2025. November 7. Péntek - Rezső

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-18 09:05 premacy2000 részére

Izzítás van?

premacy2000 | 2013-01-16 13:38

Üdvözlöm! Segítségét szeretném kérni abban az esetben hogy Premacy 2.0 diesel +5fok alatt nem hajlandó elindulni.A hiba miatt fel újított adagoló,jó üzemanyag ,jó akkumlátor, jó kompresszió tehát minden adott ahhoz hogy müködjön.Csodálatos módon eléri az 5 fokot akkor nem hajlandó indulni, elkapja de azonnal le áll utánna nem képes .A hiba csak téli hónapokban jelentkezik!Kérdésem az lenne hogy van-e valamilyen hőfokérzékelő az autóban ami letilthatja az üzemanyag ellátást? Üdv:Laci

lacadoki | 2013-01-10 16:46

Köszi Zsocibá! Jövő hét végén rászabadítom magamat vagy vödör lesz belőle vagy lavór !!!Tájékoztatót írom.Üdv. Laci

lehozsoci | 2013-01-09 11:57 lacadoki részére

Hello lacadoki! Az alapjárati motorra mondták 2 helyen hogy jó... Persze, hogy jó...Én azzal kezdeném hogy ellenőrizném a tömítettséget a belépő levegő rendszernél...Magyarul, ha megnézed a levegőszűrő házat, láthatod a légtömegmérő sensort, na azt a gumicsövet ami a levegőt onnan a folytószelepházig viszi kellene nagyon alaposan megnézni. Elég gyakran a gumi,anyag elöregszik és átreped, falsh levegőt szívva megbolondítja a zárt folytószelep alatti keverékképzést..egyszerűen leveszed, Nagyon alaposan átnézed, hajlítgatod ha van repedés cseréled. Ha ez után is áll a dráma akkor a folytószelepházban levő lerakódást kell tisztítani, nem csak a pillangószelepnél hanem az alapjárat szabályzó motor csatornájában is! Ezek ellenőrzéséhez elég egy józan paraszti ész... Üdv Zsocibá

lacadoki | 2013-01-08 17:03 lehozsoci részére

űdv.mindenkinek 1.3 16 szelepes,injektoros a kicsike.Az alapjárati motorra mondták 2 helyen is hogy OK!Alapjárat beállítást melegen végezték el azzal nincs is gond bármely fordulatot stabilan tartja nem ingadozik,csak a többi apróság...

lehozsoci | 2012-12-27 13:08 Foreszt 074 részére

Kedves Kelemen István Úr! Lehet,hogy elütött néhány csippanást...Valószínűleg nem kéne a majdnem full extrás Mazdával a csippanásba hergelni a Mazda 6-ost..He? Üdv Zsocibá

Foreszt 074 | 2012-12-27 07:12

Tisztelt szakértő úr!Kb 30 km megtétele után hallottam egy 4-5 másodperc hosszú csippanást amit sem addig sem azóta nem csinált! Szeretném megtudni mire figyelmeztet ez a jel.Az autóm 2008 Mazda 6 szinte full extrás!Segítségét előre is köszönöm! Tisztelettel Kelemen István

mazda-auto.hu | 2012-12-21 11:06 lacadoki részére

Így első körben légtömegmérőre gyanakodnék, de cseréje előtt azért még néhány dolgot ellenőriznék. Egy alapjárati motor testeléses alapjárat beállítást is érdemes lenne végeztetni.

lehozsoci | 2012-12-21 11:03 lacadoki részére

Hello lacadoki! Milyen motorral szerelt az autód? Akkoriban volt karbis és injectoros változat is, neked melyik van? Üdv Zsocibá

lacadoki | 2012-12-20 19:17

Tisztelt szakértő! Mazda 121,91-es évjárat.A gond:könnyen indul de 3-3200 az alapjárat hidegen.Bemelegszik,7-800 fordulat,addig még nem kapcsolok be valamilyen fogyasztót,utánna 1000-1200.kuplung benyomásnál,alapbólugrik 1300-ig,féknél ugyan ez.Motor fék csak 2200-nál jelentkezik,ott szabájoz le erőteljessen,ha megálok megtartja az1500-1800 fordulatott nem ingadozik a fordulatszám.Akkor esik le alapjáratra ha elindulnák és mesterségessen leviszem a pörgést kuplung csúsztatással 1000 alá,kiveszem üresbe, Beál az alap fordulat-7-800.Ehhez kérnék segétséget mert 6 mesternél voltam,3helyen bedobták a törölközőt a másik helyeken meg cseréltetek.Termosztátott,Lambda szondát,katalizátort,de semmi sem változott őszintén mondva kezd tele lenni a pacskerem hogy csak találgatás és pénztárca vékonyítása történik.Nagyon szépen kérnék tényleges segítséget,vagy jelentkezen olyan személy aki hasinló cipőben járt,Köszi előre is!!!S.O.S.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó