2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


wa1907 | 2017-05-11 09:40

@Totyapapa, INDYGO, matyas.telegdy  

Sziasztok. 

A tegnap hoztam el az autót a szerelőtől. Előtte való nap vittem el hozzá , hogy másnap reggel hideg motorral próbálja ki, mert csak akkor hallható k ez a zaj. 

( megjegyzem,hogy a vásárlás előtt az autóm kb. 7-8 hónapot állt egy parkolóban ) 

Azt állapította meg, hogy a zaj az ékszíjfeszítő csapágyból jön amiben van egy rugó. Ez a rugó remeg be , az elő és utógyújtás közben. Ennek oka a hosszú leállás.  

Most hogy naponta használom az autót, és a klímát is rákapcsoltam, ez a zaj úgy néz ki hogy eltűnt. Ma reggel pl. halk volt.  

Abban maradtunk a szerelővel, hogy üzemeltetem és ha erősödik a zaj, akkor ezt a feszítőt kicseréljük.  

Nekem is új ez a dolog megpróbálok utána olvasni.

fefe71 | 2017-05-10 13:11

Sziasztok,

Van egy 2003 decemberi, 2,3 benzines MPV-m. Sajnos van egy probláma, amivel a szerelőm nem tud mit kezdeni. Hidegen a finomabb gázadásra nem reagál, majd ugrik egyet az autó, mintha be lenne ragadva a gázpedál. Melegen semmi baja. A fojtószelep elég koszos volt, ki lett pucolva, kapott injektortisztítót, de nincs számottevő javulás. Valakinek van valami ötlete?

mazda-auto.hu | 2017-05-09 14:07 Sunyigeri részére

Kérnék egy alvázszámot, megnézzük de lehet, hogy csak gyáriban van

Sunyigeri | 2017-05-08 19:30

Sziasztok! 2002-es (LW) 2.0 DI motoros MPV-nek kopog a féltengelye, a gondom az hogy amit a Kovács auto, Bárdi stb hoz féltengely külsőt nem passzol a tengelyre! Az amit már visszaküldtem kettőt is mind 26mm-es tengelyre valók, de nekem 29mm-es a tengely. Valaki tudna segíteni? Hol lehet hozzá kapni?  

matyas.telegdy | 2017-05-06 21:59

Sziasztok! A mai vesszőfutásomat nem írnám le, csak annyit, hogy figyeljetek, és amint “ragadósabbá” válik a váltóbot (nehezebben lehet sebességből kivenni, betenni, stb), illetve felkeményedik a pedál (nagyobb erő kell a benyomásához) akkor nézessétek meg az akksi alatt lévő kuplung hidraulika csövet, mert ki tud pukkanni, nem csak dudort növeszt...:) velem ma ez történt, beesett a pedál, majd unszolásra visszajött, de nem lehetett váltani. Végül megoldódott, de nem szabványos fékcső viszont gyárin kívül is kapni hozzá, sajnos az ismeretlen szerelő nem osztotta meg velem mit rakott be (de láttam a régit, csúnyán szét volt repedve),,,

Csak gonbdoltam leírom, én sem foglalkoztam vele, pedig tudtam (innen), hogy típusra jellemző hibáról van szó...

baksiole xeri részére | 2017-05-04 21:26

Szia! Hát a közben azt jelenti ha gondol egyet kinyit valamikor meg nem és akkor manuálisan nyitom ki ,tehát felhuzom a gombot. De ha pl van 35 fok a jobb oldalit manuálisan sem tudom nyítani ,mert felhuzom a gombot és visszaesik . Ilyenkor várok addig amig lehül picit pl estig és akkor manuálisan nyitható. De  igazából nem értem mitöl lehet valami elkopott e vagy a hőmérséklet befolyásolja ,vagy nem tudom . Az is érthetetlen számomra ,hogy egy 2004 évjáratú japán kocsiban miért nincs távirányító miért kulcsal kell nyitani . 

matyas.telegdy | 2017-05-03 22:38 wa1907 részére

Szia! Nekem is van ilyan zajom, ugyanez a jelenség. Én is a generátor feszítőpatronjára gondolok, de ha egy szíjcsere is segít, az még egyszerűbb! Kérlek írd majd be, hogy mi volt! köszi elpre is!

Mocsokba | 2017-05-03 16:03 xeri részére

Szia!

mocsokba kukac gmail pont com.

Hálás köszönet!

INDYGO | 2017-05-03 10:28 wa1907 részére

Szia!

Ilyenem nekem is volt, majd átcsapott alacsony fordulaton zörgésbe a fordulat 1500 körül volt. Az egyik szerelő azt mondta látatlanba, haldoklik a generátor szabadonfutó ( ehhez sem megyek többet ). Találtam egy normálisat, aki első körben javasolta az ékszíjcserét. Vettem Contit, 5perc munka és megjavult. Már 8000 km-nél járok vele és csendben van.

Totyapapa | 2017-05-03 09:36 wa1907 részére

Üdv!

Nálam is jelentkezik hasonló probléma, Mazda 5 – nél.. Nálam is lentről jön a hang, ( légkondi kompresszor? ), és 5-10 s után megszűnik…

Ha esetleg megvan a hiba, írd le, hogy mi volt, én is hasonlóan teszek.

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó