2018. Február 25. - Géza

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Barba | 2012-04-16 21:09

Köszönöm szépen a választ. Ez iszonyú összeg. Első körben megpróbálok egy komoly tárcsát beszerezni, mint legolcsóbb próbálkozás, a tapasztalatokat megírom.

mazda-auto.hu | 2012-03-29 10:33 Barba részére

A gyárinál nem nagyon van annak megfelelő jobb utángyártott. A teljes átalakítás 6-700e Ft körül alakul. A fék nyilván nem lesz garanciális, mást pedig nem érint.

Barba | 2012-03-29 01:15

Köszönöm szépen a választ, elég lehangoló, szóval ha jól értem egy sima jobb minőségű tárcsára való csere, nem old meg semmit? Köszönöm előre is a választ. Még had kérdezzem meg, amit leírt teljes átalakítás az Kb mennyibe kerül és hogy érinti a gyári garanciát?

mazda-auto.hu | 2012-03-28 10:48 Barba részére

Valóban nem egyedi jelenség a leírt féktárcsa deformáció, különösen a jóval nagyobb teljesítményű benzines CX-7-esek esetében. Tartós megoldást csak a fékrendszer átalakításával lehet elérni, ez pedig elsősorban nagyobb féktárcsákat jelent, melyek alkalmazása további átalakításokat igényel, mint például féknyereg csere, nyomtávszélesítők alkalmazása.

Barba | 2012-03-24 13:03

Abban kérném a szakértő segítését, nekem egy 2010 es benzines modellem van. 80 km/h feletti fékezésnél eszmáletlenül ráz a kormány, nagyobb sebességnél arányosan jobban. Már lecseréltem a gumikat, beállítattam a futóművet, centíroztattam a kereteket és kétszer szbályoztattam a féket. A szabályozás után kis időre megjavult a dolog aztán megint egyre rosszabb. Szeretném megkérdezni, van-e valakinek ilyen tapasztalata, megoldása? Tegnap beszéltem egy dízeles kollégával, neki a saját szervízében azt mondták, hogy ezeknek a modelleknek gyárilag, hogy is mondjam "gyenge" a féktárcsája és azért vetemedig folyton mert nem bírja az igénybevételt, ha ez így van, mit keressek a kocsira, ami bírja a gyűrődést? A válaszokat előre is Köszönöm!

Barba | 2012-03-24 12:59

Ritka, ám értékes típus, kis darabszámmal, kevés tapasztalattal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó