2025. November 6. Csütörtök - Lénárd
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










markusb | 2014-12-22 09:02
Kedves Szakértő,
Rögtön három kérdésem is lenne:
1.A CX-5 (2,2D) Bi-Xenon-nal szerelt estben a nappali menetfény izzót ((P13W F423VA ez a felirat van rajta) lehet-e valamilyen LED-es tipusra cserélni?
2. Órák alatt szinkronizálja a neveket csak az Iphone6-al?
Mit lehet tenni hogy ez ne így legyen? (ezt csinálta az 5S-sel is!)
3. Hogyan lehet beállítani a navigációt hogy térkép üzemmódban a előre menő utat mutassa és ne az északi tájolásnak megfelelőt? (engem ez nagyon zavar)
Köszönettel, László
Lantos749 | 2014-12-20 15:43
Üdv!
2001 -es évjáratú 626 -os motoros antennáját hogyan / mi módon lehet működésre bírni?
- most vettem az autót, és ami fejegység van benne, az nem kezeli... - kézzel meg nem lehet (nem is merem) betolni.
Továbbá, ha az üzemanyag visszajelző kivillan, akkor kb. mennyi kilómétert lehet még vele menni? (1.8 -as benzinmotor 74 kw és kombi)
Tiki | 2014-12-20 10:56
Tisztelt Szakértő!
(Mazda 323f, 2001, 2.0 ditid, jmzbj14r211418190)
Egy érthetetlen probléma lépett fel, menet közben elkezdett villogni az izzítás lámpám, gyanús volt, sosem csinált ilyet! félreálttam az osztrák autópályán, ellenőriztem az olajat vizet mindent amit tudtam, rendben volt, alapjáraton semmi furcsa hangja, szép tisztán indult mint mindig! közben telefonáltam autósszerelőknek akiknek tudtam, azt javasolták ha nem veszek észre semmi rendelleneset, próbáljak meg továbbmenni! Na igen, de amikor elindultam volna, éreztem hogy az erő odaveszett, lettiltotta a turbót meg az összes többi eléggé, alig értem el vele a 80-at , így kénytelen voltam leporoszkálni a pályáról, és hívni a mentőt! és az lenne a kérdésem, hogy miis lehet a pprobléma? egy elektronikai szerelő mondta a légtömegmérőt, kilett cserélve azóta sem jó! azóta másik két autószerelő látta már, mondtak mindent, főtengelyjeladótól a turbónyomásszabályzóig mindent, meg aztis h cseréljek turbót. de ezeket én nem akarom végigjárni, ez mind pénzben , idegiekben és időben is túl sok lenne!
Kérdésem mi a tanácsa? megint fizessek egy mentőt, vigyem a legközelebbi mazda szakszervízbe? mi az esélye hogy ott nem hasonló elven végigcseréltetik a dolgokat, és majd valamelyiktől jó lessz? az autó már 30 ezernél is több óta nálam van, megkap tőlem minden gondoskodást, törődést, most mégis bedurcizott! Kérem segítsen!
Momo | 2014-12-19 09:53 mazda-auto.hu részére
mazda-auto.hu | 2014-12-19 07:56 Momo részére
3L a színkód.
mazda-auto.hu | 2014-12-19 07:54 gtome részére
Elsősorban az önindító hibájára lehet gyanakodni, illetve lemerült akkura.
Mivel volt már ilyen, de akkor egyszer csak beindult, ezért inkább az előbbi. Szükség esetén mindkét esetben beindulhat az autó, ha behúzzák egy másik autóval, vagy tolják.
Momo | 2014-12-18 20:15
gtome | 2014-12-18 12:19
Van egy 2006-os Mazda 3-asom és ma reggel úgy döntött, hogy nem indul be. Elfordítom a kulcsot és meg sem próbál indulni a motor. (Mintha egy kis elektromotor talán beindulna és egyre gyorsabban pörögne, de ezen kívül semmi.) A héten egyszer már csinálta ezt, akkor kivettem a kulcsot, bezártam, kinyitottam visszaraktam és pöccre indult. Most viszont a tartalék kulccsal sem sikerült elindítani. (Arra gondoltam, hogy a kulccsal van esetleg valami.) Én indításgátlóra tippelek, de nem tudom, hogy tudnék megbizonyosodni róla (van valahol hibakód, amit le kéne tudnom olvasni?). Az a baj, hogy így szervizbe sem jutok el vele és mélygarázsban parkolok, tehát elszállíttatni sem lenne egyszerű.
Bármilyen segítséget előre is köszönök.
mazda-auto.hu | 2014-12-16 08:32 frigo részére
Ezt innen nagyon nehéz lesz megválaszolni. Gyanakodni lehet az üzemanyag nyomás szabályzás elemeire.
frigo | 2014-12-15 21:10
Tisztelt Szakértő!
2006-os Mazda 3 1,6 CD TE tulajdonosa vagyok.Tankolás befejeztével kb 1 km megtétele után csattogó hangot hallottam a motor felől.Leállítottam az autót.Reggel amikor beindítottam normális dízel hangot adott kb 3 km-en keresztül amikor újra elkezdett csattogni.Felhívtam a szerelőt és valószínűsítette, hogy gyenge minőségű gázolajat tankoltam (AVIA kút).Azt ajánlotta, hogy tegyek bele adalékot amivel javítom a gázolaj minőségét.Megtettem és elmúlt a csattogás.250 km után újra teletankoltam az autót (Shell kút) 500 m után csattanás a motor felől és megállt az autó.A gázolaj nem jön fel a porlasztókhoz üzemanyagszűrő csere után sem.Gázolajat tankoltam.
Mi lehet a baj?
Köszönettel: frigo