2017. November 21. Kedd - Olivér

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdarobi | 2015-07-10 20:50 lehozsoci részére

 Köszi.

25 Ohm. :(

Akkor csere lesz.....

lehozsoci | 2015-07-10 13:41 mazdarobi részére

 hello!

 

Hát igen, nem túl gusztusos és egészséges pisát lötyögtetni mérő edénybe a kocsi alatt ebben egyetértek. Húzd le a csatlakozót az injectorról és mérd meg az ellenállását, úgy 4-5 Ohm körüli érték jó, ha 10 felett van akkor kuka.

Udv

zsocibá

mazdarobi | 2015-07-09 23:38 lehozsoci részére

 Köszi,itthon 110000 Ft az ára.

A befecskendező teszthez szét kell szedni,s mérni a mennyiségét.Nem egyszerű mililiter pontossággal megállapítani.

Gondoltam,hátha találkozott valaki ilyennel. :))

lehozsoci | 2015-07-09 12:06 mazdarobi részére

 Hello!

Valóban az urea injector vezérlési hibára utal. Ha a kábelezés, csatlakozás rendben van akkor a IDS-el lehet egy befecskendezési tesztet csinálni. Én egyszer találkoztam vele, akkor a befecskendező volt hibás,.. de rohadt drága! Itt Ausztráliában ha jól emlékszem több mint $2000 volt! Érdemes alaposan átnézni!

DTC P2047:11

DTC P2047:12

DTC P2047:13

DTC P2047:14

DTC P2047:15

Urea injector valve circuit malfunction (short to ground/short to power supply and open)

DETECTION CONDITION
•  The SCR control unit monitors the input signal from the urea injector valve when the ignition is switched ON. The SCR control unit determines that there is a malfunction in the urea injector.
Monitoring condition
―  Following conditions are met:
•  Battery voltage: 9—16 V
Diagnostic support note
•  The MIL/SCR warning light illuminates if the SCR control unit detects the above malfunction condition in first drive cycle.
•  PENDING CODE is available if the SCR control unit detects the above malfunction condition during the first drive cycle.
•  FREEZE FRAME DATA (mode2) and snapshot data are available.
•  The DTC is stored in the SCR control unit memory.
POSSIBLE CAUSE
•  Urea injector short cord connector or terminal malfunction
•  Urea injector malfunction
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  SCR control unit connector or terminal malfunction
•  Urea injector connector or terminal malfunction
•  SCR control unit malfunction

DTC P2047:11

DTC P2047:12

DTC P2047:13

DTC P2047:14

DTC P2047:15

Urea injector valve circuit malfunction (short to ground/short to power supply and open)

DETECTION CONDITION
•  The SCR control unit monitors the input signal from the urea injector valve when the ignition is switched ON. The SCR control unit determines that there is a malfunction in the urea injector.
Monitoring condition
―  Following conditions are met:
•  Battery voltage: 9—16 V
Diagnostic support note
•  The MIL/SCR warning light illuminates if the SCR control unit detects the above malfunction condition in first drive cycle.
•  PENDING CODE is available if the SCR control unit detects the above malfunction condition during the first drive cycle.
•  FREEZE FRAME DATA (mode2) and snapshot data are available.
•  The DTC is stored in the SCR control unit memory.
POSSIBLE CAUSE
•  Urea injector short cord connector or terminal malfunction
•  Urea injector malfunction
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  SCR control unit connector or terminal malfunction
•  Urea injector connector or terminal malfunction
•  SCR control unit malfunction

mazdarobi | 2015-07-08 17:23

Sziasztok!

P2047 hibakóddal találkozott valaki? Talán az adblue bef.szelep a hibás?

istvan1979 | 2015-06-11 16:49 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, keresem...

mazda-auto.hu | 2015-06-11 11:12 istvan1979 részére

 A tűzfalon, a motor mögött.

istvan1979 | 2015-06-10 17:13

 

 

Sziasztok,

 

2009' 2,3Disi benzines az autom, úgy gondolom klíma csepp víz elvezetés eldugulhatott, kesztyű tartó mögötti részből szivárog a szőnyegre a víz... 

Merre kereshetem az elvezető csövet, honnan tisztíthatnám ezt? Találkozott vki hasonló próblémával?

 

Köszönöm!  

zolasz2 | 2015-04-18 09:47 andrastomi részére

Szia! Új hozzászólást írtam Autó Expanzió által működtetett honlapon. üdv. Zoli

zolasz2 | 2015-04-18 09:45

Kedves Tamás! Fórum bejegyzésed hatására regisztráltam itt. Sajnálattal olvasom, hogy rajtam kívül más is pórul járt a CX-7-tel. Ugyan ezekkel a panaszokkal szembesültem decemberben 102.000km-t futott 2,3DiSI autómmal. Sajnos én is a téli gumitól vártam a "csodát"; de annál hamarabb tönkrement az osztómű. A bizalmat éppen egy autószerelő adta, aki szerint futómű beállításra lett volna szükség, mert hogy szerinte az autó is kissé balra húzott. A téli gumi cserével együtt szerettem volna megejteni a futóműállítást. Jó lett volna, mert akkor hamarabb kiderül, hogy az osztómű "rágódik" (és nem futómű hibás - sem csapágy - az autó). Nekem szét azért nem robbant - mint másoknak ( http://nepitelet.hu/autok/mazda/cx-7_2007/az_elso_japan_szereto/#indalogin ), de a végén már 30-40km/h-val haladva is úgy rázott az autó, hogy félelmetes volt az utolsó néhány km a szerelőig (érthető módon onnan már nem mentem tovább vele). Bár azt is mondták, hogy akkor már mindegy volt neki. Ennyire tökéletesen magam sem tudtam volna leírni a hibajelenséget, amit megéltem, mint ahogy Te megfogalmaztad. Ezért félek, hogy egy cipőben járunk. Most osztóművet keresek. Sajnos az új megfizethetetlen áron van, de ha találsz 2 bontottat, akkor kérlek írj nekem. Vagy inkább találj egyet és kívánom, hogy nálad "olcsóbb" hiba legyen. Remélem valamilyen módon fel tudjuk venni a kapcsolatot. A legjobbakat kívánva, üdvözlettel: Zoli

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó