2025. Június 15. - Jolán

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


SL | 2018-05-16 16:07 nzl66 részére

Üdv!

Nem vagyok szakértő, csak van már tapasztalatom a modellel. Ha van rá módja ellenőrízze a motortérbe található biztosíték táblán a B5B4 jellel ellátott relét. Ez a relé vezérli az üzemanyagpumpát. Az én autómnál ennek a relének a kontaktjai voltak erőssen megégve. A relé működött, viszont a kontaktokon keresztül a pumpa már nem minden esetben kapta meg a működéséhez szükséges feszültséget.

Thomadzo | 2018-05-12 08:54

Tisztelt Szakértő! Sziasztok.

Van egy 2003. Mazda 6 Sport 2.3 16V GT. autóm. Nagyon meg vagyok elégedve vele, de sajnos elérkezett a kuplung szerkezet cseréje. A munkahengereket, hidraulika tömlőt már kicseréltük és légtelenítettük.
Most következik a kuplung szerkezet cseréje. A kérdésem az lenne, hogy a “bölcsőt” mindenféleképp le kell engedni? 

Válaszukat előre is köszönöm.

Üdv.
Tamás

 

 

csz58 | 2018-05-09 16:50

Tisztelt Szakértő !

Tereveim szerint őszön viszem Önökhöz a Mazda 6 2.0 Diesel  KJR-845 2005-ös autómat 230.000 km-es vezérműszett cserére. Klíma ellenőrzésen van most az autóm. A szerelő azt mondta, hogy 2000-2200 fordutatlál erős, karcos, zörgő hangot hall. Vélhetőleg a vezérmű tengely végén lévő, lánckerékkel meghajtott lánc verődik az öntött házhoz. Lehetséges ez ? Kibírja  őszig ?

Válaszukat előre is köszönöm...Cserháti Zoltán

TomaCsaba | 2018-05-09 11:49

Tisztelt Mazda Szakértők!

Kérdésem lenne a következő jelenséggel kapcsolatban.

2011es 179LE 2.2es dízel mazdám van 170e km el.99%ban autópályán használom.Fura jelenséget tapasztalok újabban:

Az autó nyomatékleadási görbéjéhez nem hasonlító módon jön meg az erő a motorból.1500-1800 as fordulaton már rendelkezésre kéne állnia a nyomatéknak azonban a kocsi úgy 3000től tol nagyot addig szinte semmi nyoma a lóerőknek.Nem esedékes de olajat szűrőket gyertyákat cseréltetek a héten,remélem javul a helyzet - azonban ha mégsem akkor mire számítsak,mit nézessek meg az autón? 

A kocsi nem füstöl nem zajos nincs hibakód sem,semmi különlegeset nem produkál(csak nem húz alacsony fordulaton).Fogyasztása 4.5-5.5 L közt mozog,230km/h-át eléri óra szerint.Nem tenném tönkre ha mostmég könnyen orvosolható a hiba.

Előre is köszönöm a segítséget.

Bszabi | 2018-05-07 18:51

Tisztelt Szakértő!

A jövőben szeretnék vásárolni egy 2009-es Mazda 3-at, 2.2-es 150 lóerős diesel motorral. Az érdekelne , hogy vannak-e esetleg valamilyen tipushibái. Illetve mennyire kell félni az olajszivattyú hajtóláncának az elszakadásától.

Várom válaszát!

Tisztelettel

sandjan@freemail.hu | 2018-05-06 09:00

Sziasztok !

Újdonsült Mazda2 – 2004 DY 1,4 /16 v benzin – tulajdonos vagyok !

Most ismerkednék az autómmal , de részletes kezelési leírást nem találok !

Ha kérhetnék egy linket !

Külföldről jött be az autó 2017 vége felé ! 10 NAPJA VETTEM – KERESKEDŐTŐL !  Vajon a szervíz stb története

elérhető valahol ?!

Egyenlőre a szokásos alapszervizek elvégzése van folyamatban ! Olajcsere , motor elenőrzés – vezérmű szíj csere , futómű ellenőrzés – a bal elején rendellenes gumikopást látok ! 

JMZNC2WPJN4A60104

i.tetenyi | 2018-04-30 20:31

Sziasztok,

Mazda 3-as autóm van, 2007-es.

Ha a fékre lépek, akkor felgyullad a ködlámpa jelző. (Azt hiszem ez a hátsó ködlámpa visszajelző.)

Bármi ötlet, hogy hogyan lehet ezt megjavítani?

Előre is köszönöm.

nzl66 | 2018-04-28 18:20

Tisztelt Szakértő!

Mazda Premacy 2001. évjáratú 2.0 d autóm van.

Egy ideje nehezebben indul, és két hete kb 80 km megtétele után elment az alapjárat , leállt a motor. Nehezen ,de újra tudtam indítani. Ma 3 helyen álltam meg vele , és az utolsó beindításnál nagyon nehezen indult, mintha az akkumulátor is le lenne merülve. Másfél éve kapott új akkumulátort. A héten üzemanyagszűrő lett cserélve( + olaj, olajszűrő). Hetente egyszer külföldre megyek vele. A szerelő azt mondta, hogy csak akkor tudja megtalálni a hibát, ha már nem indul be. Lassan két éve járok vele. A gyorsulása is elég nehézkes.

Jó lenne ,ha tudna valami ötletet adni,hogy mit kellene rajta javítan, cserélni

Üdv: nzl66

 

Tdizsolt | 2018-04-24 19:43 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ!

A hibakód szívócső nyomásérzékelő problémát jelez, illetve ennek tápellátásási problémájátcsak nem tudom ez az alkatrész hol található, a villamosságisom szerint ezen érzékelő hibájára utalhat a kód.(van egy komplett bontott motorom, amiről esetlegesen le tudnám szedni és kicserélni az alkatrészt) Szerintem ebben a tipusban még nincs foglaltság jelző, mert nem figyelmeztet, ha nem vagyunk bekötve.  

mazda-auto.hu2 | 2018-04-24 15:02 Tdizsolt részére

A hibakód a legtöbb esetben nem is ad ki alkatrész hibát, csak azt, hogy hol kell keresni, vagy mi okozhatja. Mazda műszerre kellene tenni hátha az segít. A légzsák az utasoldali légzsák hibájára utal, ott is meg kell keresni mi okozza a hibát. leggyakoribb a foglaltságérzékelő hibája.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó