2025. November 6. Csütörtök - Lénárd

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-02 14:59 majestic57 részére

Valószínűleg levegős a gázolaj szívóoldal, de az is lehet, hogy más okból nincs meg az indítási nyomás, de a pumpálással eláérhető az alsó határérték. A levegősödést esetleg otthon ki lehet szűrni, de a nyomásméréshez már szervizt javaslok.

majestic57 | 2013-05-02 13:09

Tisztelt Szakértő! Mazd2 1,4 diesel autom nem indul. Pontosan ha hossza ideig 3-4 óra áll, utána nem indul.Ilyenkor a levegőszűrő bal oldalánál van egy kis pumpa, (gázolajszűrő cserénél szokták nyomkodni) amivel ha sokszor pumpálgatok, nehezen beindul, de látok az odavezető csövön keresztül légbuborékokat.Indulás után egyenetlen az alapjárat, majd pár perc után. ha felmelegszik tökéletesen működik. már rövid 20 perc leállás után is egyenetlen az alapjárat.A gázolajszűrőt kicseréltem Mi lehet a hiba? Hogyan lehetne orvosolni a problémát? Várom mielőbbi válaszát. Köszönettel MGY.

Anonymous | 2013-04-24 00:27 Hozzászólás szerkesztése

Köszönöm a segitséget!A a vezérlőegység csak vissza volt kapatva a nyulványhoz!De minek kellet azt leszerelni? Szükségem lenne még egy kicsi segítségre,az air bag lámpa a müszerfalon 4-et majd 8-at villan azt hiszem 3x vagy 4x ismétlődik azután pedig folyamatosan világít,ez már kuplungozás elött jelentkezett.Az ülések csatlakozoit,és a központi egység csatlakozását kitisztitottam,mit lehetne még megnézni? Előre is köszönöm a segítséget! Mellesleg van egy magasnyomásu szelepem bolti ár alatt:)

ms080608 | 2013-04-22 12:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! Nagyon szépen köszönöm a válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-04-22 12:12 ms080608 részére

Az eredetihez képest ennél jóval nagyobb többlet teljesítmény sem jelenthet gondot a féltengelyeknek. Természetesen egy erősebb motorral könnyebb hamarabb tönkretenni a csuklókat, de törésre nem kell számítani.

ms080608 | 2013-04-22 10:51

Tisztelt "mazda-auto.hu"! Van egy 1.6-os 1993-as évjáratú mx-3 SOHC típusú mazdám. Éppen motorcsere előtt állok, és azt mondják, hogy a mostani váltómmal össze lehet hozni a 323 1.8-as DOHC BP (128LE) motort. Ebben az esetben, ha ez megvalósítható, akkor az 1.6-os féltengelyeinek bírnia kell a plusz terhelést, illetve nyomaték különbséget? (persze egy jó féltengelyről lenne szó) Nem lenne balesetveszélyes? Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-04-22 10:13 Kopka részére

Ha közvetlenül a kuplungcsere után jelentkezett, akkor valószínűleg valamelyik kábel, vagy csatlakozó megsérült. Elsősorban testkábelre gondolunk. A hibakódok jellege arra utal, hogy a vezérlőegység elveszti egy időre a kapcsolatot a különböző részegységekkel (befecskendező, hozamszabályzó, EGR...)

Kopka | 2013-04-22 09:27

Mazda 6 2004-es diesel.Kuplungozva volt nemrég, azután jelntkeztek a problémák. Ingadozó alapjárattal kezdődött .Egyre sűrűbben leállt a motor.Indítás után azonnal működött, ezért a nagynyomású szelepre gyanakodtam. Kicseréltem, de a hiba azóta is fennáll. Olyan szinten, hogy beindul és 5-30 másodpercig jár a motor. Fordulatszámot felveszi, gázolajszűrőt cseréltem. Kétségbe vagyok esve :( Univerzális kódolvasóhibák: P0628, P0200, P2149, P0401, P1211 .Tanácsot kérnék, hogy mi lehet még a hiba oka vagy mit nézzünk még meg. Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2013-04-15 08:19 villantl részére

Köszönjük a visszajelzést!

villantl | 2013-04-15 07:25 mazda-auto.hu részére

Igaza volt, 5 szál komplett el volt törve, tehát nem csak a csomagtér gomb nem működött, hanem a tolatólámpa és a ködlámpa sem...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó