2018. Május 21. Hétfő - Konstantin

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Rauros | 2016-07-20 12:58 zöld részére

Nem akarlak idegesíteni, de nekem ugyanez volt. Évekig próbáltam megoldani – végül adagoló javítás lett belőle. Minden második kolega sajnos belefut ezzel a típussal.

Azóta viszont tök jó a gép!!

zöld | 2016-05-28 00:48

Üdv.  Segítséget szeretnék kérni.  Lett egy visszatérő hibám, amit először sikerült megoldani, de most nem bírok vele. B2500.  A jelenség: Hideg indítás után az autó bármeddig üzemel, nincs hiba. Leállítás és melegen újraindítás után alapjáraton rendszertelenül rángatja az egr-t és a szívócső pillangóját. Közben égéskimaradás is jelentkezik. Ilyenkor enyhén kéken füstöl. Rendszertelenül sántít. Kb 30000 km-el ezelőtt jelentkezett először a hiba. Akkor egy olajcsere szervíz alkalmával kapott új üza szűrőt, szelephézag állítást és féktisztítós/sűrített levegős légtömegmérő tisztítást. Akkor a hiba megszűnt és most 30000 km múlva jelentkezett újra, de most már nem reagál ezekre a gyógymódokra. Örömmel fogadnék valami segítő ötletet. Előre is köszönöm.  Évjárat 2001.  WL-T motor

mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 15:57 bandesz részére

A tankot és az üzamanyagrendszert alaposan ki kellene takarítani, és utána újra szűrőt kell cserélni.

bandesz | 2016-04-27 11:11

Sziasztok! Mazda B2500 2003 évj. Rendszertelenül nehezen indul. Tehát van,hogy napokig jó,aztán egy nap alatt többször is előjön a probléma. Hosszan kell indítózni. Gázolajszűrő csere után egy darabig jó volt,de újra kezdődött.. Nemrég megjelent egy motorrángatás is terhelés alatt,és az is 'véletlenszerű' hiba. Mi lehet a gond? Várom a hasznos ötleteket. Köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:47 dzsindzsaman részére

Több hiba is okzhat ilyet, a leggyakoribb a kuplung és kardánkereszt, de lehet motortató, differenciálmű stb.

dzsindzsaman | 2016-03-08 11:35

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki !

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja a következő problémát. Egy 2003-as mazda b2500-ast vásároltam 3 hete, az autó az előző tulaj állítása szerint nem volt terepen használva, goodrich mud terrain valamint hankook dynapro mt gumik vannak rajta, olyan 50%-os állapotban. Az allábbi jelenséget tapasztalom: elindulásnál, egyesben vagy rükvercben,( kétkerék meghajtásban, négykerék meghajtásban és lefelezve is egyaránt előfordul.) az elindulás pillanatában, ahogy a kuplungot engedem fel az autó iszonyatosan elkezd rázkódni, úgy hogy, még az utasok és a platón lévő tárgyak is remegnek, szinte “dobálóznak”. A többi sebességfokozatban nem jelentkezik a probléma és csak állóhelyből történő indulásnál fordul elő. Most volt a jobb első keréknél gumiharang cserélve, a probléma továbbra is fennáll. Mi lehet a probléma és mi rá a megoldás? Válaszukat előre is köszönöm

spityu21 | 2016-02-28 16:03 Rauros részére

szia,nekem is el tudnád küldeni a mazda b 2500 -as kapcsolási rajzát?2004-es évjárat,   jmzun8f425w349694 alvazszámú

előre is köszönöm:Spityu

email:spityu21@shotgun.hu

Baka | 2016-02-16 14:34

Elnézést, a  gallytörő és a bukócső egy B2500-on van.

üdv.

Baka | 2016-02-16 13:37

Kedves Mazda Autó.

A gyári SEKO gallytörőhöz szeretnék egy műbizonylatot kérni. Egy régebbi hozzászólásban, úgy láttam van rá lehetőség. Előre is köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:12 makaistvan részére

Az izzítás hibáját műszerrel ki lehet olvasni, de valószínűleg relé baja lesz, a jelet pedig meg kell keresni, hogy hol “tűnik” el.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó