2018. Február 25. - Géza

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:12 makaistvan részére

Az izzítás hibáját műszerrel ki lehet olvasni, de valószínűleg relé baja lesz, a jelet pedig meg kell keresni, hogy hol “tűnik” el.

makaistvan | 2016-02-01 13:50

Üdv!

2005-ös B2500 autóm vízhőfokát nem jelzi az óracsoport. kiderült hogy a jel elindul, de valahol szakadás vagy zárlat van (nem érkezik meg a jel). Valamint az izzító lámpa időnként felvillan menet közben. Kérdés, hogy valakinek volt e már hasonló?

Vagy valaki tud e kapcsolási rajzot az autóról.

Esetleges válaszokat előre is köszönöm!

B. Gábor | 2015-12-18 22:38 Rozi részére

Csörlőből bármekkorának  lehet helyet csinálni, de egy 9000-es lenne az igazi, de minnél nagyobb annál jobb, az ára is. Warn és a Superwinch a régi öregek megbízható táborát erősítik áruk is ezzel van arányban. De vannak sokkal olcsóbb más gyártók is már. Műbizonylat kell róla és be kell iratni a forgalmiba, nem tudom ez milyen procedúrával jár, de különben ba...gathat érte a hatóság meg műszakin is felejtős.

B. Gábor | 2015-12-18 22:31 Rozi részére

Hali!

Nekem 7cm-es alupogácsákkal meg van emelve a kasztni, így gond nélkül elfér alatta a 33colos kerék minusz 20 ET-s felnivel.

Gyári állapotban szerintem 245/75R16 elférne alatta, ha van sárvédő szélesítés rajta még a minusz 20-30-as ET-s felnivel sem lógna ki a gumi futófelülete csak az oldala. Sárvédő szélesítés nélkül 0 ET-től plussz 20 ET-ig kb. nem lóg ki a futófelület. A 255/70R16 minden gond nélkül alaámegy. 245/75R16 szerintem elfér, de ha nagyon minuszos a felnid próbálni kell.

Rozi | 2015-12-05 23:26

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. Bt-50-re szeretnék sárgumit(4x4) venni a BFGoodrich Mud Terrain T/A Km2 lenne a kiszemelt áldozat. A gyári gumik ugye a 245/70R16 ami nincs ebből a típusból. Ami szóba jöhetne az a 235/70R16 ill. a 255/70vagy65/R16. Ami még bonyolítja a dolgomat, hogy vennék hozzá lemez felnit is (mivel csak akkor raknám fel ha tudom, hogy szükség lesz a durvább gumikra) és megvan a lehetőség a „ET” variációra. Most ugye ha jól tudom a gyári alufelni ET-13-as. Mivel a gumisoktól nem kapok túl nagy segítséget ezért kérném tőletek. Jártam már úgy, hogy a különböző gumik amiket kölcsönkaptam hozzáértek a karosszériához. Nem szeretnék úgy járni, hogy négy új gumit vaterázhatok el.

A másik kérdés pedig a csörlő lenne, milyen típusok jöhetnek szóba ami elfér. Aki már végigjárta ezt a témát és sikerrel járt kérem írjon.

Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-04-10 09:49 Rauros részére

 Nem jellemző hiba, de persze bármi előfordulhat.

Rauros | 2015-04-10 09:37

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki! Érdeklődnék, hogy b2500-nál 10 évesen mennyire gyakran fordul elő motor ill. váltótartó gumibak elhasználódás? Alapjáraton beremeg a karosszéria. Konkréten összekoccannak a fogaim a sofőrülésben ülve.. Kopogás még nincs, az alapjárat normális, nem ingadozik, a motor hangja is szépnek mondható, nemrég volt szelephézagellenőrzésen és 3 helyen kellett minimálisat állítani, izzítógyertyák jók. Jól húz az auto, a fogyasztásom 10 liter alatt van 100 km-en Szokjam meg vagy előfordulhat a gumibakok cseréje? Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:28 MB2500 részére

 Teljesen normális, ha hidegen beindulás után még jó darabig működik az izzítás. A vízhőfok jeladó gombát esetleg érdemes kicserélni.

A szabadonfutó rendszer esetében valószínűleg a vákuum körül van probléma. A csöveket át fújatni, illetve megtakarítani a vezérlő kapcsolót.

MB2500 | 2015-02-03 20:07

 Tisztelt mazda-autó!

Az én (MB2500) kérdésemre tudna valamilyen tippet adni? Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:46 b2500 részére

 Pl. izzítás, porlasztás..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó