2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kyrsoh | 2017-05-30 09:29

Sziasztok!

Köszönöm a karosszériával kapcsolatos válaszokat, találtam egy baranyai helyet, ami ígéretesnek tűnik. Ha az nem felel meg, akkor igénybe fogom venni az általatok ajánlott segítségeket, mert a leírásotokból úgy tűnt, hogy elégedettek vagytok azzal a munkával, amit Nektek végeztek Csepelen és Öttevényben! 

vargzo.72 | 2017-05-27 09:20 lordpici részére

A váltót már sajnos elvitték, de ha bármi másra szükség lenne keress nyugodtan.

ep-son | 2017-05-26 18:06 vargzo.72 részére

Köszönöm szépen. Ha szükség van segítségre, szólok. Üdv!

lordpici | 2017-05-26 09:00 vargzo.72 részére

Hali, vargzo.72!

Írtad, hogy van egy donor autód.A váltó meg van még? Ha igen, milyen állapotú?  Lehet, hogy meg tudnánk egyezni, ha neked nem kell!

Előre is köszi, üdv: lordpici!

lordpici | 2017-05-26 08:58

Hali, Mindenkinek!

A váltó mizériám nem oldódott meg. Szükségem lenne egy bontott, de jó állapotú váltóra, természetesen olcsón:-). Tudnátok segíteni az ügyben?

Előre is köszi a segítséget, üdv: lordpici!

wa1907 | 2017-05-24 15:12

Xado:  Atomex diesel tisztító  vagy Atomex F8 Complex Formula Diesel?   Használt már valaki? Vélemények.

vargzo.72 | 2017-05-23 21:48 ep-son részére

A “donor” autóból még megvannak a légzsákok és a vezérlő is, ha érdekel keress meg a vargzo.72@gmail.com címen.

ep-son | 2017-05-23 20:56 mazda-auto.hu2 részére

Hegesztve egész biztos volt, mert szép hosszú darabokat cseréltek a küszöbből mindkét oldalt. Megpróbálom a mátészalkai Mazda szervizt, az van hozzám a legközelebb. Köszönöm!

lordpici | 2017-05-23 15:52 BZ részére

Hali, BZ!

A héten van a szerelőnél a gép. Most készíti fel műszakira, és a váltót is megnézi, ha tudja javítja. Kíváncsian várom a híreket.

A héten megírom, mire jutott a szerelő a váltóval.

Üdv: lordpici!

lordpici | 2017-05-23 15:48 Kyrsoh részére

Hali Kyrsoh!

Én húsvétkor csináltattam meg az alját a gépnek.

A hátsó hossznyúlványokon, mindkét oldalon kb 40cm-es szakaszt kellet kivágni és pótolni. Nem akartam új nyúlványokat venni mert csak az alapanyag lett volna vagy 150ezer HUF. Így a javítás melett döntöttem. Egy öttevényi karosszériás válalta el. KB öt napot volt nála a gép, igaz 2 hetet vártam, hogy sorra kerüljek, de addig is mentem a kocsival. A küszöböket, sárvédő íveket nem javította, mert az előző tulaj azt rendbe rakatta. A karosszériázás után, átnézte kijavította a kipufogó rendszert, és végül megcsinálta az alváz és üreg védelmet is. Igy együtt az egész 150ezer volt. Korrekt iparos munkát végzett.

Ha érdekel itt az elérhetősége: Attilának hívják, tel.: 06203115073.

Sajnos a vezetéknevét nem tudom.

Üdv: lordpici!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó