2025. Június 20. Péntek - Rafael

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-18 09:05 premacy2000 részére

Izzítás van?

premacy2000 | 2013-01-16 13:38

Üdvözlöm! Segítségét szeretném kérni abban az esetben hogy Premacy 2.0 diesel +5fok alatt nem hajlandó elindulni.A hiba miatt fel újított adagoló,jó üzemanyag ,jó akkumlátor, jó kompresszió tehát minden adott ahhoz hogy müködjön.Csodálatos módon eléri az 5 fokot akkor nem hajlandó indulni, elkapja de azonnal le áll utánna nem képes .A hiba csak téli hónapokban jelentkezik!Kérdésem az lenne hogy van-e valamilyen hőfokérzékelő az autóban ami letilthatja az üzemanyag ellátást? Üdv:Laci

lacadoki | 2013-01-10 16:46

Köszi Zsocibá! Jövő hét végén rászabadítom magamat vagy vödör lesz belőle vagy lavór !!!Tájékoztatót írom.Üdv. Laci

lehozsoci | 2013-01-09 11:57 lacadoki részére

Hello lacadoki! Az alapjárati motorra mondták 2 helyen hogy jó... Persze, hogy jó...Én azzal kezdeném hogy ellenőrizném a tömítettséget a belépő levegő rendszernél...Magyarul, ha megnézed a levegőszűrő házat, láthatod a légtömegmérő sensort, na azt a gumicsövet ami a levegőt onnan a folytószelepházig viszi kellene nagyon alaposan megnézni. Elég gyakran a gumi,anyag elöregszik és átreped, falsh levegőt szívva megbolondítja a zárt folytószelep alatti keverékképzést..egyszerűen leveszed, Nagyon alaposan átnézed, hajlítgatod ha van repedés cseréled. Ha ez után is áll a dráma akkor a folytószelepházban levő lerakódást kell tisztítani, nem csak a pillangószelepnél hanem az alapjárat szabályzó motor csatornájában is! Ezek ellenőrzéséhez elég egy józan paraszti ész... Üdv Zsocibá

lacadoki | 2013-01-08 17:03 lehozsoci részére

űdv.mindenkinek 1.3 16 szelepes,injektoros a kicsike.Az alapjárati motorra mondták 2 helyen is hogy OK!Alapjárat beállítást melegen végezték el azzal nincs is gond bármely fordulatot stabilan tartja nem ingadozik,csak a többi apróság...

lehozsoci | 2012-12-27 13:08 Foreszt 074 részére

Kedves Kelemen István Úr! Lehet,hogy elütött néhány csippanást...Valószínűleg nem kéne a majdnem full extrás Mazdával a csippanásba hergelni a Mazda 6-ost..He? Üdv Zsocibá

Foreszt 074 | 2012-12-27 07:12

Tisztelt szakértő úr!Kb 30 km megtétele után hallottam egy 4-5 másodperc hosszú csippanást amit sem addig sem azóta nem csinált! Szeretném megtudni mire figyelmeztet ez a jel.Az autóm 2008 Mazda 6 szinte full extrás!Segítségét előre is köszönöm! Tisztelettel Kelemen István

mazda-auto.hu | 2012-12-21 11:06 lacadoki részére

Így első körben légtömegmérőre gyanakodnék, de cseréje előtt azért még néhány dolgot ellenőriznék. Egy alapjárati motor testeléses alapjárat beállítást is érdemes lenne végeztetni.

lehozsoci | 2012-12-21 11:03 lacadoki részére

Hello lacadoki! Milyen motorral szerelt az autód? Akkoriban volt karbis és injectoros változat is, neked melyik van? Üdv Zsocibá

lacadoki | 2012-12-20 19:17

Tisztelt szakértő! Mazda 121,91-es évjárat.A gond:könnyen indul de 3-3200 az alapjárat hidegen.Bemelegszik,7-800 fordulat,addig még nem kapcsolok be valamilyen fogyasztót,utánna 1000-1200.kuplung benyomásnál,alapbólugrik 1300-ig,féknél ugyan ez.Motor fék csak 2200-nál jelentkezik,ott szabájoz le erőteljessen,ha megálok megtartja az1500-1800 fordulatott nem ingadozik a fordulatszám.Akkor esik le alapjáratra ha elindulnák és mesterségessen leviszem a pörgést kuplung csúsztatással 1000 alá,kiveszem üresbe, Beál az alap fordulat-7-800.Ehhez kérnék segétséget mert 6 mesternél voltam,3helyen bedobták a törölközőt a másik helyeken meg cseréltetek.Termosztátott,Lambda szondát,katalizátort,de semmi sem változott őszintén mondva kezd tele lenni a pacskerem hogy csak találgatás és pénztárca vékonyítása történik.Nagyon szépen kérnék tényleges segítséget,vagy jelentkezen olyan személy aki hasinló cipőben járt,Köszi előre is!!!S.O.S.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó