2018. Február 25. - Géza

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-03 09:51 andrastomi részére

Egy kőműves ügyfelünk autójában találkoztunk ilyen korai bőrkopással, illetve sok gyűrűt viselő ügyfelek esetében, egyébként nem.

andrastomi | 2012-07-03 09:13

Köszönöm a választ. Igyekszem finoman kezelni a féket, így elviselhjető a jelenség. Egy újabb kérdést dobnék fel: találkozott valaki kormánykopással CX7-ben? 1,5 éves az autóm, 35.000. km. van benne, és a fő fogási helyeken kezd kopni a bőr, fehéres kopásnyomok jöttek elő. Egy bp.-i nagyobb kereskedésben lefotózták, aztán mondták, hogy lehet csere is, ha fent rábólintanak. Nem is tudom, nem szeretem, ha megbontják az autót, de egy 10 millás autónál ez a kopás bosszantó. Anno az ötöd ennyibe kerülő autómnál voltak ilyen tünetek ilyen fiatalon. Persze ettől még nagyon jó verda a CX7, csipázom!

mazda-auto.hu | 2012-07-02 10:32 andrastomi részére

Egyrészről a kerekek nagyobb súlya jobban felerősíti a kialakuló deformáció okozta rázást, illetve a felni kialakításától függően befolyásolhatja a tárcsákra jutó hűtőlevegőt. Nem lehet biztosan kijelenteni, hogy javul a helyzet 17 collos felnikkel.

andrastomi | 2012-06-30 18:38

Üdvözlök Mindenkit! A tárgyalt rázós probléma engem is érint, dízel CX7 tulaj vagyok. Az érdekesség a dologban, hogy a jelenség csak a nyári 19-es kerekekkel jön elő, ahogy ősszel felmennek a 17-es téli kerekek, a rázás szépen elmúlik. Majd következő nyáron újra előjön. A fékek alulméretezése mellett én még a kerekek súlyára is gyanakszom. Na meg a melegebb külső hőmérsékletre. Nyilván a deformálódást, így a rázást a túlzott hőterhelés okozhatja. Hozzáértőktől kérdezem, hogy esetleg a a kisebb pl. 17 collos nyári kerekekre váltás segíthet a problémán, vagy mindenképpen minimum a jobb minőségű tárcsák és betétek felszerelése a megoldás? Köszönettel, Tamás.

jevelley | 2012-05-31 12:44

A problémám ugyanaz volt mint Barba-nak. Megoldás: Új tárcsákat rendeltem én us. Előrre ATE Powerdisc (fúrt-mart) hátulra EBC Premium (fúrt) Ár: 116 EFt. Elöl-hátul EBC GreenStuff betét. Ár:42000 Magyarországon rendeltem meg, számlával együtt. A fékezés teljesen probléma mentes lett. Egyértelműen a Mazda tárcsák minősége és alul tervezése a probléma, nem is értem miért nem lépnek ez ellen.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:33 Barba részére

Köszönjük a visszajelzést, és örülünk az eredményes cserének! A hátsó tárcsák terhelése lényegesen kisebb, nem tartom valószínűnek, hogy deformálódnának.

Barba | 2012-05-13 14:05

www.mtecbrakes.co.uk Írtam, hogy megírom a tapasztalatom azzal kapcsolatban, hogy nagy sebbességről való lassításnál szó szerint kirázza a kezemből a kormányt a kocsi. A teljes átépítés előtt, költségkímélés miatt (meg mivel a mazda nem foglalkozott a panaszommal, a folyamatos tárcsa polírozgatás már nevetséges volt) rendeltem egy pár tárcsát előre, az írásom elején lévő helyről (mást nem találtam, olyat venni meg ami rajta van, felesleges) 1800 km-t mentem vele, volt három durva vészfékezésem és egy álom! (végre nem ráz a kormány fékezéskor) Azt mondjuk még szeretném megkérdezni a szakértőtől, hogy hátul is így rázhat és gyilkolja az alkatrészeket a kocsi? Mert most csak elöl cseréltem és ez úgy tűnik szuper. Ha hátul ráz azt ugye nem érzem a kormányon, de hogy kíméljem a kocsit és Ön azt tanácsolja, hátul is lecserélem. Köszönöm előre is a válaszát.

mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:52 jevelley részére

Az USA-ból szereztük be akkoriban. A szállítási költséggel 220000 Ft körül jött a két tárcsa.

jevelley | 2012-04-25 16:28

Üdvözlet! Lehetne megtudni valamit a CX-7 brembó féktunning cikkben emlitett rotora tárcsáról? Hol lehetne rendelni és mennyiért? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:53 Barba részére

Rendben, várjuk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó