2018. Október 19. Péntek - Nándor

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ildi70 | 2016-10-03 18:47 lehozsoci részére

Köszönöm a kedvességed! 

Sajnos ma voltam a mazda mirainál és a következőt mondták:  az egész tartályt kikell cserélni mert a lekristályosodott folyadéktól eldugult acl pumpa. A pumpa 270ezer. De ha újra beszívja a csövekben letapadt adbluet akkor újra eldugul. Ezert az egész tartályt cserélni kell.kb.600ezer forintos dolog. Készen vagyok ettől.   Nem tudom nincs-e más lehetőség a hiba megoldására! 

lehozsoci | 2016-10-03 14:14 Ildi70 részére

Hello Ildi

 

Ez a kód a NOx sensor hibára hivatkozik. A SCR rendszer a nitrogén oxidok megszüntetésére készült. Normál esetben nitrogén vesz körbe bennünket a légtérben..viszont magas hőmérsékleten a nitrogén kémiai reakcióba léphet az oxigénnel ami számunkra viszont mérgező! Ezeket hívjuk NOx nek ami akár több atomos lehet...Szóval a hibakód ennek a sensor-nak a rendszer hibájára utal. Megjegyzem az hogy adott egy hibakód ami nem azt jelenti hogy a sensor a hibás hanem ez a rendszer...Ez a sensor  a DPF utáni SCR házba van beágyazva...hogy biztos e hogy a sensor a hibás a gyártó egy tesztet ajánl lefuttatni a MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM  -el ami egy kényszerített DPF regenerálás utáni jel ellenörzés bizonyíthat.

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-10-02 14:51 Ildi70 részére

P2200 a helyes hibakód

Ildi70 | 2016-10-02 14:49

Köszönöm a segítséget! A hibakód P200d1 . Ez volt az utolsó. Regenerálták es remélték ettől elmúlik. Most 1 hét után újra kigyulladt a lámpa amiről már írtam. 

lehozsoci | 2016-10-01 12:30 szimre részére

Sziasztok

 

Ha a SCR (SELECTIVE CATALYST REDUCTION)  rendszerrel van baj akkor ahol az AD BLUE mennyiségjelző helyett 850km fog látszani ami ha lefogy nullára a motor meg fog állni és nem fog beindulni többé...Jó volna tudni mi a hibakód...Az SCR rendszer a vezérlőegységből, injectorból és a tartályból áll. Nos a tartályban van a hőmérséklet és szintérzékelő szenzor...Ha valamelyik odavan akkor tartály csere ami szemtelenül drága! Lehet a code P205D ami régebben egy szoftware frissítéssel kezelhető volt..

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-09-29 15:14 szimre részére

Szia Imre! Legyszi segíts a megoldasban mert nekem ugyanez a baj jelentkezett a cx7- ben. 2 hete vettem 5 évesen az autót.  Kerlek segíts ha tudsz!

Köszönettel: ildikó

Ildi70 | 2016-09-29 15:11 szimre részére

Légyszi segítsetek! Vettem egy 2011-es évjáratú cx7. Sajnos világít az scr lámpa és a motor visszajelző. Valamint az adblue folyadékkal megtehető km már csak 740km. Mit tegyek? 

szimre | 2016-07-12 17:47 lehozsoci részére

Szia! Sikerült megoldani az Ad Blue cserét? És ha igen mennyiből van meg? Köszi.

szimre | 2016-07-05 12:35

Sziasztok!

Van egy 2013-as, dízel CX7-esem, 45.000 km van benne. A tavaly nyáron történt először, hogy kigyulladt az SCR malfunction figyelmeztetés, vigyem szervízbe. Megtettem, azt mondták, hogy csak valami elektronikai hiba, semmi gond, kiütik és mehetek tovább. Így is történt, 11 hónapig nem volt semmi, tegnap ismét jelentkezett a hiba. Találkozott  már valaki  hasonló esettel, és mi a megoldás, ad blue tartály és befecskendő csere, ár? Sajnálom, hogy tavaly nem tettem meg míg garanciális volt, 3 hónappal a 3 év lejárata után már mit tehetek ez ügyben? Megköszönöm ha valakinek van egy jó tanácsa, de főleg jó tapasztalata. Üdvözlettel: Imre

beniasz | 2016-03-29 16:29

Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.

A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?

Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó