2018. Október 21. - Orsolya

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bandesz | 2017-01-24 22:36

Sziasztok! Mazda B2500 még mindig..Hosszú indítózásokkal,nehéz beindulásokkal kezdődött.Gázolajszűrő csere után jobb lett,de egy idő után újra előjött a gond.Próbáltam ‘egyszerű szűrővel is(amin csak két csonk van),nehogy a kézipumpa szivasson meg hosszú idő után levettem a tankot,kimostam..a csöveket átfújattam. Kb, 15 perc alapjárati üzem után leállt,és nem akart indulni. Mintha elfogyott volna a gázolaj..pedig kb. 35 l-t töltöttünk vissza az üres tankba. Ha jár a motor,szépen ketyeg. Ennek ellenére lehet adagolóhiba? Bármi eszetekbe jut,írjátok ?hátha hasznos! Köszönöm!

SesKBt | 2016-10-03 12:17

Kedves Szerviz!Van egy Mazda B2500  2006 évjárat.Van egy sárga hibajelzés ami nem akar elmúlni. Amikor felgyúlad a motor elkezd dadogni. Sok helyen voltunk már vele de nem igen tudtak mit mondani a problémára. Általában meleg motornál jön elő, vagy hosszú használat közben.Várom megoldási ötletüket.

Üdvözlettel: Erika

 

mazda-auto.hu | 2016-09-21 15:27 simonzs részére

Ez igaz a 4x2-es hajtású autókra, ahol nem duplasoros zárt csapágy van az első tengelynél. Nincs zsirzási pont.

simonzs | 2016-09-19 20:43

Tisztelt Mazda-Auto,

B2500 kezelési könyvében a 10e km-enkénti “Mellső kerékcsapágyak zsírzása”, hogyan kivitelezhető,van gyári zsírzási pont mint pl a kardánnál, vagy mi a megoldás? Köszönettel.

Rauros | 2016-07-20 12:58 zöld részére

Nem akarlak idegesíteni, de nekem ugyanez volt. Évekig próbáltam megoldani – végül adagoló javítás lett belőle. Minden második kolega sajnos belefut ezzel a típussal.

Azóta viszont tök jó a gép!!

zöld | 2016-05-28 00:48

Üdv.  Segítséget szeretnék kérni.  Lett egy visszatérő hibám, amit először sikerült megoldani, de most nem bírok vele. B2500.  A jelenség: Hideg indítás után az autó bármeddig üzemel, nincs hiba. Leállítás és melegen újraindítás után alapjáraton rendszertelenül rángatja az egr-t és a szívócső pillangóját. Közben égéskimaradás is jelentkezik. Ilyenkor enyhén kéken füstöl. Rendszertelenül sántít. Kb 30000 km-el ezelőtt jelentkezett először a hiba. Akkor egy olajcsere szervíz alkalmával kapott új üza szűrőt, szelephézag állítást és féktisztítós/sűrített levegős légtömegmérő tisztítást. Akkor a hiba megszűnt és most 30000 km múlva jelentkezett újra, de most már nem reagál ezekre a gyógymódokra. Örömmel fogadnék valami segítő ötletet. Előre is köszönöm.  Évjárat 2001.  WL-T motor

mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 15:57 bandesz részére

A tankot és az üzamanyagrendszert alaposan ki kellene takarítani, és utána újra szűrőt kell cserélni.

bandesz | 2016-04-27 11:11

Sziasztok! Mazda B2500 2003 évj. Rendszertelenül nehezen indul. Tehát van,hogy napokig jó,aztán egy nap alatt többször is előjön a probléma. Hosszan kell indítózni. Gázolajszűrő csere után egy darabig jó volt,de újra kezdődött.. Nemrég megjelent egy motorrángatás is terhelés alatt,és az is 'véletlenszerű' hiba. Mi lehet a gond? Várom a hasznos ötleteket. Köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:47 dzsindzsaman részére

Több hiba is okzhat ilyet, a leggyakoribb a kuplung és kardánkereszt, de lehet motortató, differenciálmű stb.

dzsindzsaman | 2016-03-08 11:35

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki !

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja a következő problémát. Egy 2003-as mazda b2500-ast vásároltam 3 hete, az autó az előző tulaj állítása szerint nem volt terepen használva, goodrich mud terrain valamint hankook dynapro mt gumik vannak rajta, olyan 50%-os állapotban. Az allábbi jelenséget tapasztalom: elindulásnál, egyesben vagy rükvercben,( kétkerék meghajtásban, négykerék meghajtásban és lefelezve is egyaránt előfordul.) az elindulás pillanatában, ahogy a kuplungot engedem fel az autó iszonyatosan elkezd rázkódni, úgy hogy, még az utasok és a platón lévő tárgyak is remegnek, szinte “dobálóznak”. A többi sebességfokozatban nem jelentkezik a probléma és csak állóhelyből történő indulásnál fordul elő. Most volt a jobb első keréknél gumiharang cserélve, a probléma továbbra is fennáll. Mi lehet a probléma és mi rá a megoldás? Válaszukat előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó