2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


istvan1979 | 2015-01-19 17:05

 Tisztelt Mazda-auto!

Szeretném a segítségüket kérni, nem rég vásároltam egy 2009' CX-7 2,3 revolution-t, nagyon tetszik és megvagyok vele elégedve, nagyon jó állapotú és jól működik! :) Viszont zavar, hogy az automata lámpa kapcsolás funkció szerintem nem úgy müködik ahogy kellene, (Leírás ill. logika szerint is, 1.off-tompított nem világit, ehelyett gyujtással nekem mindig világit; 2.csak helyzetjelzö ez ok is, itt nem világít egyedül..; 3. állandó bekapcsolt ez rendben...; 4. Aut. itt is folyamatosan világít!) Pedig a szenzor jól érzékel, mert a müszerfal világításán látom amikor kapcsolgatja...

Telefonon kerestem Bp-i Mazda kereskedéseket elmondásuk alapján ez normális...?

Lehetséges így kell müködnie? Ha igen át lehetne vhogy ezt állítani?

1.off az /off/; 2. helyzetjelzö. /tomp. off/ 3. on. on; 4. aut. világos off. sötét on, mint a müszerfal világítás....

Elnézést ha hosszúra sikeredett.

Köszönöm, szép napot mindenkinek!

 

 

mazda-auto.hu | 2014-11-19 14:06 Lufooka részére

 Jó eséllyel, ha Mazda szervizbe hordták.

Lufooka | 2014-11-18 21:34 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a gyors választ, akkor ha jól értem igazából csak a sebességváltót és a fékeket tudom ellenőrizni, a többi lutri... Remélem sikerül majd egy jó példányra szert tenni. Elméletileg ha van alváz számom, akkor szakszervizben megmondják mi a kocsi előélete ugye?

mazda-auto.hu | 2014-11-17 08:16 Lufooka részére

 A motor nagy nyomatéka miatt a hatodik sebességfokozatot igen nagy igénybevételnek lehet kitenni. Ezért ha hatodikban remegés érezhető, akkor kb.: 350000,-Ft-os javítással kell számolni. Az alapjárati csattogás a vezérműtengely állítókerekének hibája, ennek javítása kb.: 150000,-. Bár egy próbaút során gyakorlatilag lehetetlen felmérni, a magas olajfogyasztás utalhat turbófeltöltő csapágy kopásra, de egyes autókban a nem felügyelt motorolajszint miatt más károsodások miatt magas az olajfogyasztás.  Fékezéskor a fékek remegése a tárcsák cseréjével javítható, de kissé alulméretezett az első fék, így több erős fékezés után akár újra deformálódhatnak a tárcsák. 

Egyébként szép és gyors autó, a karbantartott példányokkal nincs probléma több százezer kilométer után sem. 

Lufooka | 2014-11-16 13:48

 Sziasztok, cx7-es gépkocsit szeretnék vásárolni hamarosan, ezért tanácsot szeretnék kérni mire kellene odafigyelni, mik a típus hibái. 2.3 benyás lenne az áldozat. Válaszokat előre is köszi.

vau | 2014-02-18 13:29 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ! A jelenség magától megszűnt. Azt gyanítom, hogy a friss tárcsacsere és betétcsere lehetett valahogy a ludas. Féltem, hogy valami komolyabb baj lehet.
 

mazda-auto.hu | 2014-02-17 08:22 vau részére

 Nehéz így elképzelni. Tehát csak hátrafele guruláskor ad ilyen hangot. Lejtőn elindulásánál nem beszélhetünk hátra gurulásról, éppen csak megmozdul hátrafele az autó. Elképzelhető - mert ugye kézifékkel állsz a lejtőn elindulás előtt) -, a hogy a hátsó kézifék pofák környékén kell keresni a problémát. 

vau | 2014-02-14 14:51

 Sziasztok!


Egy mazdás jóbarátom ajánlotta ezt a fórumot, hátha ti tudtok segíteni. A CX-7-esem lassú hátraguruláskor (pl. lejtőn elindulva) huhogó hangot ad. Nem tudjátok, mi lehet a jelenség oka? Az autó egy napja van nálam, állítólag újak a fékek és a fékbetétek, 72 ezer kilométerrel. 

Barba | 2013-05-27 11:53

Szia Zsocibá! Nem vontattak:( sajnos, mert legalább most tudnám mia a baj:) Időközben megadta megát a bal hátsó kerékcsapágy, azt csarélték, de azon kívül, hogy a szervízben a rezonanciát továbbra is "érzékelik" nem tudják mi baja lehet. Arra várunk, hogy rosszabb legyen.. Üdv Barba

lehozsoci | 2013-05-22 11:45

Hello Barba! Ha még emlékszer rám, én írtam a tengely sebesség-különbözet hatásáról. Gondolom a hátsó diffferenciállmű adta meg végleg magát magát.A CX-7 és a CX-9 modelleket nem lehet úgy vontatni, hogy vagy csak az első vagy csak a hátsó tengelyek forogjanak. Lehet, hogy hasonló történt, rosszul parkoltál és Pókos autó elhúzott? Üdv Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó