2025. Június 18. Szerda - Levente

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


perendi.marci | 2014-10-15 18:54 hpeter79 részére

 Szia! 99% hogy a magasnyomású mágnesszeleppel lesz a gond. Ő produkál ilyen problémát. Kb 40ezer forint és tuti jó lesz a gép.

Egy krokett méretű fényes alkatrész. :)

Nagyon egyszerű kicserélni. 2 csavar és egy csatlakozó.

Jó szerelést.

hpeter79 | 2014-10-15 18:38

Tisztelt Mazda-Auto!

Egy 2003-as mazda 6 CDH (136 le) kombival van problémám. Az alapjárat néha ugrál, melegen piros lámpánál üresben egyre gyakrabban lefullad. Egyéb probléma nincs, nem rángat, tempomattal sem ugrál, a fogyasztása sem nőtt meg. Lenne ötletük? 

Előre is köszönöm a válaszokat! 

ungyi | 2014-10-13 14:54 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!!

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:15 ungyi részére

 Én úgy emlékszem, kell.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:12 Balint7 részére

 Lehetséges, hogy a nagynyomású pumpa mennyiségszabályzó szelepe rossz, de lehet hőgomba, vagy más hiba is.

mazda-auto.hu | 2014-10-13 09:11 Balu88 részére

 A benzines modellek láncosak. A karbantartási alapszabályok betartásával a motorok általában problémamentesek.  A motorolaj fogyasztás inkább csak a 2,3L-es modellekre jellemző, mivel viszonylag kicsi az olajteknő kapacitása, és ha nem ellenőrzik rendszeresen az olajszintet, könnyebben csökken a kritikus mennyiség alá, mely túlmelegedést-kopást, így a későbbiekben egyre növekvő olajfogyasztást generál.

ungyi | 2014-10-10 12:28

T.Mazda! Bocsánat, tudom,hogy nem ide tartozik,de hátha tudnak segíteni: 1990-ben gyártott,1.1-s négyütemű trabant benzinébe kell-e ólompótlót tenni? Egy ismerősömnek lenne nagyon fontos. Köszönjük mindketten!

Balint7 | 2014-10-10 09:31

 

Balint7 | 2014-10-10 09:31

 Kedves Mazda autó!

Körülbelül 2-3 hetes problémával állok szemben aminek még nem sikerült a végére járnom. Ez alatt az idő alatt az autó már megjárta a Mazda szervizet is. Egy 2006-os Mazda 6 2ezres diesel-ről lenne szó ami az utóbbi időben reggelenként hidegen elég furcsán viselkedik. Amig el nem éri az üzemi hőfokot teljesen más fordulat tartományban tudom csak vezetni abból kifolyólag hogy gázfröccsre nem mindig gyorsul és kapja el azt a lendületet ami megszokott.. Mintha késne a befecskendezés egy pillanatra és csak utána jön a lendület kigyorsításon, néha le is fullad, elindulással nincs gond. Meleg tünetmentes. Azt veszem észre mintha teljesen más autót vezetnék a reggel órákban mikor a külső hőmérséklet is hidegebb meg az autó is. Miután mentem vele körülbelül 15 percet, felmelelgedett a viz és elérte az üzemi hőfokot semmi ilyesmi nem tapasztalhato a nap hátralevő részében.

A Mazdánál csináltak rajta egy diagnosztikát ahol a hibakódokat kijavitották illetve csináltak porlasztó csúcs korrekciót. Cseréltek légszűrőt illetve üzemanyag szűrőt. A szerviz utan tökéletes volt a kocsi,  de másnap reggel hidegben ujra felmerültek ezek a problémák. Most az van tervben hogy éjszakára benthagyjuk az autót hogy reggel tudják diagnosztizálni és kiprobálni hogy lássák hidegen másképp viselkedik.

Mi lehet a gond? Hőgombának köze lehet hozzá? Vagy valami más tipusú szenzor ami rosszul érzékel valamit és vészüzemmódban rakja az autót?

Köszönöm előre is!

Balu88 | 2014-10-10 09:01

Tisztelt Mazda-auto!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2004-2005 között gyártott 2.0 benzines Mazda 6 vezérmű lánccal vagy szíjjal van szerelve? Autócsere előtt állok és vacilálok az 1.8-as és a 2.0-es modellek között, továbbá azt szeretném még kérdezni, hogy volt-e a fenti évjáratoknál szériahiba miatti visszahívás, mennyire megbízhatóak, érzékenyek ezek a motorok attól függetlenül, hogy egy japán típusról beszélünk. Válaszát előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó