2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gerzsony1 | 2013-10-13 15:44

 Üdvözletem tisztelt szakértő!   Ismét egy nagy kéréssel fordulok önhöz. Megnéztem ezt a Mazda5-öst. Kiderült hogy motorját már egyszer kiszerelték,pár hónapja valamilyen javítást végeztek rajta. Most jelenleg a henger fejnél és az olaj teknő körül olaj szivárgás látható..Ez vajon nagy hibára utal? Az autó értékét  tekintve ez kb.. mekkora érték vesztéssel járhat?    Előre is köszönöm megtisztelő válaszát!

Gerzsony1 | 2013-10-08 17:13 mazda-auto.hu részére

 Nagyon köszönöm megtisztelő gyors válaszát, és hogy ezzel sikerült információhoz jutnom az autóval kapcsolatosan.

mazda-auto.hu | 2013-10-08 08:18 Gerzsony1 részére

 Olaszországból származik az autó. Az utolsó bejegyzett szervizadat: 34246 km, 2010.03.12. ( LODI nevű városban).

Gerzsony1 | 2013-10-07 20:50

 Üdvözletem, azt elfelejtettem az előző hozzászólásomban megemlíteni hogy az autó külföldi.

Gerzsony1 | 2013-10-07 20:41

 Üdvözlöm tisztelt szakértő! Mazda5-ös vétele előtt állok a család miatt.Nem tudom leinformálható-e az autó a következő alváz szám alapján. - JMZCR 19R670167140 - Elvileg kevés kilométert futott. Válaszát és ezzel járó fáradozását előre is köszönöm.

aranymives | 2013-10-04 19:06 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ ,akkor majd ebben az irányban indulunk.

mazda-auto.hu | 2013-10-04 15:26 aranymives részére

 Valójában teljesen más jellegű hang a szelepemelők csattogása, mint a rossz égés okozta kopogás. Ráadásul az esetlegesen nagyobb szelephézag nem okozna füstölést. Lehetséges, hogy a korábbi turbóhiba okozta nagyobb olajfogyasztás miatt lerakódások keletkeztek a dugattyúgyűrűk hornyaiban, és ebből ered a tömítetlenség. Ha nem erről van szó, akkor a már említett izzítógyertya, vagy befecskendezési hiba is lehetséges. 

aranymives | 2013-10-04 11:00 mazda-auto.hu részére

 A turbó ki volt kopva 245000 Km van a kocsiban. A kimosást az új turbóra való tekintettel javasolta a szerelőm.Esetleg az előzőekben megírt tüneteket okozhatja hidrótőke is ,mert elég hangossan kattog is indításnál azután elhalkul.

mazda-auto.hu | 2013-10-04 08:08 aranymives részére

 Nem tudom milyen mélységű volt a motor átmosás, illetve miért volt rá szükség (miért kellett turbót cserélni)  de lehet, hogy egy vagy több henger kompressziós értéke, különösen hidegen nem megfelelő. Érdemes lenne megmérni. Persze lehet üzemanyag ellátási probléma is, vagy izzítógyertya hiba is, de akár más is..

aranymives | 2013-10-03 21:46

 Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2005-ös 1.4cdte Mazda2-esem ,amelyen most volt turbócsere.A motort átmosták olajat szürőket miegymást kicseréltek.Ezt követően az autó a következőt csinálja hideg indításnál csak ha előtte orákat áll: nehézkes indulás ,5-7másodperces alapjárat ingadozás emeltebb fordulatszámon, ebben az intervallumban mintha nem menne az összes henger kékes-fehér füst jön a kipufogóból ami ezekkel a tünetekkel együtt megszünik. Mi okozhatja ezt? Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó