2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zsolti28 | 2017-07-26 20:56

Üdv Mindenkinek. Igaz nem B2500, hanem Ranger. 2005-ös évjárat. Az első hajtás bekapcsolása után, menet közben, terheléskor az első hajtás felől erős kattogó hang hallatszik. Első differenciálmű, külső féltengely csuklók cseréje nem oldotta meg a problémát sajnos. Esetleg valaki tud valami megoldást a hibára? Volt már valakinek hasonló? Válaszokat előre is köszönöm!

bandesz | 2017-07-21 14:22

Sziasztok! B2500.. Korábban már írtam arról,hogy nehezen indul. Ez most ‘csak’ melegen fordul elő. Üzemanyagrendszer tisztítás megtörtént(tank is),szűrőcsere is. Szelephézag beállítva-érdekes módon ezután pár napig jó volt,aztán újra jött a probléma. azzal tetéződik a dolog egy ideje,hogy a motorolaj feltelik gázolajjal!! A motoron üzem közben nem venni észre,hogy sántítana vmelyik henger. Az adagolóban a mennyiségszabályzó szelepet tisztították ultrahangos eljárással,de nincs változás. A nyomástartó szelep is ki lett cserélve az adagolón. Mehet az adagoló felújítás,vagy lehet más is,amire nem gondoltunk?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-20 11:52 B2.5LB részére

A kikapcsolást követően néhány métert mindig hátra fele kell menni, és csak utána oldja a hajtást.

B2.5LB | 2017-06-20 08:59

Üdv. Mindenkinek!

 

Olyan probléma adódott,hogy kiveszem az első hajtást és az RFW-t is,mégis bent marad az első hajtás.Pedig mind2 visszajelző lámpa elalszik.Utána 3-4X be-ki kellett kapcsolnom az első hajtást,mire kikapcsolt valójában is az első hajtás.Csak nagyon ritkán használjuk az elejét is és ez az incidens előtt is hónapokkal ezelőtt volt csak az eleje bekapcsolva.B2500 2001 195000Km. 

Mi lehet a probléma?Vagy csak a nagyon ritkán használt első hajtást kellene néha megjáratni?

mezga973 | 2017-05-13 21:54

Helló

Mazda B 2500 2003-hoz keresnék sárvédő stélesítést

illetve gumit alu felnit ha valakiek van eladó .

Köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:57 Rauros részére

El kellene hozni 1-2 napra az autót mielőtt bármi is cserélve lenne rajta, hogy megnézhessük, mert így csak tippelni tudnánk, és lehet, hogy megint csak értelmetlenül menne rá a pénz.

Rauros | 2017-03-20 11:14 lattila részére

Volt ilyen bajom nekem is. Japanparts-os kuplungszerkezet 3 hónap után nem kapcsolta az 1-est, 2-est és hátramenetet. Szórakoztunk ráállítással , többszöri légtelenítéssel, munkahenger cserékkel eredménytelenül.

Újabb kuplungszerkezet csere után szépen kapcsol a váltó.

Rauros | 2017-03-20 11:00

Tisztel Mazda Auto!

Típus: B2500, 2004, 2,5TD 4WD 109LE, km: 200000

Van egy közel fél éve fennálló probléma, ami nem akar szűnni sehogy sem. 

Alapjáraton minden rendben, de 1000-es fordulatszám felett sivító hangot hallani a motortérből. Nagyon könnyen azt hihetnénk hogy ékszíj hang, de a következő dolgok már ki lettek cserélve (van ami többször is):

Mindkét méretű ékszíj, generátor feszítő tárcsa, klímakompresszor tárcsa csapágy, vízpumpa. A ventillátor nem lehet mert leszerelve is produkálódik a hang. A generátor ékszíjtárcsája kézzel mozgatva rendben van, nem lóg, szépen fut. Vezérműszíj és feszítőgörgő cserélve. A szervószivattyút is vizsgáltam, álló helyzetben 1500-as fordulaton jobbra és balra ütközésig tekerve a kormányt nem változik a sivítás hangja.

Teljesen tanácstalan vagyok. Esetleg főtengely szíjtárcsa vagy vízpumpa szíjtárcsa lehet a ludas? Vagy az, hogy hosszú idő után 10W-40-es castrol motorolajról váltottam 5W-30-as Dexeliára? 

A turbó is normálisnak tűnik, van egy elkülöníthető hangja, de nem változik a sivításhoz képest. A turbó csövei nincsenek eltömődve, a levegő oldali lapátjai sértetlenek. Az intercooler csövei is légtömörnek tűnnek.

Észrevételeiket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 10:30 lattila részére

Nyilván valami nem jó, vagy az alkatrész, vagy az összerakás, de egyébként nagyon ritkán kell cserélni ebben a szériában a kuplungot.

lattila | 2017-03-14 08:14 mazda-auto.hu2 részére

Szia !

Köszönöm a választ! Légmennyiség mérőt nem találtunk az autóban,tehát megyünk tovább...Viszont van egy másik probléma is .Komplett kuplungot cseréltünk az autón,munkahengerekkel és fékolaj cserével,de nehezebben veszi a sebességeket mint elötte !! Teljesen rá van állítva,nincs ötletünk ! Esetleg valami ötlet ?

Köszönöm 

Attila

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó