2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vau | 2014-02-14 14:51

 Sziasztok!


Egy mazdás jóbarátom ajánlotta ezt a fórumot, hátha ti tudtok segíteni. A CX-7-esem lassú hátraguruláskor (pl. lejtőn elindulva) huhogó hangot ad. Nem tudjátok, mi lehet a jelenség oka? Az autó egy napja van nálam, állítólag újak a fékek és a fékbetétek, 72 ezer kilométerrel. 

Barba | 2013-05-27 11:53

Szia Zsocibá! Nem vontattak:( sajnos, mert legalább most tudnám mia a baj:) Időközben megadta megát a bal hátsó kerékcsapágy, azt csarélték, de azon kívül, hogy a szervízben a rezonanciát továbbra is "érzékelik" nem tudják mi baja lehet. Arra várunk, hogy rosszabb legyen.. Üdv Barba

lehozsoci | 2013-05-22 11:45

Hello Barba! Ha még emlékszer rám, én írtam a tengely sebesség-különbözet hatásáról. Gondolom a hátsó diffferenciállmű adta meg végleg magát magát.A CX-7 és a CX-9 modelleket nem lehet úgy vontatni, hogy vagy csak az első vagy csak a hátsó tengelyek forogjanak. Lehet, hogy hasonló történt, rosszul parkoltál és Pókos autó elhúzott? Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:39 Barba részére

Várjuk a fejleményeket!

Barba | 2013-05-21 15:20

Holnap viszem a szervízbe, a helyzet annyiban változott, hogy mást már 40 felett valami folyamatos "morgást" hallok hátulról, ami a sebességgel fokozódik, míg a másik jelenség csak gázadás mellett jelentkezett, ez már gurulásnál sem marad abba...

Barba | 2013-04-27 11:10

Köszönöm szépen az új tippeket. Beviszem szervízbe, bár kicsit letörtem, hogy vége a garinak és mindjárt ilyen jöhet... Köszönöm még egyszer

mazda-auto.hu | 2013-04-25 15:58 mazda-auto.hu részére

A guminyomás esetében figyelj, mert lehet, hogy melegek voltak az abroncsok amikor lejjebb engedted a nyomást, és így hideghen 2,2 alatt lesz az érték, pedig hidegen kell beállítani.

mazda-auto.hu | 2013-04-25 15:57 Barba részére

Különböző sebességfokozatokban is ugyanolyan tempónál jelentkezik a remegés. Ha igen, akkor lehet, hogy pl. kardántengellyel, vagy az osztóművel van probléma. Ez utóbbira már volt példa.

Barba | 2013-04-25 10:35

Megmrtem mindegyikben 2,5 volt a gyári 2,2 helyett. Most leeresztettem őket, de a rezonancia 40-50 km nél nem szűnt meg. Nagyon köszönöm mégegyszer az eddigi segítő hozzászólásokat, esetleg valami új tipp?

Barba | 2013-04-24 20:13

Köszönöm a válaszokat, a gumival alapban nem lehet baj, a gyári bridgestone dueler h/p sport 235/55 r19 -et vettem rá. Igaz a légnyomásmérő nem jelez, de megnézem a keréknyomásokat. Elnézést, az elsőben nem írtam de amikor visszamentem a gumishoz biztos ami biztos újracentíroztattam a kerekeket, súly leesés nem lehet. Holnap megírom mi az eredmény. Még egyszer köszönöm. Barba

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó