2018. Augusztus 18. Szombat - Ilona

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


andrastomi | 2012-07-03 10:14

:) Értem. Kérdezték tőlem is, de nem hordok gyűrűt egyik kezemen sem, alapvetően fizikai munkát sem végzek. Érdekes, a váltógombon nem tapasztalok ilyesmit, pedig rendszeresen pihen rajta a kezem. Na meglátjuk mit mondanak a nagyok gariügyben. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-07-03 09:51 andrastomi részére

Egy kőműves ügyfelünk autójában találkoztunk ilyen korai bőrkopással, illetve sok gyűrűt viselő ügyfelek esetében, egyébként nem.

andrastomi | 2012-07-03 09:13

Köszönöm a választ. Igyekszem finoman kezelni a féket, így elviselhjető a jelenség. Egy újabb kérdést dobnék fel: találkozott valaki kormánykopással CX7-ben? 1,5 éves az autóm, 35.000. km. van benne, és a fő fogási helyeken kezd kopni a bőr, fehéres kopásnyomok jöttek elő. Egy bp.-i nagyobb kereskedésben lefotózták, aztán mondták, hogy lehet csere is, ha fent rábólintanak. Nem is tudom, nem szeretem, ha megbontják az autót, de egy 10 millás autónál ez a kopás bosszantó. Anno az ötöd ennyibe kerülő autómnál voltak ilyen tünetek ilyen fiatalon. Persze ettől még nagyon jó verda a CX7, csipázom!

mazda-auto.hu | 2012-07-02 10:32 andrastomi részére

Egyrészről a kerekek nagyobb súlya jobban felerősíti a kialakuló deformáció okozta rázást, illetve a felni kialakításától függően befolyásolhatja a tárcsákra jutó hűtőlevegőt. Nem lehet biztosan kijelenteni, hogy javul a helyzet 17 collos felnikkel.

andrastomi | 2012-06-30 18:38

Üdvözlök Mindenkit! A tárgyalt rázós probléma engem is érint, dízel CX7 tulaj vagyok. Az érdekesség a dologban, hogy a jelenség csak a nyári 19-es kerekekkel jön elő, ahogy ősszel felmennek a 17-es téli kerekek, a rázás szépen elmúlik. Majd következő nyáron újra előjön. A fékek alulméretezése mellett én még a kerekek súlyára is gyanakszom. Na meg a melegebb külső hőmérsékletre. Nyilván a deformálódást, így a rázást a túlzott hőterhelés okozhatja. Hozzáértőktől kérdezem, hogy esetleg a a kisebb pl. 17 collos nyári kerekekre váltás segíthet a problémán, vagy mindenképpen minimum a jobb minőségű tárcsák és betétek felszerelése a megoldás? Köszönettel, Tamás.

jevelley | 2012-05-31 12:44

A problémám ugyanaz volt mint Barba-nak. Megoldás: Új tárcsákat rendeltem én us. Előrre ATE Powerdisc (fúrt-mart) hátulra EBC Premium (fúrt) Ár: 116 EFt. Elöl-hátul EBC GreenStuff betét. Ár:42000 Magyarországon rendeltem meg, számlával együtt. A fékezés teljesen probléma mentes lett. Egyértelműen a Mazda tárcsák minősége és alul tervezése a probléma, nem is értem miért nem lépnek ez ellen.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:33 Barba részére

Köszönjük a visszajelzést, és örülünk az eredményes cserének! A hátsó tárcsák terhelése lényegesen kisebb, nem tartom valószínűnek, hogy deformálódnának.

Barba | 2012-05-13 14:05

www.mtecbrakes.co.uk Írtam, hogy megírom a tapasztalatom azzal kapcsolatban, hogy nagy sebbességről való lassításnál szó szerint kirázza a kezemből a kormányt a kocsi. A teljes átépítés előtt, költségkímélés miatt (meg mivel a mazda nem foglalkozott a panaszommal, a folyamatos tárcsa polírozgatás már nevetséges volt) rendeltem egy pár tárcsát előre, az írásom elején lévő helyről (mást nem találtam, olyat venni meg ami rajta van, felesleges) 1800 km-t mentem vele, volt három durva vészfékezésem és egy álom! (végre nem ráz a kormány fékezéskor) Azt mondjuk még szeretném megkérdezni a szakértőtől, hogy hátul is így rázhat és gyilkolja az alkatrészeket a kocsi? Mert most csak elöl cseréltem és ez úgy tűnik szuper. Ha hátul ráz azt ugye nem érzem a kormányon, de hogy kíméljem a kocsit és Ön azt tanácsolja, hátul is lecserélem. Köszönöm előre is a válaszát.

mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:52 jevelley részére

Az USA-ból szereztük be akkoriban. A szállítási költséggel 220000 Ft körül jött a két tárcsa.

jevelley | 2012-04-25 16:28

Üdvözlet! Lehetne megtudni valamit a CX-7 brembó féktunning cikkben emlitett rotora tárcsáról? Hol lehetne rendelni és mennyiért? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó