2025. Június 18. Szerda - Levente
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
A Ford kiszáll?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-08-25 08:10 rooger részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2007.02.26., 26512 km.
csaba6 | 2014-08-24 15:11 mazdarobi részére
Köszi mazdarobi!
Azt hiszem a jövő héten bejelentkezem a Mazda-M3 szakszervízbe.
Az előző tulaj csak oda vitte mindennel, így most én is felkeresem őket.
Ott már ismerik az autót, és tudják az egész előéletét is. Remélem ennyi lesz a gond, és időben meg is oldódik a problémám.
Köszönettel,
csaba6
mazdarobi | 2014-08-24 08:42 csaba6 részére
Nagyon sok ilyennel találkoztam,s ha nem veszi észre a tulaj,akkor megeszi az összes olajat,s csapágyas,turbo hibás lesz a motor.
Érdemes még levenni az olajteknőt,s kipucolni a szitaszűrőt,mert tele szokott lenni koromlerakódással,s hiában van benne olaj ,nem tudja felszívni a szivattyú,s ez is okozza a sok motor problémát.
Láttam már 400000 Km-es motort szétszedve,a henger majdnem gyári volt.Semmi kopás.A turbo pedig az említett olajhiány miatt megy csak tönkre,amúgy örökös.
Szerintem keress megy egy márkaszervízt,a sima szerelők nem biztos teljes körűen tisztában vannak ezekkel a hibákkal,s javításukkal.
Nem sok alkatrész kell hozzá:4 porlasztó tömítés,szelepfedél töm.,tömítő massza,olaj+olajszürő.A többi csak munka.
csaba6 | 2014-08-23 22:56 mazdarobi részére
Köszi a tippet mazdarobi.
Neked már volt hasonló tapasztalatod? Ez mibe kerül kb.? Esetleg tudsz egy megbízható helyet(budapest) ajánlani, ahol ezt meg tudom javíttatni?
Már íjesztgettek hogy ha szerencsém van akkor csak a turbóval, de lehet hogy a motorral lesz a gond. Nem akartam el hinni, hogy egy 120e km-t futott mazdának motor gondjai legyenek!
Köszönettel,
csaba6
Mazda6sport | 2014-08-23 21:50
Tisztelt Mazda szakértő!
Olyan kérdéssel fordulok önhöz hogy van egy 2003-as évjáratu 2.0 dizel mazdám amiben gyárilag nincsen állófűtés, viszont az egyik ismerősöm azt mondta hogy kájha van alapból az autóba, csak csatlakozó illetve távirányitó szükséges hozzá. Ez mennyire igaz? Illetve hol tudnék akkor alkatrészt beszerezni hozzá?
Válaszukat előre is nagyon köszönöm!
Tisztelettel: Horváth Martin
mazdarobi | 2014-08-23 20:00 csaba6 részére
Porlasztó alatti tömítés hiba jellemzői,amit leírtál.
Én azt cserélném elsőre.
csaba6 | 2014-08-23 15:59
Tisztelt Szakértők!
Nemrég vásároltam egy 2005-ös évjáratú 6-os mazdát. 2.0 CDTE. A vásárlás után komplett vezérlés+olaj+szűrők kicseréltetve. Kb 3500 km-t vezettem eddig és 1000km-en kb 0,5 lit. olajat fogyaszt. Ez normális? Ha nem, akkor mi lehet a gond?
Köszönettel
cserepcsabi | 2014-08-23 10:04
Tisztelt Szakértő,
Azzal a kérdésemmel fordulok Önhöz, hogy a 2003-as évjáratú Mazda 6-omhoz szeretnék interneten vásárolni világítós küszöb borítást.
Nem merem megrendelni, mert még semmit nem tudok és nem is találok a bekötéséről, hogy hova kellene csatlakoztatni.
Gondolom, de lehet hogy rosszul, hogy az utastér vagy az ajtó világítására kéne rákötni, hogy ajtó nyitáskor világítson a küszöbön a felirat, és bezáráskor kapcsoljon ki.
Segítségét előre is köszönöm.
Üdvözlettel:
Cserép Csaba
mrkopasz | 2014-08-22 20:14
Üdv
Sokat tanultam már a Mazda6 dizelről, most én is egy kérdéssel fordulnék önökhöz. 2007-es Mazda6 2.0 143Le autóm van. A sebességváltó 2-es fokozatban néha olyan hangot ad ki váltáskor, mintha nem nyomnám be a kuplungot rendesen (amit mindíg megteszek) és egy kicsit "számolja a fogaskereket". A különlegessége a dolognak az, hogy ezt csak kb. 5fok alatt (tehát télen) csinálja. Miért lehet ez? Még egy dolog. Én akartam cseréltetni váltó olajat, mert benne van (ha jól emlékszem) a gépkönyvben is. Cserélni kell. A szerelőm azt mondja, hogy nem kell, a váltó olajnak semmi baja nem lehet. Kérdésem az volna, hogy akkor kell, vagy nem? Összefüggésben lehet a váltó gondom és a vátóolaj csere elhagyása? Válaszát előre is köszönöm.
visztem | 2014-08-21 21:46
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2006-os Mazda6(RF7J) boldog tulajdonosa vagyok! Az autóban kb. 170e km van és a legutóbbi olajcserém óta 7000km alatt megevett 1,2l olajat. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e láttatlanban tudni a probléma okát és a rávaló orvosságot?
Köszönettel:V.M.