2022. Május 19. Csütörtök - Ivó, Milán

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


beniasz | 2016-03-29 16:29

Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.

A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?

Köszi

zolasz2 | 2016-03-05 18:24 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Címzett!

Mit javasolnak feltételezhető szívórsz. tisztításra? Megint elkezdte fogyasztani az olajat és érces hangja lett a motornak. Mintha az ereje sem lenne az igazi. Szeretném motorfelújítás nélkül megúszni.

Válaszukat előre is köszönöm!

zolasz2 | 2016-03-02 19:35 Magi részére

Szia! Köszi szépen! Találtam Páhiban egy Molnár Autógáz nevű céget. Első körben náluk fogok érdeklődni. Esetleg egy találkozót meg tudunk szervezni kölcsönös tapasztalatcsere céljából? Zoli

Magi | 2016-02-28 20:00 zolasz2 részére

Másodkézből vettem az autót és az ezelőtti gazda szereltette be a gázt.

Én csak annyit tudok,hogy Tomasetto LPG van benne és 10% benzint is használ mikor gázról megy.

Az erejéből mondhatni,hogy nem veszít de 4500 fordulat felett vissza kapcsol benzinre.

zolasz2 | 2016-02-27 03:04 Magi részére

Kedves Magi!

Hol és milyen gázt (CNG/LPG) szereltettél be a CX-7-be? Vannak már tapasztalataid? Engem a megnövekedett koromképződés és szívócső-lerakódás miatt érdekelne egy ilyen átalakítás…

Válaszodat előre is köszönöm!

Zoli

Magi | 2016-02-24 11:01

Hiba elhárítva.

Az autóba gáz (GPL) lett szerelve és a testkábelt a karosszéria és a motor között nem megfelelően rögzítették vissza .Sok zöld oxidálodás és laza volt.

Magi | 2016-02-16 22:08

Adjon Isten...sziasztok.

Gyújtótekercs problémával immár 2 kerek hónapja kínlódok.

(mazda cx 7,évjárat:2009,2261 cm3,191 kw) Az egész ezelőtt két hónapja kezdődött,mikor úton hagyott az aranyos mazdánk.Törtem az agyam,aztán megállapítottam ,hogy az egyes hengeren nem működik a gyújtótekercs. Oké (persze,hogy nem oké),vettem egy gyújtótekercset (mobiletron) és beszereltem. 30 km. után megadta magát.Vettem egy másik gyújtótekercset(era)gondolva,hogy az gyári hibás.Azzal mentem 1200 km. míg megatta magát.A harmadik gyújtótekercsel 1300 km.,mikor kezdett betelni a pohár.Mondom magamnak,hogy most már nem lehet tekercs minőségi hiba,mert 3 félét próbáltam ki (igaz egyik se volt gyári).Jelzem mindig az egyes hengeren ütte ki a tekercset.

 

Következő nekiindulás: 4 drb.gyertya (NGK ILTR6A8G) csere és 4 drb gyári tekercs (FoMoCo) csere. Ekkor kezdődött a galiba :(,ugyanis 30 km. megtétele után kiégett a kettes és a hármas tekercs egyszerre.Nem,hogy kiégett, szószerint meggyúlt .Poroltóval tudtam kioltani a tűzet.Aznap a szenteket mind leszedtem az égről.:(

 

Két hét míg a kábelezést rendbe szedtük ,másik4 drb. tekercs és 4 drb.gyári gyertya.Szervízről szervízre jártam,hibakód nincs.Szakembereknek 80%-a azt mondta ,hogy az ecu hibás.Én ezt nem tudtam és most se tudom bevenni a szép testembe,hogy hibás legyen egyik percről a másikra az ecu a mazdánál.

Hát röviden ez az én nagy galibám.

 

Töltés lemérve 14,4 ,camshaft oké,vezérműlánc oké,vvt fogaskerék oké,egr szelep oké,pillangószelep oké.

Ötletekből kifogytunk,a mazda jelvényén forog a gyomrom :(,de tudom és hiszem ,hogy életre fog kapni a mazdánk.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-15 16:36 Magi részére

Pontosítani kellene, hogy mi gyulladt ki, mert elméletileg a tekercs közvetlenül a gyertyán van?

Magi | 2016-02-11 21:01

Sziasztok olyan gondom van a CX7 mazdammal hogy ha alapjarton megy akkor minden ok de ha megjaratom egy kicsitt pörgösebben kigyullad a gyertya es a tekercs közt a kabel. Le ellenöriztünk mindent es hibat nem kaptunk gyertyat cseréltünk es ugyan az a gond. Talalkozott valaki meg ilyennel?

mazda-auto.hu | 2016-01-20 14:42 pleti részére

261.311.- Ft rendelhető

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó