2025. Október 20. Hétfő - Vendel

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


meadow | 2025-08-28 12:13 mazda-auto.hu részére

A 16’’ felni korábbi Mazdáról van, amiben még nem volt szenzoros szelep, nem ez lehet az oka? A gumis azt mondta, van ott 1-2 mm különbség. A szenzor nélküli gumi szelep illeszkedik, a fém TPMS-es szelep nem teljesen.

mazda-auto.hu | 2025-08-28 09:37 meadow részére

Nincs másik fajta szelep, illeszkednie kell a 16” felnibe ! Inkább szerelésnél kihagyták a gumi tömítést, vagy begyűrődött. Mindenképpen visszavinném oda ahol csinálták...

mazda-auto.hu | 2025-08-28 09:15 Nelge részére

Nem találkoztunk ilyen hibajelenséggel ! Valamelyik modul, érzékelő lehet hibás, pl FBCM, akkusarunál is van áramérzékelő + biztosíték, relék. Ezeket kellene végignézni...

meadow | 2025-08-27 12:39

Üdv! 2011-es Mazda 6-om van. Az eredeti 17-es alufelnit lecseréltem  egy szintén gyári 16-osra, hogy komfortosabb legyen. Pár km után elkezdett ereszteni mindegyik gumi. A gumis azt mondta, azért van, mert a TPMS-es szelepek nem illeszkednek a régebbi Mazdáról származó felni furatába. Adott szenzor nélküli szelepeket, így viszont nyomáshibajelzésem van. Azt mondta, keressek olyan gumis autószervízt, ahol a felni szelepfuratának belső oldalát meg tudják dolgozni úgy, hogy pontosan passzoljon bele a TPMS-es szelep. Ez jó megoldás, vagy lehet máshogy? Eddig két szervízt hívtam, ők még nem hallottak ilyet. 

Nelge | 2025-08-14 12:44

Tisztelt Szakértő!

Adott egy Mazda 6 2.2 dízel 2016 gyártás. Menet közben se kép se hang az autó leállt, áram sehol. Akkumulátor saru meglazult, miután meg lett mozgatva ujra indult. Azóta az irányjelző nem működik és a belső ventilátor sem. Biztosítékok és relék kimérve és jók. Hiba kód olvasás után a rendszer “jobb oldali bal oldali irányjelző áramkör”-t ír. Esetleg valami ötlet lenne valakinek a megoldásra? Előre is köszönöm a segítséget. 

JaZo2025 | 2025-08-12 16:29 mazda-auto.hu részére

Köszönöm  válszt!A kontrol lámpa nem világít. Közben kicseréltem a gyertyákat és egyelőre megszűnt a probléma! :) kb. 30km-t mentem vele.Elég kis esélyt adtam annak ,hogy ez lesz a baj… Ha újra jelentkezne a probléma jelentkezem.

mazda-auto.hu | 2025-08-12 08:20 JaZo2025 részére

Sokminden okozhatja ezt a hibajelenséget, de többségét jelzi hibalámpa. Motor hibalámpa nem világít ? Kérnék alvázszámot, megnézzük milyen gyertya való bele, mert többfélével szerelték...

JaZo2025 | 2025-08-12 07:59

Sziasztok!

Mazda 2 ,2011 1.3 CE.1500-2500 as fordulat között rángat az autó. Mi lehet a baj? Gyertya cserével kezdem mert már időszerű. Ha nem válik be mi lehet még?

előre is köszi a válaszokat!

mazda-auto.hu | 2025-06-27 12:54 Ági86 részére

Kedves Ági ! Többször előfordult a CD modul hibája, először ezt cserélném ki egy használtra ( persze olyan helyről vásárolva, aki garanciát ad vagy cseréli ha nem jó ). Ajánlom Debrecenben az Autó-Toldy Kft-t, ők régi mazdások...

Ági86 | 2025-06-24 00:28

Sziasztok, szép napot mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, Mazda 3 2006 1.6 - os tulaja lettem.

Nem működik a lejátszó az autóban. Mikor ez vásárláskor kiderült, a kereskedő tisztességes módon közölte rendel másikat. Meg rendelte. Úgy sem működött, sem rádió se semmi. (hang nincs, rádió állomást keres, hangot lehet tekerni fel és le).

Majd utána nézett, Bose rendszer.. Nem volt erősítő benne. Rendelt egyet. Cikk szám alapján belevaló típust. Úgysem működött. Autó villamossági szerelőhöz vittük, szerelő közölte nem tudja mi baja. De a feszültség eljut mindenhova. Néztük a biztosítékot nincs ki égve. De azért cseréltük.

Jelenleg még mindig nem működik... 

Valki tudna segíteni ebben hogyan tudok hangot ki csikarni a lejátszóból. 

Szerettem volna egy eredeti lejátszót ha már kocsit veszek. Hát eddig be buktam... 

Ha valaki tud ötletet, segítséget meg köszönném!

(Elég helyhez kötött vagyok sajna mert az ország észak-keleti részén lakom, tehát az sem baj ha Nyíregyháza - Debrecen környékén van bárki aki tud érdemben segíteni ennek a hibának a kiküszöbölésén)

blush

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó