2025. Augusztus 7. Csütörtök - Ibolya

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:07 Thesis részére

 Sok minden okozhatja, de ha a motorháztető lecsapására is leáll, akkor kábelszakadás, csatlakozó hiba miatti feszültség csökkenésre lehet gyanakodni.

mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:05 Feca77 részére

 Mennyire egyértelmű a tünet, a szerviz miért nem észlelte? Használták az autót egy pár napig?

mazda-auto.hu | 2015-01-05 09:02 Lantos749 részére

 Az állófűtés általában be van kötve az autó hűtőrendszerébe, így mindenképpen segíti a motor gyorsabb bemelegedését. Rövid utakra használt autók esetében a túlzott kondenzvíz mennyiség is okozhat gőzölést.

Thesis | 2014-12-29 22:59

Üdv! mazda Premacy 2.0 DITD 2002 évjáratú autóm a következő hibát produkálja: hideg idő beálltával nehezen indul, gázolaj feljön az adagolóig, de nem akar indulni. Ha beindul, hibátlanul működik, pöcre indul, de 3-4 óra állás után megint előjön a probléma/lehül a motor/ . Tavaszi és nyári időben soha nem volt problémám, izzításom rendben. Amikor hidegben sikerül beinditani, és lecsapom a motorháztetőt, megint leáll. Okozhatja a hibát a mennyiségállító szelep hibás működése?

aranymives | 2014-12-29 11:09

 Tisztelt Szakértő!

 

Éredklődni szeretnék ,hogy egy 2008-as Mazda 6-os kormányszög kalibrálását meglehet-e oldani házilag.
 
Tisztelettel : aranymives

Feca77 | 2014-12-28 12:38

Tisztelt szakértő!

Kérem segítsen. Röviden rendelkezem egy 2006 -os évjáratú Mazda 6-osal (143Le). Tulajdonomban kb 1 éve van, amely idő alatt 7-8 liter fogyasztása volt. Amint beállt a hideg, ez az érték felment fájdalmas 11-12 literre és nem tudok az értékből az óvatos vezetésével sem spórolni. Ezzel a problémával voltam egy márkaszervízbe, de ők ezt nem észlelték. A nagy fogyasztást a szintmérő és a fogyasztásmérő is mutatja. Mi okozhatja a magas fogyasztást?

Segítségét előre is köszönöm.

kristofkarako | 2014-12-28 10:34 cserepcsabi részére

Köszi, kitakarítom, és hátha :), ha nem akkor én még a vizhőmérséklet érzékelőre gyanakszom!

cserepcsabi | 2014-12-26 09:58 kristofkarako részére

 Ilyen problémám volt nekem is az elmúlt héten az autómmal :) Mazda 6 2003 2.0 benzin  143000km van benne. Volt olyan hogy másodszori indítózásra indult be csak. Egyszer menet közben motorfék üzemben ahogy újra gyorsítani szerettem volna lefulladt az autó, és a gázpedál olyan lett mint ha a betont nyomnám. 

Villám megoldás, gázpedált megrúgdos, kocsi indít hazamegy.

Meleg állapotban tünetmentes az autó.

Gondoltam a gázpedál bovdenje lesz a ludas. tévedtem ahogy végigkövettem az útját.

a pillangószelep volt elkoszolódva ilyen kormos trutyivalés bizonyos pedálszögeknél felakadt és hirtelen gázelvételnél is úgy beszorult hogy alig lehetett megmozdítani. 

Lakkbenzin és nem szöszölődő ronggyal szépen kitatírítottam és azóta az autó egy másodperces indítózás után indul és megy mint a DOXA, a gézpedál vaj puha lett és azóta az elmúlt 1300km alatt semmi hibajelenség.

 

kristofkarako | 2014-12-26 06:39

Tisztelt szakértő! Van egy 2003-as évj, 2.0 benzines mazda 6 autóm! A problémám ,hogy rövid táv után nehezebben( kb 5 másodpercig teker az önindító mire beindul), de ez csak középmeleg állapotban figyelhetö meg! Hidegen, és melegen teljesen jól indul! Várom válszát! Köszönettel!

Lantos749 | 2014-12-24 12:29

 :| Üdv! 2001 es 1.8 benzines 626 -ról lenne szó:

Reggeli első hidegindításkor kb. fél - egy percig nagyon erősen fehér színű inkább gőz mint füst jön a kipufogóból. Mint ha gőzmozdony lenne... Szaga nincs, és az említett fél - egy perc után, amint kezd melegedni a motor megszűnik....
Nagy probléma lehet?
Nem vettem észre, hogy enné az olajat vagy vizet..
Annyi, hogy van benne webasto állófűtés, nem lehet, hogy az segít be a motor bemelegítésébe? - csak mert feltűnően hamar bemelegszik....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó