2018. Február 24. Szombat - Mátyás

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zolasz2 | 2015-04-18 09:45

Kedves Tamás! Fórum bejegyzésed hatására regisztráltam itt. Sajnálattal olvasom, hogy rajtam kívül más is pórul járt a CX-7-tel. Ugyan ezekkel a panaszokkal szembesültem decemberben 102.000km-t futott 2,3DiSI autómmal. Sajnos én is a téli gumitól vártam a "csodát"; de annál hamarabb tönkrement az osztómű. A bizalmat éppen egy autószerelő adta, aki szerint futómű beállításra lett volna szükség, mert hogy szerinte az autó is kissé balra húzott. A téli gumi cserével együtt szerettem volna megejteni a futóműállítást. Jó lett volna, mert akkor hamarabb kiderül, hogy az osztómű "rágódik" (és nem futómű hibás - sem csapágy - az autó). Nekem szét azért nem robbant - mint másoknak ( http://nepitelet.hu/autok/mazda/cx-7_2007/az_elso_japan_szereto/#indalogin ), de a végén már 30-40km/h-val haladva is úgy rázott az autó, hogy félelmetes volt az utolsó néhány km a szerelőig (érthető módon onnan már nem mentem tovább vele). Bár azt is mondták, hogy akkor már mindegy volt neki. Ennyire tökéletesen magam sem tudtam volna leírni a hibajelenséget, amit megéltem, mint ahogy Te megfogalmaztad. Ezért félek, hogy egy cipőben járunk. Most osztóművet keresek. Sajnos az új megfizethetetlen áron van, de ha találsz 2 bontottat, akkor kérlek írj nekem. Vagy inkább találj egyet és kívánom, hogy nálad "olcsóbb" hiba legyen. Remélem valamilyen módon fel tudjuk venni a kapcsolatot. A legjobbakat kívánva, üdvözlettel: Zoli

andrastomi | 2015-03-30 09:13 mazda-auto.hu részére

 Most nézem, Békéscsaba az elég messze van nekem, majd egyeztetek a helyi Mazda szervizzel... Köszönöm a tanácsot!

andrastomi | 2015-03-30 09:11 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda Auto!

 

Köszönöm a választ. Milyen elérhetőségen lehetne egy ilyen "meghallgatást" egyeztetni?

 

Üdvözlettel, András Tamás

mazda-auto.hu | 2015-03-30 08:28 andrastomi részére

 Ezt egészen biztosan hallanunk kellene, de inkább a csapágy a valószínű.

andrastomi | 2015-03-28 13:00

Tisztelt Fórumtársak!

 

4,5 éves, lassan 100 ezer km-t futott, dízel CX7-esemen az alábbi jelenségre figyeltem fel 1-2 hónapja.  A kasztni hátsó traktusa felől menet közben búgó hang halattszik, kb. 40-50 km/óra körül kezdődik, 80-100 körül a leghangosabb, majd nagyobb sebességnél elhalkul. Tipikusan csapágy vagy gumiabroncs hangra gyanakodtam, de a hátsó kerekeket emelés után "megrángattam", nem lóg, nem kottyan, és a téli gumik nyárira cseréje után is megmaradt a hang, csak más "hangszínben" hallom. Amire még gondolok az a diffi lehet, ebben tavaly cseréltek olajat az éves karbantartás során.  Olyan a hang, mintha egy troli üldözne menet közben. Az autó működésében, vezetésében semmi különöset nem tapasztalok. Mit tanácsoltok, szervíz, esetleg diffi olajcsere másfélére, vagy ez ilyen, másnál is megvan a hang. Igazából nem tudom, hogy korábban búgott-e, csak nem figyeltem rá, vagy új a jelenség.

 

Köszönettel, Tamás

istvan1979 | 2015-03-18 16:20 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, akkor lehet így marad...

karcsesz | 2015-03-17 07:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönőm szépen a gyors választ.A check in és a SCR lámpa kialudt miután valamit csináltak az ADBLUE tartálynál mert azt mondták,hogy az érintkező rossz.A DPF-re mondták a vezérműlánc megnyulását miután rámértek.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:25 karcsesz részére

 Azt kell írjam, hogy előfordul ebben a motorban. A lánc megnyúlásának értéke kiolvasható a Mazda szerviz diagnosztikai rendszerrel. A DPF és SCR hibalámpa nem feltétlenül kapcsolható. Lánccsere esetén javasolt a lánckerekek cseréje is.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:22 istvan1979 részére

 Nincs olyan feltölthető szoftver ehhez a típushoz, mely nem "tartalmazza" az állandó világítást. CX-7-essel nem kísérleteztünk ilyen téren.

karcsesz | 2015-03-16 09:12

Sziasztok nemrég vettem egy mazda cx7 dieselt.153000 km van benne és ugy egy hónapja kivilant rajta a chek in lámpa a dpf,és a scr lámpa.El vittem egy mazda szakszervizbe és azt mondták,hogy a vezérműlánc meg van nyulva és ezért vezérműláncot kell cserélni.És még azt is mondták,hogy ez egy tipus hiba.Elégé csodálkozom ezzen mert ha még egy 300000 km autoról lenne szó.Kérdésem az lenne,hogy lehetséges-e???DE a motor nem csörög egyáltalán még hidegben se.Ja és,hogy után gyártott alkatrész nincs is hozzá csak gyári amit eddig a legolcsóbban 140000ft mondtak ez szett ár.Végeredmény képen arra lenne kiváncsi,hogy tényleg ez lehet-e a baja??Elöre is köszönöm a válaszukat!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó