2025. Június 20. Péntek - Rafael

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-11-29 10:08 Piezzo részére

Remélem nem tévedek, de tudomásom szerint a Nipparts, a Japanpartshoz hasonlóan sok esetben csak az alkatrészt becsomagoló céget jelenti, de gyakran valóban japán eredetű terméket takar. Több cég gyárt alkatrészeket a Mazdának, de ez a gyári cikkszámokból nem derül ki, ráadásul a még ha rá is van írva az alkatrészre a gyártó, akkor is gyakori a minőségbeli különbség a kereskedelmi forgalomnak, illetve a gyárnak készült alkatrészek között. A gyári kuplung elsősorban lehet Motorcraft, Aisin esetleg Sachs, LUK gyártmány

Piezzo | 2012-11-28 09:54

Csak az a baj, hogy a Nipparts-ra azt mondták, hogy az a gyári japán. Vagy ha az nem az, akkor mi a gyári márka?

mazda-auto.hu | 2012-11-28 09:48 Piezzo részére

Akkor marad a gyári, az biztosan jó. Kb. 108681,-Ft a szett.

Piezzo | 2012-11-27 18:33

Tisztelt Szakértő! Van egy 2003-as 2.0 TD Premacy-m. Kuplungot kellene rajta cserélni. Meg lett rendelve a szett. Először Nipparts, majd az nem lett jó. Azt kicserélték Valeora, de sajna az sem stimmel. Pedig a motorkód és alvázszám alapján lett rendelve. Létezik ilyen? Most Sachs szettet fogunk majd kapni, de mi lesz ha ez sem fog stimmelni? Találkozott már ilyen esettel? Köszönöm a válaszát.

mojszi | 2012-11-27 13:54

A digitális klímás autókban megtalálható ventilátoros hőmérő egység ventilátorának a cseréje mennyi idő, és mekkora összegű javítás. CSAK venti csere! Mazda3 benzines 2007.08-as 41 000 km futott, reggelente indításkor olyan hangot hallok, mintha csörögnének a szelepek, ami 1 km megtétele után megszűnik, és csak hirtelen gázadáskor észlelhető. Szelep, vagy vezérmű lánc, minek lehet az előjele.

mazda-auto.hu | 2012-11-26 08:11 Chemiker részére

Ki kell takarítani a fojtószelep házat kb. 50000-100000 km-enként, és nincs probléma. Nem javaslom az EGR kikötését.

Chemiker | 2012-11-23 18:55

Tisztelt Szakértő! Egy 2002 év végi Mazda6 2.0i TE autóm van. Problémám adódott azzal, hogy a levegőt a motorba szállító csőben - az EGR-szelepnél - korom rakódik le. Ezért hidegben a gázpedált a felső pontnál nehéz nyomni. Kiderítettük, hogy a visszaforgatott kipufogógáz koromtartalma szorítja meg a gázpedál asszimetriás szelepét. A kérdésem az, hogy milyen hatása lenne az EGR kiiktatásának (úgy tudom, csak környezetvédelmi haszna van)? Nem ártanék-e vele az autónak, mert úgy tudom az autó gyári chipje is "tanulékony", tehát alkalmazkodik a környezethez (levegő hőfoka, megtett km stb alapján változik)? Előre is köszönöm a választ! Jani

mazda-auto.hu | 2012-11-19 08:25 peter82 részére

Dízel, vagy benzines? A hidegebb időjárás önmagában növeli a fogyasztást, de például dízel esetében a gázolajszűrő, a befecskendezők fellazulása, vagy az olajszivattyú szűrő eltömődése..stb.. is hozzájárulhat. Benzinesnél is több lehetőség van, de első az időjárás.

peter82 | 2012-11-16 20:49

Tisztelt Mazda-fórum! 2007-es évjáratú Mazda6 2.0 autómnál az utóbbi időben az átlagfogyasztás jelzóje 8 literes fogyasztást jelez (városi és autópályás használat vegyesen). korábban 6-7 liter közötti átlagfogyasztás növekedésének mi lehet az oka?

ungyi | 2012-11-16 16:20 mazda-auto.hu részére

Igen,köszönüm!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó