2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:53 Barba részére

Rendben, várjuk!

Barba | 2012-04-16 21:09

Köszönöm szépen a választ. Ez iszonyú összeg. Első körben megpróbálok egy komoly tárcsát beszerezni, mint legolcsóbb próbálkozás, a tapasztalatokat megírom.

mazda-auto.hu | 2012-03-29 10:33 Barba részére

A gyárinál nem nagyon van annak megfelelő jobb utángyártott. A teljes átalakítás 6-700e Ft körül alakul. A fék nyilván nem lesz garanciális, mást pedig nem érint.

Barba | 2012-03-29 01:15

Köszönöm szépen a választ, elég lehangoló, szóval ha jól értem egy sima jobb minőségű tárcsára való csere, nem old meg semmit? Köszönöm előre is a választ. Még had kérdezzem meg, amit leírt teljes átalakítás az Kb mennyibe kerül és hogy érinti a gyári garanciát?

mazda-auto.hu | 2012-03-28 10:48 Barba részére

Valóban nem egyedi jelenség a leírt féktárcsa deformáció, különösen a jóval nagyobb teljesítményű benzines CX-7-esek esetében. Tartós megoldást csak a fékrendszer átalakításával lehet elérni, ez pedig elsősorban nagyobb féktárcsákat jelent, melyek alkalmazása további átalakításokat igényel, mint például féknyereg csere, nyomtávszélesítők alkalmazása.

Barba | 2012-03-24 13:03

Abban kérném a szakértő segítését, nekem egy 2010 es benzines modellem van. 80 km/h feletti fékezésnél eszmáletlenül ráz a kormány, nagyobb sebességnél arányosan jobban. Már lecseréltem a gumikat, beállítattam a futóművet, centíroztattam a kereteket és kétszer szbályoztattam a féket. A szabályozás után kis időre megjavult a dolog aztán megint egyre rosszabb. Szeretném megkérdezni, van-e valakinek ilyen tapasztalata, megoldása? Tegnap beszéltem egy dízeles kollégával, neki a saját szervízében azt mondták, hogy ezeknek a modelleknek gyárilag, hogy is mondjam "gyenge" a féktárcsája és azért vetemedig folyton mert nem bírja az igénybevételt, ha ez így van, mit keressek a kocsira, ami bírja a gyűrődést? A válaszokat előre is Köszönöm!

Barba | 2012-03-24 12:59

Ritka, ám értékes típus, kis darabszámmal, kevés tapasztalattal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó