2018. Április 26. Csütörtök - Ervin

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-12-22 15:00 gtom részére

Ha az ülésállító kar jól működik, akkor a vezető sínnél lesz a hiba. Az ülést ki kell venni, leszerelni a vezető sínről és heggesztéssel javítható.

f.attila | 2016-12-14 16:23

Sziasztok

CX-7 gyári navigációhoz létezik teljes európa térkép (Magyarország, Románia, Horváto., Szerb,) vagy csak úgymond nyugat európa létezik?

Köszönöm előre is a válaszokat.

gtom | 2016-11-22 18:38

Sziasztok, üdvözlök mindenkit.

Egy 2009-es CX7-es vezető ülése lötyög (nem a háttámla külön, hanem egyben az egész). Találkoztatok már hasonlóval? Egy autókárpitos szerint természetes kopás, valahol az ülésemelő környékén, én alul a síneknél érzékelem. Lehet ezt javítani?

Előre is köszi a javaslatokat.

üdv.

Ildi70 | 2016-10-04 18:23 lehozsoci részére

Szia! Tudnék veled erről beszélni? Emailem: ilus70@citromail.hu köszönöm

lehozsoci | 2016-10-04 13:50 Ildi70 részére

Hello Ildi70

Azt ítrad hogy a hibakód P2200 volt ami a NOx sensor hibára utal!? Ennek semmi köze nincs a pumpához! A puma meghibásodása esetén 4 különböző hibakódot adhat...Az ad blue kristályosodik?? Hát én még kristályosodást nem láttam...Az tény hogyha kiöntesz a földre egy kis ad blue folyadékot akkor elpárolgás után kristályos nyomot hagy...de hogy ezért a tankot is kell cserélni? Hát nem hiszem….valami itt nem tiszta…

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-10-03 18:47 lehozsoci részére

Köszönöm a kedvességed! 

Sajnos ma voltam a mazda mirainál és a következőt mondták:  az egész tartályt kikell cserélni mert a lekristályosodott folyadéktól eldugult acl pumpa. A pumpa 270ezer. De ha újra beszívja a csövekben letapadt adbluet akkor újra eldugul. Ezert az egész tartályt cserélni kell.kb.600ezer forintos dolog. Készen vagyok ettől.   Nem tudom nincs-e más lehetőség a hiba megoldására! 

lehozsoci | 2016-10-03 14:14 Ildi70 részére

Hello Ildi

 

Ez a kód a NOx sensor hibára hivatkozik. A SCR rendszer a nitrogén oxidok megszüntetésére készült. Normál esetben nitrogén vesz körbe bennünket a légtérben..viszont magas hőmérsékleten a nitrogén kémiai reakcióba léphet az oxigénnel ami számunkra viszont mérgező! Ezeket hívjuk NOx nek ami akár több atomos lehet...Szóval a hibakód ennek a sensor-nak a rendszer hibájára utal. Megjegyzem az hogy adott egy hibakód ami nem azt jelenti hogy a sensor a hibás hanem ez a rendszer...Ez a sensor  a DPF utáni SCR házba van beágyazva...hogy biztos e hogy a sensor a hibás a gyártó egy tesztet ajánl lefuttatni a MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM  -el ami egy kényszerített DPF regenerálás utáni jel ellenörzés bizonyíthat.

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-10-02 14:51 Ildi70 részére

P2200 a helyes hibakód

Ildi70 | 2016-10-02 14:49

Köszönöm a segítséget! A hibakód P200d1 . Ez volt az utolsó. Regenerálták es remélték ettől elmúlik. Most 1 hét után újra kigyulladt a lámpa amiről már írtam. 

lehozsoci | 2016-10-01 12:30 szimre részére

Sziasztok

 

Ha a SCR (SELECTIVE CATALYST REDUCTION)  rendszerrel van baj akkor ahol az AD BLUE mennyiségjelző helyett 850km fog látszani ami ha lefogy nullára a motor meg fog állni és nem fog beindulni többé...Jó volna tudni mi a hibakód...Az SCR rendszer a vezérlőegységből, injectorból és a tartályból áll. Nos a tartályban van a hőmérséklet és szintérzékelő szenzor...Ha valamelyik odavan akkor tartály csere ami szemtelenül drága! Lehet a code P205D ami régebben egy szoftware frissítéssel kezelhető volt..

Üdv

Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó