2025. November 10. Hétfő - Réka
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 2020
Mazda 3 Sedan 2014.
Mazda logó történelem.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










kolbi | 2008-01-14 09:53
Kedves Mazda autó.Biztos,hogy lehetséges,mert az óbudában is vállalnak ilyet állítólag,csak 300000 ft az ára.Én valami olcsobb variációra gondolok,de nem valami szélvédöre rakható készülékre.Köszönettel.
mazda-auto.hu | 2008-01-14 09:47 kolbi részére
A "Gyárin" a Mazda rendszerét kell értenünk, Magyarország térképpel? Ez egyelőre nem lehetséges. 2. A képernyő helyére be lehet építeni más, magyar térképpel is rendelkező eszközt.
kolbi | 2008-01-12 15:19
Tisztelt Mazda-Autó.Nekem Mazda6 Gt Sporkombim van gyári navigcióval.(Nyugat európa)Magyarországon használhatót szeretnék,Gyárit,és nem 300000 ft ért.A lehtséges variációk érdekelnének.Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2008-01-09 08:04 CB460O részére
Pillanatnyilag a BT-50-hez még nincs gyári riasztó, de vannak olyan riasztók, melyek vezérlése tanítható a gyári kulcshoz. Olyan fogalom, hogy gyárilag elfogadott riasztó, nem létezik. Felépítmény sok féle létezik, de a legtöbb esetében valószínűleg csak igen bonyolultan (nem megbízható) helyezhető el a szükséges zárvezérlő motor.
CB460O | 2008-01-07 22:21
Tisztelt Mazda Auto!
Köszönöm a válaszait a BT-50-nel kapcsolatban.
További kérdésem lenne, hogy a gyári kulcs riasztó tud-e riasztót és ablakemelő modult vezérelni. Plussz a platófelépítményt hozzá lehet-e kötni a központi zárhoz? létezik-e gyárilag elfogadott riasztó és ennek a beszerelése milyen költséggel jár?
Köszönettel: Károly
mazda-auto.hu | 2008-01-03 08:04 VIK részére
Pontosan 2005 június után létezik a digitális "szervízkönyv". A magyarországi autók esetében le tudjuk kérdezni, hogy volt-e garanciális alkatrészcsere az autón, illetve mennnyi volt az ehhez tartozó km, mi volt a dátum. Ebből már sok mindenre lehet következtetni, már ha volt javítás. Külföldi autóknál nagyon nehéz (2005.07 előtt) megállapítani a km-t, mivel az autópályán 100000km sokszor nem hagy annyi nyomot, mint országúton 30000.
Oszi | 2008-01-02 19:10 VIK részére
Gyarilag Brigestone gumival szerelik a mazda 6-ot.Van akinek kibirt 80-100eKm de van olyan is akinek 20-30ekm birt.Fektarcsa szinten hasznalat fuggo es nem feltetlenul utal az autoval megtett km-re.Nem lehet atirni a computert es megnezni sem foleg nem magyarorszagon tudtomal.2005 utan szamitogepes rendszerbol lehet lekerni hogy mikor jart az auto utoljara szervizben es mit csinaltak rajta.visszaterve a fektarcsara nekunk pl.az elso fektarcsa csere 13eKm-nel volt mert elkezdet utni.ha minden jo akkor kb szerintem 70-80eKm-t birnak a fektarcsak.
VIK | 2008-01-02 18:45 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda Auto!
Nagyon köszönöm a tanácsokat. Igen, én is legfőképpen a futásteljesítmény igazolhatóságán töprengek, mert úgy hallottam, minden gond nélkül át lehet írni a computert. Egy állítólag 80ezret futott M6-on milyen jelekből lehet következtetni? Pl. a gyári gumik (Dunlop?) ennyit már nem bírnak gondolom, tehát azt valószínűleg cserélték. Mi a helyzet a féktárcsákkal? Ill. vannak egyéb ötletek, amelyekből következtetni lehet? Tudom, hogy az állapot nemcsak km függő, de most én nagy átlagokra (statisztikára) vagyok kíváncsi. Köszönet a válaszokért.
mazda-auto.hu | 2008-01-02 15:38 mazda-auto.hu részére
A BT-50, illetve a pick-up-ok összkerekes hajtáslánca nem egyezik meg, a személyautókban, hobbi terepjárókban használt egységekkel. Ezek közül nem egy autó állandóan terepen üzemel.
mazda-auto.hu | 2008-01-02 15:29 CB460O részére
4WD-H -ban csak maximum 100km/h-ás tempóig javasolt használni az autót, de ha ilyen gyorsan lehet menni, akkor az út valószínűleg nem csúszós, tehát nem idokolt a 4x4 használata. Száraz körülmények között, aszfalton-betonon nincs értelme használni, hacsak nem kis sebességű vontatáshoz kell. Szintén kerülendők a hirtelen irányváltási manőverek. Túlmelegszik az osztómű ha 4x4-ben tartósan gyorsan megyünk. 2. A felező Oszi szerint. Kizárólag homok, sár, erős emelkedő, nehéz terep, lassú haladás nagy terheléssel. Csak maximum 40-es tempó.