2025. November 10. Hétfő - Réka

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-17 15:20 dio929 részére

Működik a hibaolvasás, ennél a típusnál is. Sok minden okozhatja, hogy nem indul be a motor. Vállaljuk a beindítást, csak el kell hozatni az autót.

dio929 | 2008-01-17 11:06

Elnézést!!
még annyit hogy 1992/4 évjárat. Beszéltek nekem hibaolvasásról ez működhet vajon, ha igen akkor hogy??
Köszönöm
üdv: dio

dio929 | 2008-01-17 11:02

Sziasztok!
Egy égető problémám van. Otthon van egy 929 3.0 V6 (aut) amerikai kivitel. A problémám az hogy több évet állt és nem indul be. Elektronika rendben, teker meg minden és egyszerűen nem kapja el a fonalat. Csak teker teker teker mig le nem merül az aksi. Benzin hűtőviz olaj van benne. Mi lehet a gond?? Én tippelek benzinpumpa. Egyébként minden ismert haver autószerelő megijedt amikor azt mondtam hogy meg kéne nézni!! Ennyire nyűgös ez a kocsi?? Vagy csak attól félnek hogy amcsi?? elöre is köszi a válaszokat!!

mazda-auto.hu | 2008-01-16 16:18 Matsui részére

Elvileg bármelyik hivatalos Mazda szervízben van rá mód. Mi Békéscsabán vagyunk.

Matsui | 2008-01-16 15:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget! Tudna ajánlani szervízt, ahol ezt a kitesteléses alapbeállítást elvégzik nekem?

Köszönöm,
Matsui

mazda-auto.hu | 2008-01-16 08:07 Matsui részére

Valószínűleg egy ún. kitesteléses alapbeállítás szükséges. Amíg ez nem történik meg, addig bizonyos fokig a vezérlőegység erőszakkal próbálja biztosítani a megfelelő alapjáratot és ez okozza leírt jelenségeket. 2. Rosszabb esetben a vezérlés nem úgy áll, ahogy kellene.

Matsui | 2008-01-15 18:54

Sziasztok,

segítségre lenne szükségem! 323F-em van 2000-es évjárat 1,5-ös 89LE-s benzines kéziváltós. Van egy kis apróság ami idegesít és nem találom a problémát. Alapjáraton, amikor már a motor bemelegedett és az alapjárati fordszám lemegy a normális szintre (kb. 750 RPM) akkor vibráció érezhetó mind a kormányon, váltókaron, és az ülésben is... Illetve megfigyeltem azt is, hogy mikor alapjaraton van és adok egy gázfröccsöt, nem reagal azonnal a motor csak kis késéssel... (gázreakció nem elég közvetlen)

Kérlek adjatok tippet mi lehet az oka ennek...

Köszönöm!
Matsui

mazda-auto.hu | 2008-01-14 13:55 Oszi részére

Igen, korábban beszéltünk már róla, talán az AutoHiFi fórumunkban. Természetesen mi is beépítjük, igény esetén tudunk pontos árat mondani.

Oszi | 2008-01-14 12:05 mazda-auto.hu részére

Szerintem a NavNGo Limusine-ra gondolot,az obudaban azt reklamozzak es 280eft mire bent van az autoban.

mazda-auto.hu | 2008-01-14 11:20 kolbi részére

Igen, valóban nemrég jelent meg a szett, amely a gyári képernyőt használja kijelzésként, és "ismeri Magyarországot". Az ára valóban 300000 körül mozog beszereléssel. Egyébként nem a Mazdától érkezik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó