2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


B2.5LB | 2017-06-20 08:59

Üdv. Mindenkinek!

 

Olyan probléma adódott,hogy kiveszem az első hajtást és az RFW-t is,mégis bent marad az első hajtás.Pedig mind2 visszajelző lámpa elalszik.Utána 3-4X be-ki kellett kapcsolnom az első hajtást,mire kikapcsolt valójában is az első hajtás.Csak nagyon ritkán használjuk az elejét is és ez az incidens előtt is hónapokkal ezelőtt volt csak az eleje bekapcsolva.B2500 2001 195000Km. 

Mi lehet a probléma?Vagy csak a nagyon ritkán használt első hajtást kellene néha megjáratni?

mezga973 | 2017-05-13 21:54

Helló

Mazda B 2500 2003-hoz keresnék sárvédő stélesítést

illetve gumit alu felnit ha valakiek van eladó .

Köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:57 Rauros részére

El kellene hozni 1-2 napra az autót mielőtt bármi is cserélve lenne rajta, hogy megnézhessük, mert így csak tippelni tudnánk, és lehet, hogy megint csak értelmetlenül menne rá a pénz.

Rauros | 2017-03-20 11:14 lattila részére

Volt ilyen bajom nekem is. Japanparts-os kuplungszerkezet 3 hónap után nem kapcsolta az 1-est, 2-est és hátramenetet. Szórakoztunk ráállítással , többszöri légtelenítéssel, munkahenger cserékkel eredménytelenül.

Újabb kuplungszerkezet csere után szépen kapcsol a váltó.

Rauros | 2017-03-20 11:00

Tisztel Mazda Auto!

Típus: B2500, 2004, 2,5TD 4WD 109LE, km: 200000

Van egy közel fél éve fennálló probléma, ami nem akar szűnni sehogy sem. 

Alapjáraton minden rendben, de 1000-es fordulatszám felett sivító hangot hallani a motortérből. Nagyon könnyen azt hihetnénk hogy ékszíj hang, de a következő dolgok már ki lettek cserélve (van ami többször is):

Mindkét méretű ékszíj, generátor feszítő tárcsa, klímakompresszor tárcsa csapágy, vízpumpa. A ventillátor nem lehet mert leszerelve is produkálódik a hang. A generátor ékszíjtárcsája kézzel mozgatva rendben van, nem lóg, szépen fut. Vezérműszíj és feszítőgörgő cserélve. A szervószivattyút is vizsgáltam, álló helyzetben 1500-as fordulaton jobbra és balra ütközésig tekerve a kormányt nem változik a sivítás hangja.

Teljesen tanácstalan vagyok. Esetleg főtengely szíjtárcsa vagy vízpumpa szíjtárcsa lehet a ludas? Vagy az, hogy hosszú idő után 10W-40-es castrol motorolajról váltottam 5W-30-as Dexeliára? 

A turbó is normálisnak tűnik, van egy elkülöníthető hangja, de nem változik a sivításhoz képest. A turbó csövei nincsenek eltömődve, a levegő oldali lapátjai sértetlenek. Az intercooler csövei is légtömörnek tűnnek.

Észrevételeiket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-03-14 10:30 lattila részére

Nyilván valami nem jó, vagy az alkatrész, vagy az összerakás, de egyébként nagyon ritkán kell cserélni ebben a szériában a kuplungot.

lattila | 2017-03-14 08:14 mazda-auto.hu2 részére

Szia !

Köszönöm a választ! Légmennyiség mérőt nem találtunk az autóban,tehát megyünk tovább...Viszont van egy másik probléma is .Komplett kuplungot cseréltünk az autón,munkahengerekkel és fékolaj cserével,de nehezebben veszi a sebességeket mint elötte !! Teljesen rá van állítva,nincs ötletünk ! Esetleg valami ötlet ?

Köszönöm 

Attila

 

 

Misike | 2017-03-10 15:24 mazda-auto.hu2 részére

Igaz 2005 Rangeren,de motor ugyanaz..volt ilyen már nekünk...ott szerencsére nem az adagoló halt meg,hanem csak a szabályzó rész szorult meg egy helyen azt cserélte ki az adagolós.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-10 14:01 kombarna részére

Mi is arra gondolunk, mit Misike.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-10 13:22 Cantimeter részére

Ez így normális, mert a dúsító miatt magasabb a fordulat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó