2018. Január 20. Szombat - Sebestyén

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdarobi | 2015-07-10 20:50 lehozsoci részére

 Köszi.

25 Ohm. :(

Akkor csere lesz.....

lehozsoci | 2015-07-10 13:41 mazdarobi részére

 hello!

 

Hát igen, nem túl gusztusos és egészséges pisát lötyögtetni mérő edénybe a kocsi alatt ebben egyetértek. Húzd le a csatlakozót az injectorról és mérd meg az ellenállását, úgy 4-5 Ohm körüli érték jó, ha 10 felett van akkor kuka.

Udv

zsocibá

mazdarobi | 2015-07-09 23:38 lehozsoci részére

 Köszi,itthon 110000 Ft az ára.

A befecskendező teszthez szét kell szedni,s mérni a mennyiségét.Nem egyszerű mililiter pontossággal megállapítani.

Gondoltam,hátha találkozott valaki ilyennel. :))

lehozsoci | 2015-07-09 12:06 mazdarobi részére

 Hello!

Valóban az urea injector vezérlési hibára utal. Ha a kábelezés, csatlakozás rendben van akkor a IDS-el lehet egy befecskendezési tesztet csinálni. Én egyszer találkoztam vele, akkor a befecskendező volt hibás,.. de rohadt drága! Itt Ausztráliában ha jól emlékszem több mint $2000 volt! Érdemes alaposan átnézni!

DTC P2047:11

DTC P2047:12

DTC P2047:13

DTC P2047:14

DTC P2047:15

Urea injector valve circuit malfunction (short to ground/short to power supply and open)

DETECTION CONDITION
•  The SCR control unit monitors the input signal from the urea injector valve when the ignition is switched ON. The SCR control unit determines that there is a malfunction in the urea injector.
Monitoring condition
―  Following conditions are met:
•  Battery voltage: 9—16 V
Diagnostic support note
•  The MIL/SCR warning light illuminates if the SCR control unit detects the above malfunction condition in first drive cycle.
•  PENDING CODE is available if the SCR control unit detects the above malfunction condition during the first drive cycle.
•  FREEZE FRAME DATA (mode2) and snapshot data are available.
•  The DTC is stored in the SCR control unit memory.
POSSIBLE CAUSE
•  Urea injector short cord connector or terminal malfunction
•  Urea injector malfunction
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  SCR control unit connector or terminal malfunction
•  Urea injector connector or terminal malfunction
•  SCR control unit malfunction

DTC P2047:11

DTC P2047:12

DTC P2047:13

DTC P2047:14

DTC P2047:15

Urea injector valve circuit malfunction (short to ground/short to power supply and open)

DETECTION CONDITION
•  The SCR control unit monitors the input signal from the urea injector valve when the ignition is switched ON. The SCR control unit determines that there is a malfunction in the urea injector.
Monitoring condition
―  Following conditions are met:
•  Battery voltage: 9—16 V
Diagnostic support note
•  The MIL/SCR warning light illuminates if the SCR control unit detects the above malfunction condition in first drive cycle.
•  PENDING CODE is available if the SCR control unit detects the above malfunction condition during the first drive cycle.
•  FREEZE FRAME DATA (mode2) and snapshot data are available.
•  The DTC is stored in the SCR control unit memory.
POSSIBLE CAUSE
•  Urea injector short cord connector or terminal malfunction
•  Urea injector malfunction
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to power supply in wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Short to ground in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal A and SCR control unit terminal 74
•  Open circuit in the wiring harness between urea injector short cord terminal B and SCR control unit terminal 91
•  SCR control unit connector or terminal malfunction
•  Urea injector connector or terminal malfunction
•  SCR control unit malfunction

mazdarobi | 2015-07-08 17:23

Sziasztok!

P2047 hibakóddal találkozott valaki? Talán az adblue bef.szelep a hibás?

istvan1979 | 2015-06-11 16:49 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, keresem...

mazda-auto.hu | 2015-06-11 11:12 istvan1979 részére

 A tűzfalon, a motor mögött.

istvan1979 | 2015-06-10 17:13

 

 

Sziasztok,

 

2009' 2,3Disi benzines az autom, úgy gondolom klíma csepp víz elvezetés eldugulhatott, kesztyű tartó mögötti részből szivárog a szőnyegre a víz... 

Merre kereshetem az elvezető csövet, honnan tisztíthatnám ezt? Találkozott vki hasonló próblémával?

 

Köszönöm!  

zolasz2 | 2015-04-18 09:47 andrastomi részére

Szia! Új hozzászólást írtam Autó Expanzió által működtetett honlapon. üdv. Zoli

zolasz2 | 2015-04-18 09:45

Kedves Tamás! Fórum bejegyzésed hatására regisztráltam itt. Sajnálattal olvasom, hogy rajtam kívül más is pórul járt a CX-7-tel. Ugyan ezekkel a panaszokkal szembesültem decemberben 102.000km-t futott 2,3DiSI autómmal. Sajnos én is a téli gumitól vártam a "csodát"; de annál hamarabb tönkrement az osztómű. A bizalmat éppen egy autószerelő adta, aki szerint futómű beállításra lett volna szükség, mert hogy szerinte az autó is kissé balra húzott. A téli gumi cserével együtt szerettem volna megejteni a futóműállítást. Jó lett volna, mert akkor hamarabb kiderül, hogy az osztómű "rágódik" (és nem futómű hibás - sem csapágy - az autó). Nekem szét azért nem robbant - mint másoknak ( http://nepitelet.hu/autok/mazda/cx-7_2007/az_elso_japan_szereto/#indalogin ), de a végén már 30-40km/h-val haladva is úgy rázott az autó, hogy félelmetes volt az utolsó néhány km a szerelőig (érthető módon onnan már nem mentem tovább vele). Bár azt is mondták, hogy akkor már mindegy volt neki. Ennyire tökéletesen magam sem tudtam volna leírni a hibajelenséget, amit megéltem, mint ahogy Te megfogalmaztad. Ezért félek, hogy egy cipőben járunk. Most osztóművet keresek. Sajnos az új megfizethetetlen áron van, de ha találsz 2 bontottat, akkor kérlek írj nekem. Vagy inkább találj egyet és kívánom, hogy nálad "olcsóbb" hiba legyen. Remélem valamilyen módon fel tudjuk venni a kapcsolatot. A legjobbakat kívánva, üdvözlettel: Zoli

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó