2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


csabo | 2014-10-21 22:31

 udvozlet mindenkinek ! kernek tapasztalatok megosztasat 2008-as mazda6 diesel 138 le idonkent alapjaraton dadog a motor  majd leallitas ujra inditas utan minden ok, a hetvegen tovabb leptunk az ero elment hatalmas fust jott helyette gazadasra alulrol jovo hang mintha lyukas vagy elvalt kipufogo elem lenne,uzemanyag javito adalek egyben dfp tisztito hatasara jo par gazfrocss es karika megtetele utan mintha dugokat lonne ki megindul kormol es minden ok jelenleg ha vki tudja ez mi lehet kerem irja meg vagy mire kell szamitani mert lehet inkabb elkoszonunk a dragatol ! koszonom

BZ | 2014-10-21 21:58 zolee88 részére

A 6-os fórumra átlag 3 oldalanként ír valaki ilyen tünettel kapcsolatban, és a megoldás szinte mindig a hozam/nyomás szabályozó szelep (SCV) cseréje. Ez a motor tipikusan ennek az alkatrésznek a haláltusájakor szokott így viselkedni, csak mindenki szeret abban reménykedni, hogy olcsóbban is megúszhatja a dolgot.

Az alkatrész ára kb. 40-45e Ft, a cseréje akár házilag is megoldható, lásd az alábbi videót:

http://www.youtube.com/watch?v=Q3k3pS2vyxQ

zolee88 | 2014-10-21 20:46

 hpeter79

Nalam detto ugyanez a jelenseg van, nagyon ritkan csinalja es hibakod az nincs, ha gazfroccsot adok akkor kisimul es nincs gon...eddig ketszer fordult elo ez a gond.

Nalad mi a helyzet megoldodott a problema??

perendi.marci | 2014-10-15 18:54 hpeter79 részére

 Szia! 99% hogy a magasnyomású mágnesszeleppel lesz a gond. Ő produkál ilyen problémát. Kb 40ezer forint és tuti jó lesz a gép.

Egy krokett méretű fényes alkatrész. :)

Nagyon egyszerű kicserélni. 2 csavar és egy csatlakozó.

Jó szerelést.

hpeter79 | 2014-10-15 18:38

Tisztelt Mazda-Auto!

Egy 2003-as mazda 6 CDH (136 le) kombival van problémám. Az alapjárat néha ugrál, melegen piros lámpánál üresben egyre gyakrabban lefullad. Egyéb probléma nincs, nem rángat, tempomattal sem ugrál, a fogyasztása sem nőtt meg. Lenne ötletük? 

Előre is köszönöm a válaszokat! 

ungyi | 2014-10-13 14:54 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!!

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:15 ungyi részére

 Én úgy emlékszem, kell.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:12 Balint7 részére

 Lehetséges, hogy a nagynyomású pumpa mennyiségszabályzó szelepe rossz, de lehet hőgomba, vagy más hiba is.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:11 Balu88 részére

 A benzines modellek láncosak. A karbantartási alapszabályok betartásával a motorok általában problémamentesek.  A motorolaj fogyasztás inkább csak a 2,3L-es modellekre jellemző, mivel viszonylag kicsi az olajteknő kapacitása, és ha nem ellenőrzik rendszeresen az olajszintet, könnyebben csökken a kritikus mennyiség alá, mely túlmelegedést-kopást, így a későbbiekben egyre növekvő olajfogyasztást generál.

ungyi | 2014-10-10 12:28

T.Mazda! Bocsánat, tudom,hogy nem ide tartozik,de hátha tudnak segíteni: 1990-ben gyártott,1.1-s négyütemű trabant benzinébe kell-e ólompótlót tenni? Egy ismerősömnek lenne nagyon fontos. Köszönjük mindketten!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó