2022. Május 19. Csütörtök - Ivó, Milán

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Jason | 2019-08-12 21:11

Sziasztok

Nekem is ez a probléma van az Adblue höérzékelővel. Segitsenek Óbudai szerviz cimével

Elöre is megköszönöm !

szaboati | 2019-08-10 17:08 szaboati részére

Szia Pepe papa!

Lehet hogy nem jó hőérzékelőt szeretünk be acx7-be.Megtudnád mondani pontosan hogy 10 kohm-os ellenállású hőérzékelő kell ,vagy 21°C -nál legyen a 10kohm-os ellenállásnak lenni. Mert a soós kft-néé nincs ilyen ntc érzékelő csak a 10kohm/25°C, de máshol sem találtam.Azt mondták hogy ilyen nincs, mivel ezek az érzékelők mind 25°C-nál adják névleges ellenállást.előre is köszönöm!

szaboati | 2019-08-07 19:39 Pepe papa részére

​​​​​​Szia Pepe papa!

Van egy cx7-em és az adblue problémával küzdök. A jelenség érdekes, hőérzékelő hibát ír, de hol adja a hibát hol nem. Kezdetben egy két hét eltelt addig minden jól működött de most már mindíg adja a hibát.Ezt úgy értem hogy beadja számol vissza, majd eltelik egy kis idő, ez változó lehet egy óra de általában másnapra mindíg megjavul. Ez tart addig míg nem megyek ki a városból. Elindulok hosszabb utra ki érek a városból azonnal elveszi a labdákat és számol.Fél éve ezt csinálja. Kicseréltem a hőérzékelőt ahogy leírtad gondoltam jó lesz. De nem, ugyan azt csinálja, és hőérzékelő hibát ír még mindíg. Lenne-e ötleted mi okozza a problémát. Amikor már le megy a km számláló 500km alá akkor egyszerüen leveszem az akku sarut várok pár másodpercet visszarakom a sarut és visza adja a labdákat pár másodpercre persze de legalább 830km-ről kezdi ismét számolni a km. Előre is köszönöm a segítséget.

Gyappi | 2019-07-17 12:16 Hajni350 részére

Szia Hajni, én is kérném az említett szerviz elérhetőségét! Előre is köszönöm. gyappi@gmail.com

suli75 | 2019-07-03 19:50 Pepe papa részére

Üdv Pepe papa!

Szeretném kérdezni, hogy az általad megjavított AdBlue tartály működik-e még? Sajnos nekem is villog az SCR visszajelző, így keresem a megoldást, ami jó, és persze nem terheli túl a pénztárcámat.

Köszi a választ!

Üdv: Zsolt

 

takbogi | 2019-06-26 14:30 Hajni350 részére

Kedves Hajni!

Meg tudnád adni az elérhetőségét annak az óbudai szervíznek? Nekem is az ad Blue tartállyal van gond.

Köszönettel: Szabó Boglárka takbogi@gmail.com

Mazdajozsi | 2019-05-13 18:46 Hajni350 részére

Szia . Én is adblue problémával küszködöm , elkérhetném a szerelő elérhetőségét. köszönöm

Hajni350 | 2019-05-06 12:24

Sziasztok!

Én is hasonló cipőben jártam.

Tönkre ment az AdBlue tartályom, elvittem a mazda szervízbe ahol olyan 600.000 ft körüli javítási összeget mondtak rá. Találtam egy szervízt Óbudán ahol az ár töredékéért, rövid időn belül megcsinálták. Azóta is kitűnően működik.

Pepe papa | 2019-03-04 19:23 Pepe papa részére

Sziasztok!

Fontos még, hogy a sárga, kék piros és szürke vezeték a szintérzékelőé, a vastag fehér és vastag piros a fűtésé. Ezeket nem csíptem el. A hőérzékelőnek fúrtam egy 6 mm-es lyukat a tetőbe, mivel máshol nem tudtam kivezetni a kábelét. Az érzékelőt oda erősítettem kötegelővel a rossz mellé, és visszaszereléskor a tetőn lévő kábel átvezetést kikentem kétkomponensű gyantával.

Bonyolultnak hangzik, de nem az. A műhelyben készítettem magamnak bekötési rajzot, elnézést a minőségért.

Érdemes több fotót csinálni a szerelés fázisairól. 

Elfelejtettem írni, hogy sajnos a hátső lökhárítő leszerelésével kezdődik a munka, és visszaszerelésével fejeződik be. Ha nincs levéve, nem lehet normálisan hozzáférni a tartály csavarjaihoz.

 

Üdv. PP

Pepe papa | 2019-03-04 19:02

Sziasztok!

Ritkán vagyok a fórumon.

Most látom a kérdéseket:

Az AdBlue tartály hőérzékelővel megegyező érzékelőt (szilikongumi kábel, rozsdamentes acél vég) a Soós Zrt . árulja, XVI. ker. Kövirózsa u. 5. (8-16), tel.: 06-1-4034472, 

Ez hűtéstechnikához való, de teljesen megegyezik a gyári értékekkekel és kb. 2-3000,- Ft!!!

(NTC 10 kOhm/21°C)

A szereléshez le kell szerelni a tartályt, szethúzni a csatlakozókat. Mindent összejelöltem, mielőtt szétbontom, hogy a helyzete ne legyen kérdés az összeszereléskor. Én előtte leürítettem a tartályt egy csővel, mert nehéz tartani is, meg szerelni is egyedül. Ha a tartály asztalon van, a tetejéről leszereltem a szivattyút, mert azzal nem volt dolgom, megjelölve, hogy mit-honnan szereltem le. A szivattyú alatti fedelet egy nagy fekete menetes leszorító gyűrű tartja, amit összejelölés után lecsavartam, és akkor jutunk el a tartály belsejében lévő szerelvényekhez. Ha a gyűrű lent van, a szerelvényeket ki lehet emelni. Bajonett záras, elfordítva kb. 60°-ot kiemelhető.

A vezetékek közül a vékony fekete és a vékony fehér a hőérzékelőé, ezeket elcsípve kötöttem be az újat, forrasztás és műgyantás zsugorcső használatával. Fordított sorrendben összeraktam, töröltem a hibát a komputerből, és azóta nem volt hibajelzésem.

Sok sikert a bátor szerelőknek.

 

Üdv, PepePapa

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó