2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tusortamas | 2017-06-05 14:37

Sziasztok, 

van esetleg valakinek valami tippje, hogy hol folyhat el a hűtővíz? pár napja (kb 2 napja) enyhe “víz szagot” éreztem a motortérből, de látni nem láttam víz nyomát és nem láttam, hogy folyna a hűtővíz. Tegnap azonban mikor megálltam a benzinkútnál pár saroknyira itthonról, egy pillanat alatt elfolyt az összes hűtőfolyadék. Feltöltöttem ion cserélt vízzel és hazagurultam kb 300m-t de mire hazaértem megint majdnem teljesesen elfogyott… Felülről nem látok semmit a motortérben, alulról próbáltam alámászni, de csak mérsékelten sikerült, egyelőre nem sikerült megállapítsam, hogy honnan jön a lé… valakinek esetleg valami ötlet (tudom, hogy ez így túl tág, de sok csodát olvastam már tőletek itt a fórumban)...

INDYGO | 2017-06-03 09:26 ep-son részére

Szia!

Nem próbálod meg a kedves szerelővel legalább a felét fizettetni? Ez elég nagy szakmai hiba, hogy akksi töltése helyett inkább bikázzunk, csak minél előbb szabaduljon a kuncsafttól. Persze ha nem így van, és te normális szerelőnek tartod, akkor megértem a döntésedet is.

ep-son | 2017-06-02 22:16

Sziasztok, beszámolok a fejleményekről légzsákvezérlő ügyében. Mivel a mátészalkai Mazda szervíz nem rendelkezik megfelelő elektronikai diagnosztikus eszközökkel, a debreceni szervízbe irányítottak, ahova a tegnap el is jutottam. Az első műszer ott sem mutatta ki a hibát, de a második műszeres vizsgálat illetve bizonyos pin-ek kis dróttal történő párosítása után ugyanazt a diagnózist adták, amit már itthon is: légzsákvezérlő egység hiba. Éspedig fizikális hiba, ami valószínüleg a hegesztésnek vagy bikázásnak tudható be. Kiszedték a cserére szoruló alkatrészt, amit a táskámban hoztam haza. Most már nem villog a jelző, hanem folyamatosan ég :) Potom 17 ezerbe került a kiruccanás.

Szóval várom és köszönettel elfogadom az ajánlatot a bontott egységre.

Kyrsoh | 2017-05-30 09:29

Sziasztok!

Köszönöm a karosszériával kapcsolatos válaszokat, találtam egy baranyai helyet, ami ígéretesnek tűnik. Ha az nem felel meg, akkor igénybe fogom venni az általatok ajánlott segítségeket, mert a leírásotokból úgy tűnt, hogy elégedettek vagytok azzal a munkával, amit Nektek végeztek Csepelen és Öttevényben! 

vargzo.72 | 2017-05-27 09:20 lordpici részére

A váltót már sajnos elvitték, de ha bármi másra szükség lenne keress nyugodtan.

ep-son | 2017-05-26 18:06 vargzo.72 részére

Köszönöm szépen. Ha szükség van segítségre, szólok. Üdv!

lordpici | 2017-05-26 09:00 vargzo.72 részére

Hali, vargzo.72!

Írtad, hogy van egy donor autód.A váltó meg van még? Ha igen, milyen állapotú?  Lehet, hogy meg tudnánk egyezni, ha neked nem kell!

Előre is köszi, üdv: lordpici!

lordpici | 2017-05-26 08:58

Hali, Mindenkinek!

A váltó mizériám nem oldódott meg. Szükségem lenne egy bontott, de jó állapotú váltóra, természetesen olcsón:-). Tudnátok segíteni az ügyben?

Előre is köszi a segítséget, üdv: lordpici!

wa1907 | 2017-05-24 15:12

Xado:  Atomex diesel tisztító  vagy Atomex F8 Complex Formula Diesel?   Használt már valaki? Vélemények.

vargzo.72 | 2017-05-23 21:48 ep-son részére

A “donor” autóból még megvannak a légzsákok és a vezérlő is, ha érdekel keress meg a vargzo.72@gmail.com címen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó