2025. December 21. - Tamás
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Mazda6 Skyactiv-D 2.2.
Kiváló eredménnyel zárta a Euro-NCAP töréstesztet az új Mazda6.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










zolika72 | 2014-12-14 09:49
Tisztelt szakértő !
A következő témában kérek tanácsot.
200-es évjáratú Mazda Premacy -ra szeretnék majdan nyári gumit venni.
Jelenleg 195/55-15" téli gumi van rajta. Kérdésem , hogy a per számot iletőleg / 60, /65 , medig lehet elmenni? Ahogy nézegetem a rugó tányérok nál még a 195/ 60 as méret elfér.
Elöre is köszönöm a választ.
mazda-auto.hu | 2014-12-12 07:51 nyirog részére
Az autó mindenképpen legyen áramtalanítva. A légzsák központ a sebességváltó kar előtt a középkonzol alatt, az oldalütközés szenzorok az övdobok közelében, a B oszlop tövében.
nyirog | 2014-12-11 10:44 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ! Ütközés nem történt, ezek szereint akkor talán a csatlakozás a hibás. Merre érdemes elkezdeni a hibakeresét, hol van ez a modul? Mit tudnék ellenőrizni?
mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:54 nyirog részére
Elvileg utasoldali oldalütközés szenzor áramköri hiba. Lehet maga az ütközésszenzor hibás, vagy az SRS modul, vagy a csatlakozások. Inkább ez utóbbi valószínű, ha nem történt ütközés.
nyirog | 2014-12-10 11:07
Tisztelt Mazda-autó!
2003-as évjáratú 323-ban a műszerfalon a jobb alsó sarokban lévő légzsák-ellenőrző lámpa elkezdett villogni. Ahogy megfigyeltem 3 hosszú + 2 rövid a villogássorozat ami ismétlődik. Lehet tudni hogy ez mit jelent?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-12-09 14:37 Kovi részére
Nincs rögzített adat.
Kovi | 2014-12-08 07:57
Tisztelt mazda-auto!
mazda-auto.hu | 2014-12-04 08:31 Kanál részére
Elképzelhető, hogy az adagolóval kapcsolato hibára utal a lámpa villogás.
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!