2025. Augusztus 10. - Lörinc

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nyirog | 2014-12-11 10:44 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ! Ütközés nem történt, ezek szereint akkor talán a csatlakozás a hibás. Merre érdemes elkezdeni a hibakeresét, hol van ez a modul? Mit tudnék ellenőrizni?

 

mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:54 nyirog részére

 Elvileg utasoldali oldalütközés szenzor áramköri hiba. Lehet maga az ütközésszenzor hibás, vagy az SRS modul, vagy a csatlakozások. Inkább ez utóbbi valószínű, ha nem történt ütközés.

nyirog | 2014-12-10 11:07

Tisztelt Mazda-autó!

2003-as évjáratú 323-ban a műszerfalon a jobb alsó sarokban lévő légzsák-ellenőrző lámpa elkezdett villogni. Ahogy megfigyeltem 3 hosszú + 2 rövid a villogássorozat ami ismétlődik. Lehet tudni hogy ez mit jelent?

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-12-09 14:37 Kovi részére

 Nincs rögzített adat.

Kovi | 2014-12-08 07:57

 Tisztelt mazda-auto!

 

Vettem egy 2005-ös Mazda 2-est.Kérdésem lenne milyen szervízelőzmények láthatók az alvázszám alapján?
JMZNB2WPJN4Y82085
 
Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-12-04 08:31 Kanál részére

 Elképzelhető, hogy az adagolóval kapcsolato hibára utal a lámpa villogás.

Kanál | 2014-12-02 21:43

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.

A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.

Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak. 

A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.

Válaszod előre is köszönöm!

Kanál | 2014-12-02 21:43

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.

A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.

Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak. 

A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.

Válaszod előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:18 anubis részére

Ellenőrizni kellene, hogy működik-e a termosztát. Ha rossz a termosztát és mindig áramlik a víz a vízhűtőben, akkor nem feltétlenül tud a motor kellő működési hőmérsékletre melegedni

anubis | 2014-11-02 16:20

Sziasztok! Természetes az egy 2005ös, 1.8 benzines mazda 5nél, hogy a vízhőfok csak kb. Negyed vagy addig sem emelkedik a skálán???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó