2022. Május 19. Csütörtök - Ivó, Milán

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lehozsoci | 2016-10-04 13:50 Ildi70 részére

Hello Ildi70

Azt ítrad hogy a hibakód P2200 volt ami a NOx sensor hibára utal!? Ennek semmi köze nincs a pumpához! A puma meghibásodása esetén 4 különböző hibakódot adhat...Az ad blue kristályosodik?? Hát én még kristályosodást nem láttam...Az tény hogyha kiöntesz a földre egy kis ad blue folyadékot akkor elpárolgás után kristályos nyomot hagy...de hogy ezért a tankot is kell cserélni? Hát nem hiszem….valami itt nem tiszta…

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-10-03 18:47 lehozsoci részére

Köszönöm a kedvességed! 

Sajnos ma voltam a mazda mirainál és a következőt mondták:  az egész tartályt kikell cserélni mert a lekristályosodott folyadéktól eldugult acl pumpa. A pumpa 270ezer. De ha újra beszívja a csövekben letapadt adbluet akkor újra eldugul. Ezert az egész tartályt cserélni kell.kb.600ezer forintos dolog. Készen vagyok ettől.   Nem tudom nincs-e más lehetőség a hiba megoldására! 

lehozsoci | 2016-10-03 14:14 Ildi70 részére

Hello Ildi

 

Ez a kód a NOx sensor hibára hivatkozik. A SCR rendszer a nitrogén oxidok megszüntetésére készült. Normál esetben nitrogén vesz körbe bennünket a légtérben..viszont magas hőmérsékleten a nitrogén kémiai reakcióba léphet az oxigénnel ami számunkra viszont mérgező! Ezeket hívjuk NOx nek ami akár több atomos lehet...Szóval a hibakód ennek a sensor-nak a rendszer hibájára utal. Megjegyzem az hogy adott egy hibakód ami nem azt jelenti hogy a sensor a hibás hanem ez a rendszer...Ez a sensor  a DPF utáni SCR házba van beágyazva...hogy biztos e hogy a sensor a hibás a gyártó egy tesztet ajánl lefuttatni a MAZDA MODULAR DIAGNOSTIC SYSTEM  -el ami egy kényszerített DPF regenerálás utáni jel ellenörzés bizonyíthat.

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-10-02 14:51 Ildi70 részére

P2200 a helyes hibakód

Ildi70 | 2016-10-02 14:49

Köszönöm a segítséget! A hibakód P200d1 . Ez volt az utolsó. Regenerálták es remélték ettől elmúlik. Most 1 hét után újra kigyulladt a lámpa amiről már írtam. 

lehozsoci | 2016-10-01 12:30 szimre részére

Sziasztok

 

Ha a SCR (SELECTIVE CATALYST REDUCTION)  rendszerrel van baj akkor ahol az AD BLUE mennyiségjelző helyett 850km fog látszani ami ha lefogy nullára a motor meg fog állni és nem fog beindulni többé...Jó volna tudni mi a hibakód...Az SCR rendszer a vezérlőegységből, injectorból és a tartályból áll. Nos a tartályban van a hőmérséklet és szintérzékelő szenzor...Ha valamelyik odavan akkor tartály csere ami szemtelenül drága! Lehet a code P205D ami régebben egy szoftware frissítéssel kezelhető volt..

Üdv

Zsocibá

Ildi70 | 2016-09-29 15:14 szimre részére

Szia Imre! Legyszi segíts a megoldasban mert nekem ugyanez a baj jelentkezett a cx7- ben. 2 hete vettem 5 évesen az autót.  Kerlek segíts ha tudsz!

Köszönettel: ildikó

Ildi70 | 2016-09-29 15:11 szimre részére

Légyszi segítsetek! Vettem egy 2011-es évjáratú cx7. Sajnos világít az scr lámpa és a motor visszajelző. Valamint az adblue folyadékkal megtehető km már csak 740km. Mit tegyek? 

szimre | 2016-07-12 17:47 lehozsoci részére

Szia! Sikerült megoldani az Ad Blue cserét? És ha igen mennyiből van meg? Köszi.

szimre | 2016-07-05 12:35

Sziasztok!

Van egy 2013-as, dízel CX7-esem, 45.000 km van benne. A tavaly nyáron történt először, hogy kigyulladt az SCR malfunction figyelmeztetés, vigyem szervízbe. Megtettem, azt mondták, hogy csak valami elektronikai hiba, semmi gond, kiütik és mehetek tovább. Így is történt, 11 hónapig nem volt semmi, tegnap ismét jelentkezett a hiba. Találkozott  már valaki  hasonló esettel, és mi a megoldás, ad blue tartály és befecskendő csere, ár? Sajnálom, hogy tavaly nem tettem meg míg garanciális volt, 3 hónappal a 3 év lejárata után már mit tehetek ez ügyben? Megköszönöm ha valakinek van egy jó tanácsa, de főleg jó tapasztalata. Üdvözlettel: Imre

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó