2025. Július 26. Szombat - Anna, Anikó

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Valentik | 2012-11-10 21:19

Tisztelt Mazda-Auto! A müszerfalon és a középső boxon is folyamatosan világit a légzsák visszajelző. Kesztyűtartóban kapcsoló on állásban van.Mit kellene esetleg még megnéznem az autón mielött szervizbe vinném? /2008 évjáratú mazda 6/ Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-11-09 07:39 Mazdaspeed részére

Itt helyben is 1-2 órás munka, és az sem biztos, hogy minden erre vonatkozó dokumentációt meg tudok találni. Ezt sajnos így nem tudom megoldani.

andrastomi | 2012-11-08 17:46

Köszönöm mindkét hozzászólást! Decemberben aktuális lesz a kötelező szervíz, majd ott elmondom a jelenséget, házilag nem szívesen piszkálom meg a kormányművet. Bár, ahogy leírtad nem nagy ördöngősség. Üdv.

Mazdaspeed | 2012-11-08 10:59

Üdvözlet Olyan kédésem lenne, hogy érdekelne pár mazda váltójának átételi adatai.Meg lehet-e ezt tudni valahonnan? Konkrétabban: MX-8 1.8 V6 323F 2.0 V6 626 2.5 V6 626 2.0D mind a GE és GF szériá-é. Fokozat és végáttételek érdekelnének.

lehozsoci | 2012-11-07 11:07 andrastomi részére

Hello andrastomi! Az autód elektromos kormánnyal van ellátva,a hiba oka az, hogy a kormányoszlop csúszó hornyai nincsenek megfelelően zsírozva. maga a javítás pár perc. A pedáloknál találsz egy műanyag takarót a kormányrúdon,azt leveszed,alatta találsz egy 12-es méretű csavart ami a kormányrudat rögzíti,nem kell jelölni ugyanoda megy vissza,kiveszed,kormányrudat lehúzod a kormányműről. Ha óvatosan széthúzod láthatóvá válnak a hosszanti hornyok, na azokat kell vékonyan bezsírozni úgy hogy bekened körbe a hornyokat és párszor le-föl mozgatod, hogy a kenés végig elérjen. A zsír egy speciális Mazda zsír, narancssárga színű elég ragadós,használhatsz fehér silicon zsírt is... Üdv zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-11-06 14:33 andrastomi részére

Sajnos erre próba nélkül nem fogok tudni válaszolni. Felemelt állásban más a gömbtámaszok helyzete, így ez is becsapós lehet.

andrastomi | 2012-11-06 11:29

Tisztelt Szakértő! Mazda2 kormányművével kapcsalatban kérdeznék.2009 évi 1.3 benzisen modell, járó motornál, lassú menetben - kitolatás bejáróról, padkára felállás stb. - olyan hangok és érzések ( értsd kottyanás ) jönnek át a kormányról, mintha valamelyik kormányösszekötő koppana, lógna. De nem ez a helyzet, mindkét első kereket "megrángattam" felemelve, sem függőleges, sem vízszintes tengely mentén nincs még csak egy pici kottyanás, lógás sem. Álló motornál nem érezni a kormány mozgatására kottyanást, azonban amikor a szervo dolgozik, akkor álló helyben ide-oda "rángatva" is érezni valami kottyanás szerűt, ami menet közben kormányozva erősebbnek tűnik. Az autó úttartása, ilyesmi rendben van. Mi lehet a jelenség oka? Köszönettel!

djzsoca | 2012-11-06 09:10 mazda-auto.hu részére

Nagyon szépen köszönöm. Véletlen esetleg tudto ajánlani ahol meg tudnám nézni, hogy kb. milyen áron fut a verseny katalizátor. Köszönöm sziasztok.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:53 Foreszt 074 részére

Már máskor is felmerült a kérdés, nem tudok egyelőre motoros teleszkópokról ehhez a típushoz.

mazda-auto.hu | 2012-11-05 14:50 B. Gábor részére

A B2500-ös rovatban válaszoltam már. Valószínűleg az adagoló hibája okozza a "langyosan" rossz működést.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó