2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 15:57 bandesz részére

A tankot és az üzamanyagrendszert alaposan ki kellene takarítani, és utána újra szűrőt kell cserélni.

bandesz | 2016-04-27 11:11

Sziasztok! Mazda B2500 2003 évj. Rendszertelenül nehezen indul. Tehát van,hogy napokig jó,aztán egy nap alatt többször is előjön a probléma. Hosszan kell indítózni. Gázolajszűrő csere után egy darabig jó volt,de újra kezdődött.. Nemrég megjelent egy motorrángatás is terhelés alatt,és az is 'véletlenszerű' hiba. Mi lehet a gond? Várom a hasznos ötleteket. Köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:47 dzsindzsaman részére

Több hiba is okzhat ilyet, a leggyakoribb a kuplung és kardánkereszt, de lehet motortató, differenciálmű stb.

dzsindzsaman | 2016-03-08 11:35

Tisztelt Mazda-auto, kedves mindenki !

Érdeklődni szeretnék, hogy mi okozhatja a következő problémát. Egy 2003-as mazda b2500-ast vásároltam 3 hete, az autó az előző tulaj állítása szerint nem volt terepen használva, goodrich mud terrain valamint hankook dynapro mt gumik vannak rajta, olyan 50%-os állapotban. Az allábbi jelenséget tapasztalom: elindulásnál, egyesben vagy rükvercben,( kétkerék meghajtásban, négykerék meghajtásban és lefelezve is egyaránt előfordul.) az elindulás pillanatában, ahogy a kuplungot engedem fel az autó iszonyatosan elkezd rázkódni, úgy hogy, még az utasok és a platón lévő tárgyak is remegnek, szinte “dobálóznak”. A többi sebességfokozatban nem jelentkezik a probléma és csak állóhelyből történő indulásnál fordul elő. Most volt a jobb első keréknél gumiharang cserélve, a probléma továbbra is fennáll. Mi lehet a probléma és mi rá a megoldás? Válaszukat előre is köszönöm

spityu21 | 2016-02-28 16:03 Rauros részére

szia,nekem is el tudnád küldeni a mazda b 2500 -as kapcsolási rajzát?2004-es évjárat,   jmzun8f425w349694 alvazszámú

előre is köszönöm:Spityu

email:spityu21@shotgun.hu

Baka | 2016-02-16 14:34

Elnézést, a  gallytörő és a bukócső egy B2500-on van.

üdv.

Baka | 2016-02-16 13:37

Kedves Mazda Autó.

A gyári SEKO gallytörőhöz szeretnék egy műbizonylatot kérni. Egy régebbi hozzászólásban, úgy láttam van rá lehetőség. Előre is köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:12 makaistvan részére

Az izzítás hibáját műszerrel ki lehet olvasni, de valószínűleg relé baja lesz, a jelet pedig meg kell keresni, hogy hol “tűnik” el.

makaistvan | 2016-02-01 13:50

Üdv!

2005-ös B2500 autóm vízhőfokát nem jelzi az óracsoport. kiderült hogy a jel elindul, de valahol szakadás vagy zárlat van (nem érkezik meg a jel). Valamint az izzító lámpa időnként felvillan menet közben. Kérdés, hogy valakinek volt e már hasonló?

Vagy valaki tud e kapcsolási rajzot az autóról.

Esetleges válaszokat előre is köszönöm!

B. Gábor | 2015-12-18 22:38 Rozi részére

Csörlőből bármekkorának  lehet helyet csinálni, de egy 9000-es lenne az igazi, de minnél nagyobb annál jobb, az ára is. Warn és a Superwinch a régi öregek megbízható táborát erősítik áruk is ezzel van arányban. De vannak sokkal olcsóbb más gyártók is már. Műbizonylat kell róla és be kell iratni a forgalmiba, nem tudom ez milyen procedúrával jár, de különben ba...gathat érte a hatóság meg műszakin is felejtős.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó