2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-25 09:57 cuba.71 részére

Segítségnyújtásért nem szoktam haragudni. :-)

cuba.71 | 2013-03-24 22:36

Először próbáld a lábait minimálisan "meghajtani",hogy legyen KONTAKT.

Piezzo | 2013-03-24 20:50 cuba.71 részére

Köszönöm a gyors választ. Kivettem a reléket. A zöld melletti lehet a hibás. Felmelegítettem és vissza raktam. Egyböl be is indult, de kb 2 perc múlva le is áll. Szerintem mert újra lehűlt kint a hidegben. Újra ki, melegítés, berak, simán indul, majd ismét leáll. Akkor ezek szerint ezt a relét kellene kicserélnem?

cuba.71 | 2013-03-24 14:30 cuba.71 részére

HA ez sem jön be,adagolóalapfelujítás.

cuba.71 | 2013-03-24 14:27 Piezzo részére

Megpróbálok segiteni,bár VARGA ÚR,lehet megharakszik rám. A motortérben egy relé felel többek közt az adagoló áramellátásáért. Ha jól emlékszem zöld szinű,de nem biztos. A lényeg:ha az autó abszolut nem indul,meg kellene próbálni egy hajszáritóval a mtortérben lévő reléket megmelegiteni EGYENKÉNT,és értelem szerüen ahol beindul azt a relét kivenni és megtisztogatni vagy a lábain hajtani,mert nincs kontakt. Csak azért irtam,mert már két ilyen esettel is találkoztam. ÜDV.

Piezzo | 2013-03-24 13:32

Tisztelt Szakértő Úr! Van egy 2003-as Premacy 2,0 DI TD GT 74KW-os autóm. 185000 km van benne. Mostanában azt csinálja, hogy hidegben nem indul be. Az önindító forog szépen, az akksi jó. Van, hogy elindul, de kb 20 másodperc múlva leáll. Mikor elindul erre a kis időre akkor szépen megy. Sokszori próbálkozás után sikerült beindítani és mikor egy kicsit bemelegszik, onnantól semmi baja. De mától nem sikerül beindítanom csak ezekre a kis időkre és leállítja magát. Segítségét kérném, hogy mi lehet a hiba oka.

csavez11 | 2013-03-24 09:13

Tisztelt szakértő úr! Tudna e segíteni abban hogy hol kaphatok hozzá megbízható használt FŐTENGELYT mert újat biztos nem fogok belerakni! KETTÉTÖRT A FŐTENGELYEM ÉS A BIZALMAM IS EZEK UTÁN

csavez11 | 2013-03-24 08:59

Tisztelt Szakértő Úr ! Régóta tetszett a 6-os mazda modell de nem tudtam venni újat anyagi okok miatt. 2012 nyarán sikerült vennem a gyönyörü 2003 disel sportcombit kisseb hibáit megcsináltam . szervízeltem becsoletesen csak eredeti alkatrészeket raktam bele legjobb olajakat kapta aztán héten péntek délután kicsi kopogó hangot hallotam mikor a nejem elindult vele bevásárolni 2 óra mulva hiv telefonon hogy valami történt a kocsi motorjával mert furcsa hangja van gyorsan elmentem megnézni és mint ha nem ment volna 1 henger haza trélerztem az autól.Később kiderült hogy ELTÖRT A FŐTENGELYEM.Hogyan lehetséges ez egy ilyen MINŐSÉGÜ AUTTÓNÁL .

Spity | 2013-02-18 13:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm és várom a próba eredményét!

mazda-auto.hu | 2013-02-18 13:36 Spity részére

Az elérhető gyári vonatkozó leírás nem tesz említést végállások közötti öntesztről, csak a lámpa felkapcsolása utáni közvetlen pozíció korrekcióról. Csak azt tudom ígérni, hogy legközelebb kipróbálom. Persze a korábbi GH-s GTA-kon csak kanyarba bevilágító lámpa volt, nem pedig kanyarkövető, így az évjárat sem mindegy.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó