2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andrastomi | 2015-03-28 13:00

Tisztelt Fórumtársak!

 

4,5 éves, lassan 100 ezer km-t futott, dízel CX7-esemen az alábbi jelenségre figyeltem fel 1-2 hónapja.  A kasztni hátsó traktusa felől menet közben búgó hang halattszik, kb. 40-50 km/óra körül kezdődik, 80-100 körül a leghangosabb, majd nagyobb sebességnél elhalkul. Tipikusan csapágy vagy gumiabroncs hangra gyanakodtam, de a hátsó kerekeket emelés után "megrángattam", nem lóg, nem kottyan, és a téli gumik nyárira cseréje után is megmaradt a hang, csak más "hangszínben" hallom. Amire még gondolok az a diffi lehet, ebben tavaly cseréltek olajat az éves karbantartás során.  Olyan a hang, mintha egy troli üldözne menet közben. Az autó működésében, vezetésében semmi különöset nem tapasztalok. Mit tanácsoltok, szervíz, esetleg diffi olajcsere másfélére, vagy ez ilyen, másnál is megvan a hang. Igazából nem tudom, hogy korábban búgott-e, csak nem figyeltem rá, vagy új a jelenség.

 

Köszönettel, Tamás

istvan1979 | 2015-03-18 16:20 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm, akkor lehet így marad...

karcsesz | 2015-03-17 07:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönőm szépen a gyors választ.A check in és a SCR lámpa kialudt miután valamit csináltak az ADBLUE tartálynál mert azt mondták,hogy az érintkező rossz.A DPF-re mondták a vezérműlánc megnyulását miután rámértek.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:25 karcsesz részére

 Azt kell írjam, hogy előfordul ebben a motorban. A lánc megnyúlásának értéke kiolvasható a Mazda szerviz diagnosztikai rendszerrel. A DPF és SCR hibalámpa nem feltétlenül kapcsolható. Lánccsere esetén javasolt a lánckerekek cseréje is.

mazda-auto.hu | 2015-03-16 11:22 istvan1979 részére

 Nincs olyan feltölthető szoftver ehhez a típushoz, mely nem "tartalmazza" az állandó világítást. CX-7-essel nem kísérleteztünk ilyen téren.

karcsesz | 2015-03-16 09:12

Sziasztok nemrég vettem egy mazda cx7 dieselt.153000 km van benne és ugy egy hónapja kivilant rajta a chek in lámpa a dpf,és a scr lámpa.El vittem egy mazda szakszervizbe és azt mondták,hogy a vezérműlánc meg van nyulva és ezért vezérműláncot kell cserélni.És még azt is mondták,hogy ez egy tipus hiba.Elégé csodálkozom ezzen mert ha még egy 300000 km autoról lenne szó.Kérdésem az lenne,hogy lehetséges-e???DE a motor nem csörög egyáltalán még hidegben se.Ja és,hogy után gyártott alkatrész nincs is hozzá csak gyári amit eddig a legolcsóbban 140000ft mondtak ez szett ár.Végeredmény képen arra lenne kiváncsi,hogy tényleg ez lehet-e a baja??Elöre is köszönöm a válaszukat!!

istvan1979 | 2015-01-20 09:10 mazda-auto.hu részére

 

Köszönöm a gyors választ!

Esetleg van lehetőség ennek modosítására?

Ha igen kábelezni szükséges vagy szoftwerben modosítható?

Köszönöm mégegyszer. 

mazda-auto.hu | 2015-01-20 07:42 istvan1979 részére

 Az autó újkorában egy osztrák rendelet miatt állandó tompított világítással "szerelték" az ebbe a régióba érkező Mazdákat.

istvan1979 | 2015-01-19 17:05

 Tisztelt Mazda-auto!

Szeretném a segítségüket kérni, nem rég vásároltam egy 2009' CX-7 2,3 revolution-t, nagyon tetszik és megvagyok vele elégedve, nagyon jó állapotú és jól működik! :) Viszont zavar, hogy az automata lámpa kapcsolás funkció szerintem nem úgy müködik ahogy kellene, (Leírás ill. logika szerint is, 1.off-tompított nem világit, ehelyett gyujtással nekem mindig világit; 2.csak helyzetjelzö ez ok is, itt nem világít egyedül..; 3. állandó bekapcsolt ez rendben...; 4. Aut. itt is folyamatosan világít!) Pedig a szenzor jól érzékel, mert a müszerfal világításán látom amikor kapcsolgatja...

Telefonon kerestem Bp-i Mazda kereskedéseket elmondásuk alapján ez normális...?

Lehetséges így kell müködnie? Ha igen át lehetne vhogy ezt állítani?

1.off az /off/; 2. helyzetjelzö. /tomp. off/ 3. on. on; 4. aut. világos off. sötét on, mint a müszerfal világítás....

Elnézést ha hosszúra sikeredett.

Köszönöm, szép napot mindenkinek!

 

 

mazda-auto.hu | 2014-11-19 14:06 Lufooka részére

 Jó eséllyel, ha Mazda szervizbe hordták.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó