógéppel ki lehet e olvastatni!!!! Válaszát előre is köszönöm!!! Tisztelettel.: Tóth Szilárd

perendi.marci | 2014-07-21 13:03

A vezérlőegységen feltüntetett cikkszám: "ECU Denso RF7G 18 881A".

Akkor az arra utal, hogy "A"-as befecskendezők kellenek? Eddig "B"-sek voltak benne. Lehetséges, hogy akkor az előző tulaj már valamit jól összekevert? 

Sajnos az új befecskendezőkre vékony a pénztárcám.

Köszönöm! 

mazda-auto.hu | 2014-07-21 12:02 perendi.marci részére

 "A"-s vezérlőegységhez a kalibráló kábeles "A"-as befecskendezők kellenek. A "B"-s vezérlőegységbe lehetne bevinni az A-s, vagy B-s befecskendezők sorszámát, de csak ha mind a négy A-s, vagy B-s.

 

 

http://www.mazda-auto.hu/mazda-dizel-befecskendezo-akcio-auto-expanzio.html

BZ | 2014-07-18 16:50 perendi.marci részére

Erre sajnos laikusként nem tudok válaszolni neked, tanácsolni sem merek semmit. Csak azt tudom, hogy az alább linkelt Denso doksi szerint a két injektor között önmagában nincs különbség, csak a kalibrálásuk módja között.

perendi.marci | 2014-07-18 16:22 BZ részére

 Szia!

Az a baj, hogy az alapjárat tökéletes volt., annak ellenére, hogy a porlasztók rosszak voltak. 

Nem tudom mikori vezérlőegység számít réginek, ez Denso RF7G 18 881A.

Te mit ajánlanál? Maradjak akkor a B-s injektornál? 

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó