2024. Április 23. Kedd - Béla

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lehozsoci | 2017-08-10 12:19 Magdi63 részére

Hello Magdi

 

A Adblue tartályban azért van hőmérséklet érzékelő, hogy ha a tartályban meg akarna fagyni a Matyi akkor a vezérlőegység beindítja a fűtést a tartályban és a csővekben... Ha a P205D kód van akkor a vezérlőegység több mint 3.16 Voltot lát a vezérlőegység csatlakozó pont 56-os jelén. A tartály szint és hőmérséklet érzékelőjét egy egységbe zsugorították ettől egy picit bonyolult...Namost ha a vezérlőegységet be akarjuk csapni akkor meg kell mérni a feszültséget a vezérlőegység 56 os kiosztásánál...ha pl akku feszültséget találnánk akkor egy ellenállást beiktatva sorosan kötve  a feszültséget 0.165V és 3.16V lehetne szorítani akkor a vezérlőegység szerint-OK, A SCR vezérlőegység a kabin-ban van az ülés alatt. Pl 1.02volt feszültség 26 Celsius fokot jelent ami a határértékek között van. Viszont gond lehet ott télen mert hidegebb időben nem fűtene a rendszer. bocsi ha bonyolult...de elméletileg manipulálható az áramkör mert a SCR feszültséget néz..szoftveres buherában én nem hiszek….

Üdv

Zsocibá

Lótolvaj | 2017-08-08 20:25 Magdi63 részére

1 hónapja kb jött elő nekem is azs scr probléma. Akkor 10 ezerért kitöröltettem a kódot azóta nem jött elő. Nem vagyok hajlandó 600ezret kifizetni a mazdának. Pofátlan lehúzás az egész. Ha havonta 10K ft-ba is kerül a hibakód törlése akkor az 5 év de ha mondjuk 2-3 havonta kell csak erre költeni, akkor 10-15 év mire elérem a 600ezer forintot.  Addig meg valószinüleg nem lesz meg az autó. Most épp egy német emberkével tárgyalok amúgy aki végleges szoftver megoldást kínál a problémára. Ha onnan lesz hasznos infó

Magdi63 | 2017-08-07 12:20 lehozsoci részére

Sziasztok! Sajnos én is most voltam a Mirai kftnél a Mazda CX-7 kocsimmal, ahol P205D hibát találtak, az adalék tartály hőmérséklet érzékelő áramköre magas. Frissebb szoftverük nincs, így közölték 604e ft tartály komplett csere szükséges. 3 hónappal ezelőtt hátulról belémütköztek, akkor közel 2 millióba került a javítás. Ad-blue szivattyút is kintről kellett hozatniuk 267e forintért. Most közölték dobhatom el, mert komplett tartályt kell cseréni. Felvetődött bennem a kérdés, nem lehet esetleg kiiktatni szoftverileg a hőmérséklet szabályozó visszajelzőt, vagy állandóan ki kell üttetni a hibakódot? Hiszen a tartály jelenleg is teli van, 4 golyóm van a műszerfalon. Kárt okozhat-e a kocsiban, ha a hőmérséklet jelzőt kiiktatjuk? Vagy kilométer alapján (tudjuk 20000 km-re elég egy teli tartály) saját kezüleg töltsük utána. Kérlek ha van bármi kivitelezhető javaslatod, írd meg nekünk, nekem az alábbi címre. ... Köszi! Magdi

lehozsoci | 2017-07-23 14:18 MotoMoto részére

Hello MotoMoto

 

Itt aranyáron 4500 AUD az ára. Úgy néz ki, hogy kiszerelve a tartály tetején van a pumpa, az cserélhető. Belül van a hőmérséklet és szint érzékelő,,,Van ugyan egy nagy kupak a tetején de kialakításilag rombolás nélkül nehéz bejutni és külön nincs is alkatrész hozzá..Annyit még hozzátennék hogy ez a remek SCR tartály a BOSCH gyártotta Csehországban...Üdv Zsocibá

MotoMoto | 2017-07-21 16:38 lehozsoci részére

Tiszteletem! Arra milyen áron van a tartály?

MotoMoto | 2017-07-21 15:31

Szinten ugyanezzel a problemaval kuzdo, ugyanezen hibakodjaim vannal… Nos, az uj tartaly ara csupan brutto 604ezer ft. Ez egyre jobb...

f.attila | 2017-07-19 18:58 lehozsoci részére

Köszönöm a választ! 

Nem éppen megnyugtató a válasz, viszont még hozzá vetőleg sem találok viszonyítási árat erre a tartályra. eBay mutatott egy bontott darabot potom 700 $ körül, de irreálisan soknak tartom. Főleg úgy hogy a kocsiban van 61 ezer km. 

lehozsoci | 2017-07-19 13:08 f.attila részére

Hello Attila

 

A P205d a SCR tartályon belüli hőmérséklet jelző hibára utal. Ha az SCR rendszerrel hiba lép fel akkor 850 km kezd visszaszámolni és utána a motor meg fog állni...Régen erre volt egy szoftver frissítés ami ezt orvosolja, érdemes volna ezzel kezdeni, márkaszrvíz SCR modul software upgrade...Ha ez nem segít meg kellene nézni mennyi is a hőmérséklet jelző adat.. ha a valós érték kb 80 celsius fok körüli és a SCR csatlakozó széthúzva -40 celsius, szinte biztos hogy a szenzor hibás. Sajnos az a SCR tartályon belül van és annak része..ki kell cserélni a tartályt...nem olcsó...

Üdv

Zsocibá

f.attila | 2017-07-19 09:47 lehozsoci részére

Szia

Hasonló a problémám nekem is. Nekem 830-ról kezdi a vissza számlálást az autó de 3-4 indítás után mindig eltűnik, majd előjön.

Kiolvastattam a hibákat és kettőt mutat:

- P205D

-U0442

Az első valami hőfok jelzőre utal, de a másodikra nem találtam semmit. Ezek egyedi hibák, vagy pedig konstrukciós probléma?

Köszönöm a válaszod előre is.

Lótolvaj | 2017-07-11 09:14 Balsa részére

sziasztok,

 

van bármi hír a probléma megoldásáról? Ugyanez jött elő nekem is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó