2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ZoO | 2012-07-12 22:27

Szerintem a DPF problémád csak a tünet volt. A magas fogyasztás az igazi betegség, és a tökéletlen égés okozta a folyamatos DPF regenerációt. (Szerintem).

Aith | 2012-07-12 20:40 Dexx33 részére

Köszi megkaptam, egész komolynak tűnik, ahol eddig voltam, tulajdonképpen egy garázs volt, igaz a srác korrektnek tűnt, csak a fogyasztással nem tudott mit kezdeni. Ha esetleg magas marad a fogyi mit tehetek?

Aith | 2012-07-12 08:04 Dexx33 részére

Küldd el légyszíves az elérhetőségeit, ingarian@freemail.hu.

Dexx33 | 2012-07-10 15:12

mindent O csinal de a mechanikus reszet csak kozvetettul! A hely Esztergom.

csonkasz | 2012-07-10 11:43 Dexx33 részére

Helló! A szűrő kivételt is Ő csinálja, vagy azt mással kell kivetetni? A helység nevét legalább írd meg, hogy mégis merrefelé van, ha rászánom magamat.

Dexx33 | 2012-07-10 11:20 Aith részére

Szia, a szaki 90e - ert javitja ezt. Ammenyiben az osszes nyomaserzekelo es a lambda is rendben van! A szoftwer ebben benne van. NEkem hasonlo gondom volt a kocsimmal azonban 150e km-nel... Ma nincs szurom sem emulator nincs a kocsimban es az auto tokeletesen mukodik! Nincs fust sem olajritkulas, csak ajanlani tudom a kivetelt ez azt a muhelyt ahol nekem is segitett a "szaki" A reklam miadt nem irom ide de ha privatba irtok akkor megmondom!

Aith | 2012-07-10 10:37 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! A baj az, hogy többszöri kódkiolvasás, egyebek során sem sikerült a DPF problémámat elhárítani, ezután kerültem abba a helyzetbe, hogy kikódoltatom. Túl drága volt nekem ez az autó (CHF hitellel ráadásul), hogy ilyen hibákat tolerálni tudjak 120 e Km-nél. Ráadásul én nem is városban használtam... Mindenesetre azt is megtettem, hogy vettem hozzá egy utángyártott DPF szűrőt (a gyári rablás, büntetni kellene), de azzal is ugyanaz volt a hiba, holott a diagnosztika szerint minden szenzor rendben van, Egyik ismerősöm mondta, hogy van egy Mazda szoftveres típushiba, mi szerint a kiégetési ciklus nem fut le, potom 200 e-ért javítja egy "szaki". Na ebben én nem hiszek. Mégis mi lehet a gond, hogy 2e km-enként nekem motorhibjelzés és villogó DPF jelzés jelent meg? Igazából szívesen használtam volna szűróvel is, nekem fél liter dízelolaj nem oszt, nem szoroz,ha nem szennyezem a környezetet, de nem ment!

mazda-auto.hu | 2012-07-09 09:01 Aith részére

Miután külső szoftveresen és hardveresen is beavatkoztak, már a hiba diagnosztizálása sem feltétlen megy úgy ahogy kellene. Azért meg lehet próbálni, Mazda "teszterrel".

Aith | 2012-07-08 17:00 mazda-auto.hu részére

Még mindig 7.8-8 liter körül van a fogyi, nem értem miért. Eddig 6,5 literrel elment.

mcgoat | 2012-07-05 23:35 moldi1909 részére

Szerintem benne van a szűrő, ha nem lenne, akkor nem emelkedne az olajszinted, de a füstölést indokolná

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó