2018. Február 25. - Géza

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DanielTM | 2018-01-29 17:49

Sziasztok!

Ismerem a megoldást az AdBlue tartály javítására. Egy más célra gyártott javítókészletből meg tudom oldani a felújítást. Ha valakinek ilyen problémája akad, hívjon: +36209558008

Lótolvaj | 2017-08-15 20:30

Találtam már 2 embert is akik meg tudnák oldani az SCR problémát véglegesen. 180ezer forintot mondtak mindketten. Szerintem ez még mindig jelentősen túl van árazva. Nyilván tisztában vannak a gyári alkatrész árával és ehez képest árazták be magukat. Itt megint azt érzem le akarnak húzni.Nem akarok senki zsebében turkálni de miért kell 2-3 órás munkáért ennyit kérni?? Ha a Mazdánál 200 lenne az alkatrész akkor nem akarnának ennyit szakítani. Igen munka ebben semmi anyag nincs.

Szóval kutatok tovább...hátha valaki 70-100 körül megoldja.

Magdi63 | 2017-08-14 09:21 Lótolvaj részére

Szia Lótolvaj!

Sajnos nekem a szervízben való hibakód törlését követően egy hétre rá jelentkezett újra, megkezdte az ismételt visszaszámlálást. Közben csoda is törént, a kocsi 2 órát kint állt a tűző napon míg vásároltam, induláskor eltűnt a hibajelzés, újra 4 golyóm volt. Örömmel beálltam a hűvös garázsba, de az újraindulást követő 5 perc mulva ismét kigyulladt a figyelmeztetés és visszaszámlálás. Szóvalk bárkitől kapok is segítséget ( kivéve a szervízt!), hálásan lefogadom.

 

lehozsoci | 2017-08-10 12:19 Magdi63 részére

Hello Magdi

 

A Adblue tartályban azért van hőmérséklet érzékelő, hogy ha a tartályban meg akarna fagyni a Matyi akkor a vezérlőegység beindítja a fűtést a tartályban és a csővekben... Ha a P205D kód van akkor a vezérlőegység több mint 3.16 Voltot lát a vezérlőegység csatlakozó pont 56-os jelén. A tartály szint és hőmérséklet érzékelőjét egy egységbe zsugorították ettől egy picit bonyolult...Namost ha a vezérlőegységet be akarjuk csapni akkor meg kell mérni a feszültséget a vezérlőegység 56 os kiosztásánál...ha pl akku feszültséget találnánk akkor egy ellenállást beiktatva sorosan kötve  a feszültséget 0.165V és 3.16V lehetne szorítani akkor a vezérlőegység szerint-OK, A SCR vezérlőegység a kabin-ban van az ülés alatt. Pl 1.02volt feszültség 26 Celsius fokot jelent ami a határértékek között van. Viszont gond lehet ott télen mert hidegebb időben nem fűtene a rendszer. bocsi ha bonyolult...de elméletileg manipulálható az áramkör mert a SCR feszültséget néz..szoftveres buherában én nem hiszek….

Üdv

Zsocibá

Lótolvaj | 2017-08-08 20:25 Magdi63 részére

1 hónapja kb jött elő nekem is azs scr probléma. Akkor 10 ezerért kitöröltettem a kódot azóta nem jött elő. Nem vagyok hajlandó 600ezret kifizetni a mazdának. Pofátlan lehúzás az egész. Ha havonta 10K ft-ba is kerül a hibakód törlése akkor az 5 év de ha mondjuk 2-3 havonta kell csak erre költeni, akkor 10-15 év mire elérem a 600ezer forintot.  Addig meg valószinüleg nem lesz meg az autó. Most épp egy német emberkével tárgyalok amúgy aki végleges szoftver megoldást kínál a problémára. Ha onnan lesz hasznos infó

Magdi63 | 2017-08-07 12:20 lehozsoci részére

Sziasztok! Sajnos én is most voltam a Mirai kftnél a Mazda CX-7 kocsimmal, ahol P205D hibát találtak, az adalék tartály hőmérséklet érzékelő áramköre magas. Frissebb szoftverük nincs, így közölték 604e ft tartály komplett csere szükséges. 3 hónappal ezelőtt hátulról belémütköztek, akkor közel 2 millióba került a javítás. Ad-blue szivattyút is kintről kellett hozatniuk 267e forintért. Most közölték dobhatom el, mert komplett tartályt kell cseréni. Felvetődött bennem a kérdés, nem lehet esetleg kiiktatni szoftverileg a hőmérséklet szabályozó visszajelzőt, vagy állandóan ki kell üttetni a hibakódot? Hiszen a tartály jelenleg is teli van, 4 golyóm van a műszerfalon. Kárt okozhat-e a kocsiban, ha a hőmérséklet jelzőt kiiktatjuk? Vagy kilométer alapján (tudjuk 20000 km-re elég egy teli tartály) saját kezüleg töltsük utána. Kérlek ha van bármi kivitelezhető javaslatod, írd meg nekünk, nekem az alábbi címre. javorerdosbt@vnet.hu Köszi! Magdi

lehozsoci | 2017-07-23 14:18 MotoMoto részére

Hello MotoMoto

 

Itt aranyáron 4500 AUD az ára. Úgy néz ki, hogy kiszerelve a tartály tetején van a pumpa, az cserélhető. Belül van a hőmérséklet és szint érzékelő,,,Van ugyan egy nagy kupak a tetején de kialakításilag rombolás nélkül nehéz bejutni és külön nincs is alkatrész hozzá..Annyit még hozzátennék hogy ez a remek SCR tartály a BOSCH gyártotta Csehországban...Üdv Zsocibá

MotoMoto | 2017-07-21 16:38 lehozsoci részére

Tiszteletem! Arra milyen áron van a tartály?

MotoMoto | 2017-07-21 15:31

Szinten ugyanezzel a problemaval kuzdo, ugyanezen hibakodjaim vannal… Nos, az uj tartaly ara csupan brutto 604ezer ft. Ez egyre jobb...

f.attila | 2017-07-19 18:58 lehozsoci részére

Köszönöm a választ! 

Nem éppen megnyugtató a válasz, viszont még hozzá vetőleg sem találok viszonyítási árat erre a tartályra. eBay mutatott egy bontott darabot potom 700 $ körül, de irreálisan soknak tartom. Főleg úgy hogy a kocsiban van 61 ezer km. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó