2025. Június 3. Kedd - Klotild
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
MAZDA SHINARI.
Mazda CX-3 G150 AWD AT Revolution Top - Új terepen
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Friss topikok:
Mazda6 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
Kovi | 2014-12-08 07:57
Tisztelt mazda-auto!
mazda-auto.hu | 2014-12-04 08:31 Kanál részére
Elképzelhető, hogy az adagolóval kapcsolato hibára utal a lámpa villogás.
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!
Kanál | 2014-12-02 21:43
Tisztelt Mazda-autó!
Egy 2003-as premacy 2.0 DITD TE 74KW tulajdonosa vagyok. Egy ideje romlott az autó teljesítménye. Nem gyorsul, emelkedőn erölködik, vissza kell kapcsolni, ahol elötte minden probléma nélkül felment. Emellett a motor hangja is felerősödött. Az izzítás visszajelző lámpám izzítás után elkezd villogni.
A turbó vezérlő vákum cső két helyen is el volt repedve. Csere után úgy néz ki visszaállt a motor teljesítménye, de az összes csövet ki akarom cserélni.
Az izzítás úgy tűnik, működik, gyertyák jók, és áramot is kapnak.
A kérdésem az lenne, hogy lehet e összefüggés a repedt vákumcsövek, és a villogó izzításvisszajelző között? Vagy esetleg véletlen egybeesés a két hiba. Ha igen, akkor az izzító relé lehet a ludas? Az autó indul rendesen, elméletileg jó az izzítás.
Válaszod előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:18 anubis részére
Ellenőrizni kellene, hogy működik-e a termosztát. Ha rossz a termosztát és mindig áramlik a víz a vízhűtőben, akkor nem feltétlenül tud a motor kellő működési hőmérsékletre melegedni
anubis | 2014-11-02 16:20
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:55 visztem részére
2,5 mm eltérés még nem okoz problémát.
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:54 Stella724 részére
Biztosan nem rontottad el az autót, valószínűleg egy korábbi hiba jött elő rögtön hazafelé. Érdemes lenne mielőbb műszeres diagnosztikai vizsgálatot csináltatni, mert íyg hamar kiderülhet, milyen jellegű a hiba. Lehetséges, hogy a benzinszivattyú hibásodott meg, de lehet akár légtömegmérő, vagy gyújtás probléma is. A benzinellátás, vagy a gyújtás hibája rövid időn belül a katalizátort is károsíthatja, melynek cseréje költségesebb.
mazda-auto.hu | 2014-10-27 08:49 csabo részére
Műszeres diagnosztika nélkül oldalakat lehetne megtölteni különböző magyarázatokkal, a hiba lehetőségeit kutatva. Szóval diagnosztika szükséges.
hpeter79 | 2014-10-26 16:15 perendi.marci részére
Köszönöm a segítséget, bevált!