2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Manitoo | 2018-07-20 21:21

.

Manitoo | 2018-07-20 21:20

Sziasztok! 2004. es disel pár napja, hibá jelez az autom. OBD II. ki olvasóval - P2144  és  P0406

De semmi változást nem veszek észre.

Kitörlés után rögtöm visszajön.  :(

Valami kipufogogáz viszavezető érzékelő áramkör magas ill. alacsony.

Ez mit jelenthet és hol keressem a hibát?

Előre is köszi a válszotokat

papucs | 2018-07-15 22:24

Üdvözlet,

2,0D kézi váltós az autóm. Pár ezer kilométerrel ezelőtt lendkerék, kuplung és szerkezet, csapágy és a váltóolaj is cserélve lett. Azt tapasztalom, hogy nyári időszakban (28-30 C -os léghőmérséklet felett) nehezen lehet váltani (a lendkerék csere előtt is fennállt ez a probléma) szinte az összes fokozatot. Van esetleg ezzel kapcsolatban és a javítás mikéntjével tapasztalata valakinek?

A válaszokat előre is köszönöm.

Balambeer | 2018-07-02 22:36 csokislaci@citromail.hu részére

Szia!

Most már lehet,bár nem az olcsó kategória.

118 ezres ajánlatot kaptam rá.2 órás szerelés és pontos kalibrálás jár a szett mellé.Ha érdekel küldök elérhetőséget.

csokislaci@citromail.hu | 2018-07-02 20:16 Balambeer részére

Szia! Én próbáltam sok évvel ezelőtt, azt a választ kaptam, hogy nem lehet, pedig nagyon jó dolog.

Balambeer | 2018-06-28 21:30

Sziasztok!

Valaki építetett már be utólagosan tempomatot az MPV-jébe?

Érdekelne a dolog,mert ma is begörcsölt a bokám az autópályázástól...

BekeTom | 2018-06-23 17:15

Üdvözlet,

 

Egy kis tanácsra lenne szükségem. Keresztruda(ka)t szeretnék venni az MPV-re. Milyet javasoltok? A mérettel kapcsolatos tanácsot is szívesen fogadok.

Tetőbokszhoz kellene…

 

hálás köszönet,

T

atoth | 2018-06-22 00:11 dampfl részére

Reméljük kevesen szívják meg így…

Lehetett volna nagyobb baj is de ez sem kevés lóvé így hirtelen...

dampfl | 2018-06-21 17:18 atoth részére

Köszi az infot, ez így tanulságos, remélem nem fogom kipróbálni...

atoth | 2018-06-21 14:44 dampfl részére

Szia!

Úgy néz ki mindkettő. Mert kábellel indult, azt orvosolták de ezek szerint az önindító is beállt közben. Mikor jöttek és bevitték a szervízesek akkor ott megállapították hogy az áram nem jutott el az önindítóig-kabel jó, "vagy a mágnes tekercs, szenkefe vagy nem tudni így látatlanban" nem engedi működtetni... Igy csere lett. Bosch önindító kb 90800 Ft + egy kis munkadíj 5 e(fél óra). 

A kabel témával pedig bármikor megallhat mert régi kabelek és egyszer itt, egyszer ott korrodálódhat. 

A ket móka 2 alkalommal összesen kb 115-117e volt. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó