2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Asztalosatis12 | 2014-01-30 11:07 mazda-auto.hu részére

 A hibajavítás során cserére szorult a lamda szonda, ez már némi javulást eredményezett, továbbá a gyujtókábelek lettek még kicserélve. A kérdésem az hogy a levegőszürőtől a szívó torokig van egy gumi levegő cső amiben van ilyen harmónika is. Érdekelne mennyibe kerül egy új, mert az eléggé elvan öregedve és feltételezem némi farsot is tud szívni. Ami szintén lehet még próbléma. Hol szerezhető be?
Valamit érdekelne még chip tuningolás, ha ez megoldható ennél a tipusnál.
 

cuba.71 | 2014-01-30 09:03 Bukiman részére

 Elég "szar" megoldás 90e-ért a bontott adagoló,annak a fényében,hogy 70e-ért komplett alapfelujitást kap tőlünk.:DDegy év garanciával.

Arrol már nem is beszélve,ha egy kicsit is elgondolkodnátok ezen az adagolókérdésen azonnal rájönnétek,hogy abban amit megveszel a bontóban,legalább annyi kilométer van mint a tiédben,ha nem több.

Ha szerencséd van,egy fél évig működik is a bontott,aztán mindjárt kettő darabod van ami használhatatlan.

Ez a vizzel való leöntési mizéria,a DENSO VE esetében nem helytálló theória,mert itt nem az adagolóelemed van elkopva garantáltan.

mazda-auto.hu | 2014-01-30 07:53 ungyi részére

 A fűtőszálnál feszültséget kell mérni. Ha mérhető akkumulátor feszültség érték, akkor lehúzott fűtőszál csatlakozóval ellenállást kell mérni a fűtőszál két csatlakozója között. Amennyiben mérhető ellenállás, akkor valószínűleg a kontakt a rossz a szál és a csatlakozók között.   Természetesen ha mérhető hátul feszültség, akkor jó a kapcsoló is.

 

ungyi | 2014-01-29 16:35 pusi65 részére

 Köszönöm szépen.Kipróbálom!

pusi65 | 2014-01-29 16:31 ungyi részére

 A kapcsoló feltehetően koszos és nem a kábel szakadt, vagy ilyesmi. Én is hasonlóan jártam. Kapcsoló szétszed, alkoholban megmos, pici kontakt spray (ne  valami ragacsos vacakot) pl.a  PRF 7-78 remek. Nekem ez minden létező elektronikai cuccot rendbe rakott. A magyar fordítás kicsit fura, azt írja: konzerválásra. Az eredeti finn palackon "tisztító-kenő" jelzés van. Na ja, megszokhattuk, hogy a mágyárítás :) milyen itthon. 

ungyi | 2014-01-29 16:18

1987-es 1.5-ös  sdán mazdámban a hátsó szélvédő fűtés-úgy vélem -nem működik. A kapcsoló olyan állásban van,hogy a fenti piros fény világít, de nem érzékelem a fűtőszál melegítését az ablakon. Milyen módon lehet tutira tudni, hogy nem fűt a fűtőszál?

Köszönöm szépen:

Bukiman | 2014-01-29 02:57 szalai-gergo részére

2013.07.08-an leirtam reszletesen egy akkor feldobott kerdesre es utana az illeto (sahara) sikerrel jart.

Bukiman | 2014-01-29 02:41 szalai-gergo részére

Ugyanilyen autom van, mar a masodik. Szinte biztos, hogy az adagolod van oda. En anno meg egy evet jartam kopott adagoloval nemi trukk segitsegevel, de utana csak le kellett cserelni. Ki is lehet egyebkent konnyen tesztelni a dolgot: jo meleg motorral megallsz es hideg csapvizzel lehutod az adagolot (kb 2-3 liter eleg lesz). Ha akkor beindul, akkor megvan a ludas. Bontoban kell venni es ugy, ahogy van lecsereltetni. 90e korul lesz. Csak az uzmanyagszabalyozo szelepet valoszinu nem lesz eleg cserelni es nem is erdemes. Tipikus betegsege ennek az autonak. Minden nem lehet tokeletes. :)

szalai-gergo | 2014-01-28 21:32

Sziasztok!

Nemrég vettem egy Mazda 323 F-et 2.0 DiTD motorral amiről csak most derült ki, hogy valami oknál fogva melegen nem akar indulni. Amíg jár a motor semmi baja, de amint leállítom és újra indítanék csak teker szépen, de nem röffen be. Többen mondták már, hogy az adagoló környékén keresgéljek, de sajnos nem kis beruházás lenne végigcserélni minden alkatrészt. Így kérem ha valakinek van valami jó ötlete vagy találkozott már hasonló problémával ossza meg velem! Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-01-27 13:57 Asztalosatis12 részére

 1. Hidegindítás után ezek az autók így viselkednek. 2. Lehetséges, hogy a légtömegmérő a hibás, de akár egy elrepedt szívócső is okozhatja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó