2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2015-04-17 15:49 mazda-auto.hu részére

 A jelenlegi egy darab kulcs átkódolása, majd az új kulcs ehhez kódolása nem lehetséges, csak az immo egység cseréjével.

mazda-auto.hu | 2015-04-17 12:51 evilbill részére

 Alvázszám alapján lehet távirányítót és kulcsot rendelni. Ha még meg van a kulcs szám (alumínium biléta),. akkor eleve a zárhoz megfelelő kulcs érkezik. Az immobilizerrel mindenképpen össze kell "tanítani" a kulcsot, és csak hivatalos Mazda márkaszervizben oldható meg. A távirányító szintén rendelhető.

evilbill | 2015-04-16 08:25

Bocsánat! Úgy tünt, hogy a hozzászólásaim nem kerültek elküldésre.

evilbill | 2015-04-15 20:12

Tisztelt Mazda-Autó!

2002. évjáratú 323F BJ autóm kulcsa elveszett. Ezen a kulcson volt a táviránytó is, a másik kulcshoz nincs. Érdelkődöm, hogy milyen lehetőség van az immobilizier átkódolására, új kulcs másolására, vagy egyéb más biztonságos megoldásra.

Válaszát előre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:54 TeJay részére

 Nem feltétlenül szorul a szivattyú, talán csak laza az ékszíj, esetleg kopott, vagy a szíjtárcsa is kopott.

TeJay | 2015-04-14 20:12

 Egyátalán jól gondolom hogy az a szervó? Vagy mi lehet? 

TeJay | 2015-04-14 20:00

Sziasztok!

Megvettem első autómat egy 1999-es 323-at. :) A következő hiba kiküszöbölésében kérném a segítségeteket. Ha eltekerem a kormányt vmelyik irányba teljesen ütközésig, akkor nyikorgó hangot hallani. Kis keresgélés után megtaláltam a hang forrását. Ha jól gondolom, akkor a szervószivatyú adja a hangot. Méghozzá úgy, hogy a szíjtárcsa megáll és elcsúszik a szíj. A kérdésem az lenne, hogy csere lesz vagy javítható ez valahogyan. Válaszotokat előre is köszönöm.

 

Juhasz89 | 2015-04-13 12:49 prokki részére

 Ilyet hangot én azóta hallok, mióta a levegő szűrő cserélve lett, első körben csak utángyártottra. Ha kézzel rászorítok a műanyag házra, amiben a levegőszűrő van, akkor elmúlik. Motor leállítás után is hallatszódik a szívó hang kb. 1 másodpercig. Ezután cseréltem gyárira a szűrőt, hogy az majd biztos megoldja, de azzal is ugyan olyan. Viszont én nem tapasztalok semmilyen fogyasztásbeli különbséget (stabil 7,5l vegyes, 1.6 benzin) de a hirtelen gázadással sincs probléma.

Juhasz89 | 2015-04-13 11:06 tzoli81 részére

 Üdv!

Engem lehet érdekelne. juhaszp89@gmail.com a címem. Esetleg pár képet és elérhetőséget kérhetnék?

mazda-auto.hu | 2015-04-09 07:53 prokki részére

 Valószínűleg valahol fals levegőt szív a motor. Szívócső gumiharmonika, fékrásegítő vákuumcső, vagy maga a dob? Persze más is lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó